Matthyas Pov
Ik kijk de jongen bedenkelijk aan. Ik wil het niet toegeven maar ergens heeft hij gelijk. Ergens zegt hij precies de juiste woorden. Niet de woorden die iemand zou spreken die alleen mijn goedkeuring wil, maar iemand die daadwerkelijk nadenkt over wat ik nodig heb, wat goed is voor me. Als hij hier puur en alleen voor het geld was geweest, als hij hier alleen was omdat ik hem betaalde, dan had hij dit nu niet gezegd. Nooit. Want mij tegenspreken, mij vertellen wat ik zou moeten doen, dat doen mensen die voor mij werken niet.
Ergens geeft het me kriebels. Goede kriebels. Vlinders zo zou je ze kunnen noemen. Ik vind hem zo leuk. Ookal is dat alles behalve sociaal geaccepteerd. Verliefd worden op je escort. Maar elk dingetje dat me goede hoop geeft, dat me laat geloven dat hij misschien ook wel iets voor mij voelt, dat grijp ik maar al te graag aan.
Ik rol op mijn rug, leg mijn handen achter mijn hoofd en staar naar het plafond. Milo blijft stil. Ik denk dat hij ergens vind dat hij nu genoeg heeft gezegd, want ondanks dat hij misschien wel echt om me geeft, heeft hij het recht niet om me tegen te spreken, en dat weet hij heel goed. 'Je hebt gelijk' zeg ik uiteindelijk. 'Ik ga wel.' Standvastig knik ik. 'Ik ga en ik laat ze merken wie ik ben, dat ik niet ben zoals ze denken, dat ik daar niet ben voor mezelf. Dan zullen ze zich hopelijk wel weer even koest houden.' Ik draai mijn hoofd naar hem toe. Milo glimlacht breed en knikt. 'Goedzo, je staat zo ver boven ze Matt.' Ik zucht en knik tevreden. De kalmte is terug gekeerd in mijn lichaam en nu pas besef ik me dat ik gewoon uit boosheid weg ben gegaan van werk, en hoe onprofessioneel dat eigenlijk is. 'Ik denk dat ik maar terug moet gaan. Het was echt niet netjes van me om zomaar weg te gaan, maar ik was gewoon zo boos.' Ik zucht. Ik voel hoe Milo dicht tegen me aan komt liggen en me zacht over mijn borst aait. 'Ik bedoel... misschien is het goed dat je even weg bent gegaan. Als je daar boos was geweest was het misschien erger geweest. Maar het is ook goed als je, nu je weer kalm bent, jezelf herpakt en gewoon terug gaat.' Wederom zegt hij precies de woorden die ik nodig had.
Ik kijk hem aan. Recht in zijn zeeblauwe ogen. Zijn prachtige ogen, die zacht glinsteren en me lief aankijken. 'Fuck, waarom ben je zo leuk Milo?' fluister ik zuchtend. Zijn ogen worden groter en hij glimlacht schattig. 'Ik doe wat ik kan' zegt hij grijnzend. Ik rol mijn ogen en hijs mezelf omhoog waarna ik schuin boven hem kom hangen. 'Dat doe je dan heel goed baby' fluister ik, waarna ik mijn lippen op de zijne plant. Hij blaast langzaam uit tijdens de zoen en ik voel zijn warme adem over mijn wangen glijden. Mijn hand gaan over zijn borstkas en ik pak zijn heup vast die ik een beetje naar me toe trek. We rollen om en nu komt hij boven mij hangen, terwijl hij me in mijn nek begint te kussen. Ik sluit mijn ogen en zachte kreunen verlaten mijn mond. 'Fuck, als ik nu niet eigenlijk terug zou moeten...' hijg ik tussen de kreunen door. Milo stopt kort en brengt zijn gezicht richting mijn oor. 'Wat dan Matthyas?' Fluistert hij sensueel, waarna hij verder gaat met mijn nek. Ik voel mijn hart sneller slaan. Er komt kippenvel over mijn hele lichaam en mijn buik houdt het haast niet meer van alle vlinders die er doorheen gaan. 'Hm, dat weet je best'. Milo kijkt me aan en grijnst. 'Nee ik heb geen idee' zegt hij op de meest ontschuldige manier ooit. Ik hou mijn adem in en kan het niet langer verdragen. 'Verdomme' fluister ik waarna ik hem naar me toe trek en hem ruig begin te zoenen. 'Dan maar een kwartiertje later, als ik het zo nodig moet voordoen aan je'.
