Oylama;
- Kamera kayıtlarında en son nerede görüntülenmiş?
- Evinde. Yani evinden çıkıp buraya doğru gelirken yolun ortasında bulunmuş.
- Evine giren çıkan var mı?
- Hayır, giren çıkan kimse görünmüyor.
- Biz bu gün yolda karşılaşmıştık, ben yürüyüş yapıyordum o da evine dönüyordu ellerinde poşetler vardı yardım etmek için teklifte bulundum gerek olmadığını söyledi.
- Ne poşetiydi hatırlıyor musun?
- Market ve yeni açılan cafenin poşeti.
- O zaman şüpheliler market ve cafe çalışanları olabilir.
Market kısmı fazla direkt cafe çalışanları şüpheli. Paketli bir gıdanın açılıp açılmadığını anlamak kolay ama cafeden aldığı şeyler için aynısı geçerli değil.
- Yediği ya da içtiği bir şeyden zehirlenmiş yani market çalışanlarını eleyebiliriz.
Yan tarafımda duyduğum fısıltı ile kafamı 24 numaraya çevirdim.
- Sen ne düşünüyorsun?
- Bence de cafe çalışanları ama aklımı kurcalayan kısım kahve mi yoksa tatlı mı zehirliydi?
- Kadının elinde ikisi de bulunuyormuş yani şüpheli sayısı daha azaltılamaz gibi.
Yanımda sen olmasaydın aza indirebilirdim. Kadın yere yığıldığında evine gidip kahveden mi içtiğine tatlıdan mı yediğine bakmak istemiştim fakat 24 numara bu gün hiç yanımdan ayrılmamıştı.
- Cafede toplam dört kişi çalışıyor ikisi barista ikisi de mutfakta. Çalışanlar kendilerini belli edebilir mi?
- Ben bar kısmında çalışıyorum fakat kadın sipariş verdiğinde ben içecek hazırlama değil sipariş alma kısmı ile ilgileniyordum.
- Ben kahveyi hazırladım fakat kahve herkesin göreceği bir ortamda hazırlanıyor kadının arkasında üç tane daha müşteri vardı katil olsam bile böyle bir durumu riske edemezdim.
- Kadın kahve dışında brownie aldı onları da dediğiniz gibi iki tatlıcı hazırlıyor.
- Mutfakta çalışanlardan birisi benim ben bu gün pasta ve tatlıların krema kısmı ile ilgileniyordum brownie ise bu kremalardan bir hayli uzak bir tatlı.
- Brownieyi ben yaptım doğru fakat benim katil olduğumu iddia edebileceğin bir durum söz konusu değil sonuçta ikimiz de o mutfaktaydık.
- Katil olduğunu reddetmemen dikkatlerden kaçmıyor.
- Ben değilim diye-
"oylama vakti gelmiştir. Bu dakikadan sonra kişiler ve rolleri üzerine yorum yapamazsınız. Aksi takdirde olacaklardan sorumlu değiliz."
Benim dikkatimi pasta kremacısı ve kahveleri hazırlayan barista çekmişti oyumu onlardan birine verecektim. Bilekliğime kremacının numarasını girdikten sonra 24 numaranın ne yazdığına göz ucuyla bakmıştım. O da kremacının numarasını girip bana baktı.
"Oylama bitmiştir. Oy çoğunluğu ile 35 numara katil seçilmiştir. Oyun devam etmektedir. Roller şu şekildedir; 25 numara katil, 4 numara doktor, 33 numara görgü tanığı geri kalan oyuncular ise halkı oluşturmaktadır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL KİM!?
ActionHükümetin tek bir isteği vardı insanları kuklaları haline getirmek. Gelişen teknoloji ise onların yararınaydı. İnsanlar artık para kazanmak için çalışmıyordu, yemek yapmak için uğraşmıyordu, birbirleri ile görüşmek için evlerinden çıkmıyordu, kitap...