Her şeye gülümseyerek acını saklamaya çalışıyorsun,yapma'
. . .
Yine kabus görmüştüm... Yine yine yine...
Beynim allak bullak olurken dışarıda kapımı ısrarla tıklatıp bana seslenen Filiz Hoca da şuan kesinlikle bana yardımcı olmuyordu!
"Süsen kızım uyandın mı? Haydi kahvaltıya!"
Sinirle beyaz çarşaflı yataktan kalktım ve kapıyı açtım.
Beynim çatlamak üzereydi. Uykumda dayak yemiş gibi hissediyordum.
"Hocam... ben kahvaltıya inmesem? Dün gece pek rahat yatamadım uykusuz kaldım da.. "
"Olmaz öyle şey. Biz buraya siz eğlenin sosyalleşin diye geldik. Herkes her etkinliğe katılmak zorunda. Buna kahvaltı da dahil. Hadi bakalım üstünü değiştir gel hemen." İtiraz istemiyor gibiydi..
Kadın arkadını dönüp gittiğinde sıkıntıyla inledim.
Odama geri dönüp balkona çıktığımda derin bir nefes almaya ihtiyacım olduğunu hissetmiştim.
Manzara gerçekten güzeldi. Karşımda ki denizi görmek moralimi bir miktar da olsa yerine getirmişti.
Koridordan gelen gülme seslerini duyabiliyordum. Arkadaşlarıyla,sevgilileriyle, eşleriyle aileleriyle birlikte kahvaltıya inen insanların sesleriydi bunlar...
Gülüşüyorlar eğleniyorlardı.. Sonuçta tatildeydik bu çok normaldi.
Yüzümü yıkayıp saçımında ki örgüyü açtıktan sonra dikkatlice aynada kendimi süzdüm.
üstümde barbie baskılı pijamam vardı.
gözlerimin altı mordu ve dudaklarım her sabah olduğu gibi normalden daha fazla şişkindi.
Altıma bikinimi giymeye karar vermiştim çünkü kimse ile muhatap olmadan kahvaltımı yaptığım gibi yüzmeye gidecektim.
İçime beyaz brazilian model bikinimi giymiştim.
Görünüşümü aldırış etmeden odamın kartını alıp dışarı çıkmıştım nihayetinde.
Büfenin olduğu yere inip etrafıma bakındım. Herkes grup grup olmuş yemek yiyordu.
Gözüm asıl görmek istediği kişiyi görünce o tarafa doğru yoğunlaştı.
Ömer uyanmış kahvaltıya inmişti bile. Elinde her zaman olduğu gibi bir çay bardağı vardı.
Tam bir çay delisiydi!
altında siyah bir şort vardı. Üstünde ise beyaz ince askılı.. Kol kaslarını cümle aleme göstermek istiyordu sanırım.
Tamam evet güzellerdi ama bunu herkesin görmesine gerek yoktu!
O da bir anlık kafasını kaldırıp bana baktığında gözlerimi kaçırdım hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERZENİŞ||süsöm
Teen FictionSüsen hayatı boyunca ailesi tarafından bile benimsenmemiş bir kızdı. Ona her gülümseyen kişiden ilgi bekleyecek kadar mahrumdu aslında bazı duygulara.