Milo POV
Na een lange boottocht met misschien we het lekkerste eten dat ik ooit heb geproefd en op het einde het stukje langs de Eiffeltoren varen waarbij de hele toren voor twee minuten lang glitterde door allerlei lichtjes die ineens aangingen, en zelfs nog een tripje omhoog, waarbij we het uitzicht over de prachtig verlichte stad konden zien, zijn we in het hotel dat Matthyas heeft geboekt. Zijn favoriet zoals hij zelf zegt. Hij staat dan ook te popelen om de deur open te doen. Zodra de deur opent zie ik onze tassen staan, die de chauffeur inderdaad alvast naar het hotel zou brengen. Matthyas loopt straal langs de tassen en trekt mij aan mijn arm mee. Ik neem even een moment om de hele kamer in me op te nemen. Het bad dat in de hoek van de kamer staat, de zithoek, en het enorme bed. Langer heb ik niet om rond te kijken, want Matthyas duwt me gelijk het bed op en komt boven me hangen. 'Eindelijk' gromt hij zachtjes. De hele kamer kan me ineens niets meer schelen. Vol verwachting kijk ik hem aan. Hij gooit zijn jasje uit ergens door de kamer zonder dat zijn ogen een moment de mijne verlaten. Hij is enorm aangeschoten van alle wijn, en ik niet minder. Zijn handen gaan richting mijn overhemd en hij maakt in rap tempo de knoopjes los. 'Hier heb in stiekem toch wel de hele avond op gewacht' fluistert hij. Ik glimlach een beetje, maar mijn hoofd zit allang bij wat hij zometeen met mij gaat doen, of ik met hem. Wie weet. Ik help hem een beetje door wat voorover te leunen en mijn overhemd van mij armen af te schudden, tot hij uit is. Matthyas begint me in mijn nek te kussen terwijl mijn handen de onderkant van zijn shirt vastpakken. Ik wil hem net zo graag zien als hij mij, en dat shirt moet echt uit. Helaas beslist hij dat ik daar nog geen recht op heb en trekt hij het weer omlaag. 'Hmh, nog even geduld schatje' fluistert hij. 'Ik ben hier de baas'. Hij zet me volledig op mijn plek en nu kan ik eigenlijk alleen nog maar afwachten. Matthyas gaat in alle rust door met kusjes geven terwijl zijn handen de rand van mijn broek vastpakken. Ik sluit mijn ogen en probeer me te focussen op de kusjes, maar zijn handen en de stof die naar beneden glijdt is alles wat mijn aandacht nu heeft. Ik voel mezelf stijver worden met de seconde. De gedachtes over wat hij allemaal met mij kan doen, gaat doen, zwermen door mijn hoofd en het gevoel van zijn handen daar versterken dat alleen maar. Dan stopt hij met kusjes geven en trekt mijn broek helemaal uit. Maar in plaats van hem weg te gooien ergens door de kamer, zoals hij met alle andere kledingstukken heeft gedaan, pakt hij hem en wikkelt hij een van de broekspijpen om mijn pols. Daarna trekt hij mijn hele arm omhoog. Met grote ogen kijk ik hem aan. Hij glimlacht. 'Zeg het maar als het te strak zit' zegt hij. Dan duwt hij mijn andere arm ook omhoog en knoopt die aan de ene vast. Zijn ogen verplaatsen zich weer naar beneden en zijn vingers glijden om de stof van het enige dat ik nog aan heb. Mijn boxer. Ik voel de stof van mijn huid af glijden, strak langs mijn enorm stijve lul. Zijn handen glijden nu terug omhoog naar mijn heupen, en zacht beginnen zijn vingers rondjes te maken over mijn huid richting mijn V-lijn. Zacht kreun ik, maar dat word direct veroordeeld. 'Shh, ik wil dat je geen geluid maakt, pas wanneer ik het zeg' zegt hij. Ik haat dit machtsspelletje, nog meer haat ik het dat het me ongelofelijk geil en verlangend maakt. Meer dan ooit verlang ik naar zijn aanrakingen, zijn lul en zijn prijzende stem. Ik wil het allemaal. Ik wil hem aanraken, ik wil kreunen en schreeuwen dat hij sneller moet omdat ik het niet langer vol hou. Maar het mag niet. Hoe traag hij gaat maakt me helemaal gek en Volgensmij is dat ook precies wat hij wil. Zijn duimen strelen vlak langs mijn stijve, en ik bijt op mijn lip om zijn verwachtingen te volbrengen. Geen geluid. Hij kijkt op en grijnst breed. 'Oh schatje, hoe graag wil je dat ik je nu aanraak?' Vraagt hij. 'Fuck, doe gewoon iets Matthyas alsjeblieft' fluister ik hijgend. 'Wil je dat graag?' Vraagt hij alsof ik het net niet duidelijk heb gezegd. 'Ja' snauw ik. Hij grinnikt en ik hoor dat hij geniet van dit alles. Van hoe wanhopig ik nu klink. Maar ik heb het er voor over, het kan me niks schelen zolang ik krijg wat ik zo graag wil.
