4.Sweet Home

278 42 76
                                    

LP: lost on you (lütfen dinleyerek okuyun)







Kıyafetler...Günümüz insanlarının gereksiz değer verdiği basit kumaş parçaları. Amacı vucüdu örtmekten ya da soğuktan korunmaktan çıkmış fazla anlam yüklenen kıyafetler.İnsanlar fazla hadsiz ,meraklı ve işsizdi Beomgyu'ya göre. Diğerlerini inceler görünüşünü kendi zevklerine göre yargılar ve eleştirir ,hakaret ederdi çünkü insanlar. Karşısındakinin bir birey olduğunu, tüm o kutsal duyguları ,ruhu unutur ve sadece objeleştirirdi insanlar.

Ve Beomgyu o objelerden biri olmaya zorlanmıştı. Babasının annesinin camdan vitrinler ardında herkese her şey çok mükemmelmiş gibi sundukları "altın" obje olmaya zorlanmıştı.

Bu yüzden çok dikkat ederdi Beomgyu giyim tarzına – etmese bile annesi etmek zorunda bırakırdı- ama hayır, bugün değil. Bugün kendine izin verdiği gündü . Bugün arkadaşlarıyla herkesten her şeyden uzakta kendi olup eğleneceği gündü. Tamamen zevklerine göre giyinip süslenmişti bugünün tek amacı aynadaki çocuğu mutlu etmekti.

Merdivenleri indikçe koltuğa yayılıp PS5 oynayan arkadaşları görüş açısına girdi.Hissettirmeden yanlarına yaklaştı.

"Beom!Klozete falan mı düştün , ne yapıyorsun iki saattir yukarıda?"

"Yok hyung kendine zengin koca bulmak için süsleniyordur."

İkisi de bakışlarını televizyondan çekmeden yukarıda sandıkları Beomgyu ya bağırıyordu . Beomgyu da bunu fırsat bilip az önce soğuk suda yıkadığı ellerini ikisininde ensesine bastırmıştı.

"Arkamdan konuşup beste yapacağınıza yüzüme konuşun da düet yapalım alçak herifler!"

"Ne dedik ya yalan mı söyledik."

"Ne zengin kocası oğlum hatırlarsan ben zaten zenginim . Ayrıca kendine bak sen bu gidişle 2 kedi 100'lerce peluşla evde kalıcaksın."

"Görürsün sen büyücüye gidip oyuncaklarımı gecenin köründe musallat edicem sana . Kafanı kemirtirtcem senin."

"Biz bunu bebek falan diye seviyoruz da ben bunun hayal gücünden korkuyorum bazen ya."

"Hadi susun da gidelim artık bekle bekle sıkıldım artık."

"Soobin hyung sen mi süreceksin?"

"Evet niye?"

"Sonuçta hepimiz içmeyecek miyiz? Dönerken nasıl gelicez?"

Soobin Beomgyu ya bir bakış attı ve onay alamayınca geri önüne döndü.Bu artık alıştıkları bir durumdu .Genelde şoförlerle dışarı çıkan bu üçlü böyle zamanlarda bunu yapamıyorlardı.Çünkü tüm hayatı boyunca her hareketi izlenen Beomgyu'nun rahat olacağı nadir zamandalardı ve onları izleyip Bay Choi'ye rapor veren biri tüm eğlencelerini mahvederdi.

En sonunda taksiye binmeye karar verip yola çıktılar.

Yol Soobin hyungun bize çok dağıtmamamız üzerine uyarılarıyla geçmişti fakat büyük ihtimalle felekten bir gece olacaktı. Hyuka'nın önerisi üzerine biraz erken gittik. Dediğine göre burada saat ilerledikçe restoran kendini cluba bırakıyor ve ona göre bir ortam oluşuyormuş.

Bizde bunu fırsat bilip yavaş yavaş içmeye ve sohbet etmeye başladık.

Bir süre sonra sarı ışıkların yerini morlar aldı ve ben kendimi bir anda sahnenin ortasında buldum. Zaten çakır keyif olmanın da etkisiyle deli gibi dans etmeye ve gülmeye başladım. Bedenimi hızla ritme kaptırmış bağıra çağıra şarkı söylerken önümü bile göremiyordum.

Eğer görseydim beni 40 dakikadır izleyen bedeni de fark ederdim.

********************

Taehyun'un bakış açısı

Şampanya ve Kızıl Şarap/ taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin