iyileşmeyen her şeyi sil'
. . .
"Oğulcan kardeşine sahip çık tamam mı oğluşum?"Arabadan indiğimde kalabalığın sesi kulaklarıma ilişmişti bile.
Oğulcan ve Aybike'nin anneleri Şengül Teyze onlara dikkat etmeleri gerektiği hakkında kırk nasihat veriyordu.
"Rahat ol sen motherım!"
"Berk oğlum bak oralar akşamları da serin olabilir ben çantana bir kaç tane hırka koydum onları geçir üstüne olur mu?
"Tamam annecim sen bunları düşünme."
Berk annesi Ayla Teyze'ye sarıldığında içtenlikle gülümsedim.
"Doruk baban arabayı versin arabayla git istersen oğlum. Sen rahat edemezsin şimdi servislerde falan!"
Nebahat Teyze de oğlu için endişeleniyordu. Onlara bakarken de gülümsemiştim.
Onlara hiçbir zaman kıskançlıkla bakmamıştım aslında. En azından başkaları aileleriyle mutluydu.
"Asiye yengeniz çantaya yolluk bir şeyler hazırladı çantaya koydu. Acıkırsanız onları yiyin olur mu kızım." demişti Orhan Amcada ..
Gözlerim Akif Amca'yı bulduğunda ona doğru yavaşça yürüdüm. Bahar'ın elini tutuyordu.
Sanırım tek yakın olduğum yetişkin Akif Amcaydı. Yakın olmamızın sebebi ise ayrı bi trajediydi zaten.
"Akif Amca?"
Akif Amca sesin geldiği yere yani bana doğru dönünce önce tedirginlikle baktı bana. Çünkü onun yanına her gittiğimde bi iş açmış oluyordum kendime.
"He? Ne oldu? Süsen kızım bir şey mi oldu? Valla başka bir şeyi daha kalbim dayanmaz kızım ya!"
"Yok Akif Amca bir şey olmadı sakin ol."
Adam rahatlamış gibi derin bir nefes aldı.
Kafamı yan tarafa çevirdiğimde Ömerle göz göze geleceğimi tahmin etmemiştim. Ben ve Akif Amcanın neden konuştuğunu merak ediyordu sanırım.
"Ne oldu evladım o zaman?"
Geri Akif Amca'nın yüzüne baktığımda elimde ki anahtarı ona uzattım.
"Biz üç ay burada olamayacağız biliyorsun ki.."
"Evet?"
"Arabamı sana emanet etsem olur mu? Yani... bırakıcak kimsem yok benimde aklıma sen geldin."
Akif Amca bir anda üzülmüş gibi bakmıştı bana. Bunu bana üzülsün diye söylememiştim.
"Olur tabii kızım. Ver anahtarı bakalım. Araban emin ellerde!"
gülümseyerek baktım ona.
"Çok teşekkür ederim!"
"Rica ederim kızım ama sende şu üç ay boyunca bi dert daha açma başımıza tamam mı kızım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERZENİŞ||süsöm
Fiksi RemajaSüsen hayatı boyunca ailesi tarafından bile benimsenmemiş bir kızdı. Ona her gülümseyen kişiden ilgi bekleyecek kadar mahrumdu aslında bazı duygulara.