Hij vouwt langzaam zijn vingers om mijn stijve en beweegt zacht heen en weer. 'Zoiets?' Zegt hij onschuldig alsof hij van niets weet. 'Hmh' komt er met moeite uit me. Ik wil kreunen, maar het mag niet. Ik wil zijn handen pakken en hem sneller laten gaan, maar ik zit vast. 'Of wil je dat ik sneller ga?' Vraagt hij poeslief. 'J-ja' ik slik halverweg mijn antwoord. 'Ja wie?' Zijn stem klinkt donker. Ik zucht en knijp mijn ogen dicht. 'Ja, Matthyas' komt er moeilijk uit. Hij begint me sneller af te trekken, wat nog veel bevredigender is, maar veel meer moeite om niet te kreunen. 'Schatje je luistert zo goed naar me' zegt hij trots. Ik zou willen glimlachen maar ik ben te druk bezig met het inhouden van mijn kreunen. Dan stopt hij ineens. Ik snak naar adem. Hij gaat op de grond voor het bed staan en trekt al zijn kleren uit. Ademloos kijk ik naar hoe zijn prachtige lichaam langzaam zichtbaar word. Hij duwt me weer achterover op bed en komt bovenop me zitten. 'Ik wil jou Milo, ik wil je diep in me' fluistert hij. Hij pakt mijn lul vast en laat zich er langzaam op zakken. Opnieuw snak ik naar adem. 'Alsjeblieft laat je nu gaan voor me' zegt hij. Ik kreun in een diepe zucht alles er uit. 'Fuck' roep ik. 'Je voelt verdomd goed om me heen'. Matthyas grijnst, maar ik beweeg mijn heupen een keer omhoog waardoor die grijns veranderd in een hoge kreun, dit keer uit zijn mond. Nu ben ik degene die grijnst. Hij kijkt me boos aan, maar dat boeit me niet, want ik doe het nog een keer. 'Fuck' verlaat zacht zijn mond. 'Dat voelt goed hè schoonheid?' Fluister ik. Zacht knikt hij. Niet gedacht dat mijn opmerking over 'rijden' zo dicht bij de waarheid zou liggen. Hij leunt naar voren en kust me op mijn lippen. Zijn handen rijken naar de broek die nog om mijn polsen geknoopt zijn. 'Doe maar met me wat je wil' zegt hij dan. Dat laat ik me geen twee keer zeggen. Ik duw zijn bovenlichaam dicht tegen de mijne aan en pak dan zijn heupen vast. Ik stoot nog eens hard naar binnen, wat weer een kreun uit zijn mond oplevert, en begin een langzaam tempo op te bouwen. Zijn armen slaat hij rond mijn nek. De meest prachtige geluiden verlaten zijn mond, met tussendoor een hoop prijzende woorden en zacht gekreun van mij. Ik zou zo nog de hele nacht willen doorgaan.
JE LEEST
One more night
Fanfiction'Ik ga toch niet voor een beetje geld iemand aflebberen?' Zeg ik verontwaardigd. 'Hoezo niet Milo, je doet het drie dagen per week gratis, wat is er mis met geld verdienen er aan?' zegt Frank en een brede grijns komt om zijn lippen. // // 'Je belt...