Ik draai hem om zodat hij terug op zijn rug ligt en trek zijn boxer uit, waarna ik een hand weer naast zijn gezicht plaats op het bed, en mijn lippen terug breng naar die van hem. Al zoenend begin ik hem af te trekken, waardoor tussen onze lippen door zachte trillingen ontstaan in de vorm van zijn hoge, verdomd geile, kreuntjes. Ik laat zijn lippen los, maar blijf met mijn gezicht millimeters boven die van hem hangen. Breed grijns ik. 'Laat je gaan schatje, dit is wat ik graag hoor'. Zijn hijgen wordt steeds heftiger en zijn kreunen worden steeds hoger en harder. Een teken voor mij om te stoppen, voor het te laat is. Zijn adem stokt als ik hem los laat. Snel trek ik mijn boxer uit. 'Matt, alsjeblieft' hijgt hij. Ik trek mezelf kort af, waarna ik zijn benen omhoog duw en mezelf tegen zijn opening zet. 'Fuck' mompel ik voor ik mezelf diep bij hem naar binnen duw. Milo kijkt me met grote ogen en een open mond aan, voor zijn ogen naar achter draaien en hij een piepend kreuntje geeft. Ik lach er zacht om. Mijn onderdanige Milootje die ik hier wederom onder me heb liggen. Fucking hell hij is gewoon zo lekker dat ik geen moment van hem af kan blijven. Ik wil zijn lichaam het liefst voor altijd onder me. Ik wil zijn wanhopige of bevredigde gekreun horen wanneer ik hem weer vul met mijn lul. Ik wil elke dag zien hoe hij zichzelf verliest aan mij. Dat bevredigd me meer dan alles wat ik bij hem doe. Zien hoe hij zich voelt wanneer ik bij hem doe wat ik wil. Dat is het aller geilste ooit. Ik begin naar binnen te stoten, en op het ritme van mijn stoten komen er steeds hardere kreunen uit zijn mond. 'Fuck, neuk me harder Matthyas' hijgt hij wanhopig. 'Tering, je bent zo geil schatje' breng ik met een hoop moeite en gehijg uit. Ik stoot harder en dieper naar binnen terwijl ik merk hoe zijn lichaam begint te trillen en hij klaarkomt over zijn buik. Ik grijns breed terwijl zijn gekreun niet stopt omdat ik ondanks dat hij gekomen is niet stop. Hij wordt over gestimuleerd op dit moment. Ik geef een harde diepe stoot en laat voor ik terug trek mijn tong over zijn buik gaan. Hij kijkt op, maar zijn ogen sluiten weer en zijn handen grijpen in het matras als ik opnieuw diep stoot. Als ik alles weg heb gelikt, begin ik sneller te stoten. Ik sluit mijn ogen en trek zijn heupen naar me toe om nog dieper te komen. Wat Milo schreeuwt en kreunt hoor ik amper meer. Ik ben in een waas. Na even begint mijn lichaam ook te trillen, en met mijn laatste energie stoot ik een laatste keer naar binnen waardoor ik eindelijk klaar kom in hem. Diepe kreunen verlaten mijn mond, terwijl ik mezelf op hem laat vallen. Milo kreunt met me mee en laat zijn vingertoppen over mijn rug gaan.
We komen beide op adem, terwijl we niets zeggen, en knuffelen nog wat. Dan trek ik me langzaam uit hem. 'Ik moet echt gaan, zie ik je vanavond?' Hoopvol kijk ik hem aan. Milo glimlacht en knikt. 'Ja, ik ben er vanavond gewoon weer'. Glimlachend laat ik mezelf van bed glijden, grijp ik mijn kleren van de grond en loop ik naar de douche. Niemand zal weten wat ik in mijn iets te lange pauze had gedaan.
JE LEEST
One more night
Fanfic'Ik ga toch niet voor een beetje geld iemand aflebberen?' Zeg ik verontwaardigd. 'Hoezo niet Milo, je doet het drie dagen per week gratis, wat is er mis met geld verdienen er aan?' zegt Frank en een brede grijns komt om zijn lippen. // // 'Je belt...