(3ay sonra)
Jisoo'dan
Lisa ile olan ilişkim çok güzel gidiyordu. Şirketin haberi yoktu ve olması zaten bizim için bir son demekti. Bornpink dünya turumuza devam ediyorduk ve bu gece tüm k-pop idollerinin davet edildiği bir parti vardı. Bu tür partiler genelde gizli yapılırdı çünkü fanlar öğrendiğinde ortaya bir sürü yanlış anlaşılma çıkabiliyordu. Parti için kızlar alışverişe çıkacaklardı ama ben zaten dolabımda güzel bir elbise bulduğum için onlara katılmak istememiştim. Yatağımda oturmuş telefona bakarken odamın kapısı çaldı.
Lisa: Girebilir miyim güzelim?
Lisa'nın tatlı mı tatlı sesini duyduğumda istemsiz bir şekilde gülümsedim
Jisoo: Gir.
Lisa yavaşça kapıyı açtı ve yatağıma oturdu.
Lisa: Biz şimdi alışverişe çıkıyoruz Jisoo'm bir şey istersen bizi ara.
Jisoo: Ararım merak etme Lili'm.
Lisa gülümsedi ve yanağıma minik bir buse kondurup odadan çıktı. Aklıma dolabımdaki elbiseyi denemem geldi. Dolaptan çıkardığımda elbise kusursuz gözüküyordu. Hızlıca üstüme geçirdim ve aynanın karşısına geçtim. Sırtı açık bir elbiseydi, hafif bir göğüs dekoltesi vardı, yırtmaçlı eteği ayak bileklerime kadar geliyordu ve koyu siyah rengi saçıma uyum sağlıyor ten rengimi daha beyaz gösteriyordu. Aynaya bir süre daha baktıktan sonra makyaj masama oturup makyajımı yapmaya başladım. Cildimi yine doğal gösteren bir makyaj yapıp gözlerime biraz parıltılar sürmüştüm. Hazırdım. Kapının açılma sesini duyduğumda kızların geldiğini tahmin edip odamdan çıktım. Kızlar kıyafetleri önceden giymişlerdi ve hepsi çok güzel gözüküyordu. Rose açık mor renginde tütülü askısız bir elbise gitmişti ve elbisesiyle uyuşan mor bir göz makyajı yapmıştı. Jennie'yse beyaz mini bir elbiseyle siyah çantasını kombinlemiş ve kedi gözlerini dahada belirginleştiren bir göz makyajı yapmıştı. Ve Lisa, ona baktığım anda güzelliği karşısında büyüye kapıldığımı hissetmiştim. Su yeşili elbisesi benim elbisem gibi yırtmaçlıydı ve sade bir cilt makyajı ve eyelinerla su perisine benziyordu.
Jisoo: Hepiniz çok güzel olmuşsunuz.
Rose: Asıl sen çok güzel olmuşsun unni eminim oradaki herkes senin güzelliğine karşı koyamayacaktır.
Menajerimiz yanımıza gelip arabanın hazır olduğunu söylediğinde hızlıca onu takip edip arabaya bindik. Bir süre sonra mekana varmıştık. Geniş ve ferah bir yerdi aynı zamanda barda vardı. Paparazzilere yakalanmadan mekana girdik ve diğer idollerin gelmesiyle parti başladı.
3 saat sonra
Jennie ve Rose dans pistinde dans ederken Lisa'yla ben barda oturuyorduk. Lisa 19. Bardağını içecekken bardağı onun elinden aldım.
Jisoo: Lisa yeter sahroş olacaksın.
Lisa: Zaten olmamış gibi mi gözüküyorum bebeğim.
Yüzünü benimkine yaklaştırdığında etrafımıza baktım çünkü her yerde korumalar vardı ve bizi görebilirlerdi. Ona bakmam için çenemden tutup yüzümü onun yüzüne doğru çevirdi.
Jisoo: Lisa sen sahroşsun. Ve aynı zamanda bizi yakalayabilirler.
Lisa: Haklısın.
Bir an vazgeçtiğini düşünürken beni kolumdan tutup kızlar tuvaletine sürükledi. Tuvalete girdiğimiz an dudağıma yapışmıştı. İlk başta karşılık vermesemde sonra dayanamayıp karşılık vermeye başlamıştım.
Jennie'den
Rose'yle delicesine dans ediyorduk. Biz dans ederken gözüm kızlar tuvaletime doğru giden Lisa ve Jisoo çiftine takıldı. Rose'yi dürttüm.
Jennie: Sence orda ne yapacaklar.
Rose: Belli değil mi?
İmalı bir şekilde konuştuğunda sırıttım ama bu sırıtışımı kızlar tuvaletine doğru giden korumalar yok etti. Yakalanacaklardı.
Rose'den
Jennie'nin endişeli yüzünü gördüğümde hemen onun baktığı yöne doğru baktım. Korumalar kızlar tuvaletine giriyorlardı ve kızlar tuvaletinde Jisoo ve Lisa vardı. Aman tanrım! Başları büyük dertteydi. Hızlıca Jennie'nin bileğini kavrayıp oraya doğru koştum. Ama her şey için çok geçti.
Bir gün sonra (saat sabah 9 )
Lisa daha ayılamamıştı. Dün yakalandıklarını bile hatırlamıyor "Jisoo" diye sayıklıyordu sadece. Onun bu haline üzülüyordum çünkü olacaklardan habersizdi.
Jisoo'dan
Jennie'yle birlikte odamdaydık ve ben deli gibi ağlıyordum, daha yeni birlikte olmuştuk daha yeni aşkı tatmıştık benim güzel Lisa'm...
Jennie: Unni sakin ol.
Jisoo: Nasıl sakin olayım Jennie ondan ayrılmamı bekliyorlar!
Daha çok ağlamaya başlamıştım, Jennie bana sarıldı.
Flashback
Lisa'yla birbirimizi delilercesine öpüyorduk. Asla durmak istemiyordum, asla onu bırakmak istemiyordum. Bir anda kapını açılmasıyla onu kendimden ayırdım ve korumaları görmemle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Yakalanmıştık. Lisa hayla durumu anlayamayacak kadar sahroştu. Lisa'yı bir odaya götürdüler ve beni de YG'nin olduğu bir odaya aldılar.
YG: Ne yaptığınızın farkında mısın Jisoo?
Jisoo: Üzgünüm efendim.
YG: Derhal Lisa'dan ayrılıyorsun ben başka bir skandalı daha kaldıramam.
Jisoo: Ama efendim-
YG: Lisa ayıldığı zaman ondan ayrılacaksın. Nasıl ayrılacağın sana kalmış ama bir daha sizi öyle bir vaziyette gören olmayacak!
Başımı yere eğdim ve onayladım. Odadan çıktığımda göz yaşlarına boğulmuştum. Aptal piç.. bunu benden nasıl bekler, benim güzeller güzeli Lisa'mdan ayrılmamı nasıl bekler?
Şimdiki zaman
Jisoo: Ona nasıl söyleyeceğim Jennie. Kalbi çok kırılacak.
Jennie: Hayat bazen istediğimiz gibi ilerleyemeyebilir Jisoo, buna alışmak lazım...