4. Bölüm

117 10 6
                                    

Jisoo'dan

Söylediği kelimeyse kaskatı kesilmiştim. Saatte baktığımda artık kalkmamız gerekiyordu Lisa'yı dürtmeye başladım.

Jisoo: Lisa-shii uyan!

Lisa: Noldu Jisoo unni ne güzel uyuyordum.

Jisoo: YG'nin bizi haşlamasını mı istersin Lisa kalk!

Lisa: Üff tamam kalktım.

Lisa kalkınca hızlıca dolabımdan eşofman ve sweatshirt aldım, giyindikten sonra hızlıca lobiye gittim kızlar çoktan oradaydı.

Jisoo: Selam!

Jennie: Günaydın Jisoo.

Jennie koltuktan kalkıp bana sarıldı bende karşılık verip sırtını sıvazladım. Koltuğa oturduğumda Rose'ye baktım, varlığımdan haberi bile yoktu telefonuna odaklanmıştı.

Jisoo: Rose sanada günaydın.

Rose: Ha, ay pardon unni telefona dalmışım günaydın.

Ona gülümsedim.

Lisa: Neyse benim dans provam var sizinle sonra görüşürüm bay bay.

Lisa gittikten sonra diğerlerine baktım. Bana şüpheli bakışlarla bakıyorlardı.

Jisoo: Kızlar noldu?

Jennie ve Rose bir süre bakıştıktan sonra bana döndüler.

Jennie: Jisoo bir şey sormamız lazım ama lütfen dürüstçe cevap ver.

Anlamamıştım, onlardan bir şey sakladığımı mı düşünüyorlardı acaba?

Jisoo: Peki.

Rose: Lisa'yla aranda ne var?

Jisoo: Ne demek istiyorsun?

Rose: Bu aralar fazla yakınsınız Pink Venom yayınlandığında yaptığımız pijama partisinden sonda uyanmıştım ve sen Lisa'nın elini tutuyordun.

Jisoo: Bir konuda üzgündü onu teselli ediyordum sadece.

Jennie: O kısmı öyle  diyelim, peki dün gece senin odana geldiğimde niye Lisa'yla sarmaş dolaş uyuyordunuz?

Jisoo: Kabus görmüş o yüzden benle uyumak istedi.

Rose: Sen yatak paylaşmayı sevmesin Jisoo.

Bir an duraksadım. Evet, ben yatak paylaşmayı sevmememe rağmen niye Lisa'nın benimle uyumasına göz yummuştum. Duraksadığımı gören Rose ve Jennie iki elimi tutular.

Jennie: Bizim anlatmaya çalıştığımız şey Lisa sana artık seni sadece arkadaş olarak görmüyor.

Jisoo: Alakası-

Jennie: Var Jisoo var. Alakası çok var.

Rose: Unni farkında değil misin Lisa seni her konuda övüyor ve her fırsat bulabildiğinde senle temasta bulunmaya çalışıyor.

Haklı olabilirlerdi Lisa gerçekten artık bana karşı daha farklı davranıyordu.

Jisoo: Eğer dediğiniz doğruysa Lisa benden hoşlanıyorsa bile ben ondan hoşlanıyor muyum bilmiyorum. Onun kalbini kırmaktan korkuyorum.

Rose: Kendin, bu konuda strese sokma unni sen bu konu hakkında düşün bende Lisa cidden senden hoşlanıyor mu öğrenmek için onun ağzından bakla almaya çalışıcam.





Crush /Lisoo/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin