aynaya bak harabe gibisin. Oysa sen çok güzel bir çocuktun'
. . .
"Kimse yeni yara açamaz artık"
"Çok canım yandı acımaz artık"
"Bugün düşerse yarın kalkar"
"Bu kız kendine acımaz artık""Süsiiiiiiii!!"
zor bela duyduğum sesle kulaklığımı çıkarmam bir olmuştu.
Müzik son ses açıktı ve kulaklığı kulağımdan çıkardığım an bir boşluğa düşmüştüm.
Berk yüzüme bir havlu fırlattığında bir süre kafamdan çekmeden bekledim.
"Güneşin anlında uzanmışsın! pişmiş tavuğa döneceksin!"
"Berk!" dedim söylenerek.
"Ben esmerim."
Yanımda ki şezlonga uzandığında kollarına ve bacaklarına güneş kremi sürüyordu.
"Doğru. Valla benim cildim kar gibi olduğu için gölgede otursam bile yanıyorum."
"Tatlım!" diye bağırdı sonda arka tarafa.
"Şu kremi sırtıma sürer misin?"
O tarafa baktığımda buraya doğru gelen Eren ailesini ve Doruğu görmüştüm.
Oğulcan kolunda iki tane timsahlı kollukla önde gelirken en arkada uzun boyu ve fit fiziği ile Ömer dikkat çekerek geliyordu.
Burnu çoktan kızarmıştı güneşten dolayı.
Bir kaç kızın kafasını kaldırıp ona baktığını gördüğümde kaşlarımı çatıp kötü kötü baktım onlara.
Hayır yani neye bakıyorlardı! Manzara seyretmek istiyorlarsa denizi seyretselerdi! Benim manzaramı rahat bıraksınlar!
"Hadi lan denize girmiyor muyuz?" dedi Oğulcan geldiği gibi diğer tarafımda ki şezlonga yayılmıştı.
"Oğulcan bu halin ne?" dedim gülerek.
kolluklarında ki timsahlar bana oradan melül melül bakıyordu.
"Ne var ya? Yüzme bilmemek suç mu?"
"Hayır." dedim.
"Hayır değil. Yani istersen ben sana öğretebilirim. Aslında yüzmek çok kolay ve basit."
"Süsen lisenin başında okulu temsil etmişti yüzme yarışlarında. İkinciliği var." diye açıklık getirdi Berk.
Ömer şaşırmış gibi baktı. Ona daha önce bundan bahsetmemiştim.
"Valla mı kız? Bu yaz yüzme hocam bulundu artık!"
"Ay Süsen bize de öğretsene?" Dedi Asiye Aybike ve kendisini gösterirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERZENİŞ||süsöm
Teen FictionSüsen hayatı boyunca ailesi tarafından bile benimsenmemiş bir kızdı. Ona her gülümseyen kişiden ilgi bekleyecek kadar mahrumdu aslında bazı duygulara.