4. GÜN

15 5 0
                                    

Oylama;

- Aklım almıyor. Kamera kayıtlarına bir tek siz ulaşabiliyorsunuz ve ortada yoklar. Gördüğümüz ilk vahşice cinayeti de siz yaptınız ve iki gün arka arkaya katil olamayacağınızı mı savunuyorsunuz?

- Oyunun kuralları arasında iki gün arka arkaya katil olamayacağınız yazmıyor.

- Boş oy kullanmaktan bıktığınızdan yakınıp duruyorsunuz. Size söylüyorum iki gün katil olabilsem bile kendimi böyle ele verecek bir cinayete sebebiyet vermezdim.

- O zaman sizinle sohbeti olan biri katil olmalı.

3 numaranın söylediğine herkes onaylar mırıltılar çıkarttıktan sonra markette çalışan 7 numara konuştu.

- Bu gün markete geldiğinizi hatırlıyorum. Ben makarnaların olduğu reyonda etiket değişimi yaparken yanlış hatırlamıyorsam 39 numaralı hanımefendi ile sohbet ediyordunuz. Bu da 39 numaralı hanımefendiyi şüpheli yapar.

- Ne? Ben mi? Ah hayır yanılıyorsunuz? Ben... Ben sadece...

- Konuştuğumu iddia ettiğiniz hanımefendiyi korumak niyetinde değilim kendisini kasabaya gelmeden önce de tanıyordum. Evindeki musluklardan birinin bozulduğunu ve tamir edip edemeyeceğimi sormuştu. 40 numaralı beyefendi biz eve girerken camdan izliyordu.

Arka taraflarda sessizce durup ortada dönen atışmayı izleyen adama döndü bütün bakışlar.

- Evet, o sırada sokakta şüpheli bir şey olup olmadığına bakıyordum. Bu ne kadar kadını aklar bilmiyorum ama ikisinin birlikte eve girdiğini gördüm.

- Yine de bunun kadını aklamaya yeterli bir delil olduğunu düşünmüyorum. Ben marketin kasasında görevliydim ve kadın bu meseleden bir süre sonra tekrar markete geldi. Hatta ondan sonra bir süre müşteri gelmeyince marketi kapatmaya karar verdik. Cesedi de ışıkları kapatmaya giderken bulduk.

- Işıkları kapatmaya hep beraber mi gittiniz?

- Hayır, sadece 7 numara gitti.

- Bu durumda suçu 39 numaraya atmaya çalışan market çalışanı da katil olabilir.

7 numaralı kadın katil olduğunu inkâr etmek için ağzını açtığı sırada hoparlörden duyulan ses ile sustu.

"oylama vakti gelmiştir. Bu dakikadan sonra kişiler ve rolleri üzerine yorum yapamazsınız. Aksi takdirde olacaklardan sorumlu değiliz."

Suçlu olabilecek iki aday vardı eğer suçlu ikisinden biriyse bu raddeden sonrası şansımızın yaver gitmesine bağlıydı.

"oylama bitmiştir. Oy çoğunluğu ile 7 numara katil seçilmiştir. Oyun devam etmektedir. Roller sırası ile şu şekildedir; 10 numara doktor, 39 numara katil, 28 numara görgü tanığı ve geriye kalan oyuncular halkı temsil etmektedir."

Katilin 39 numara olması herkesi sinirlendirmişti. Sinirine yenik düşen bir kişi oturduğu yerden kalkıp 28 numaraya doğru yaklaştı.

- 39 numaranın katil olduğunu bilmene rağmen onu mu korudun?

- Katil olduğunu size söyleyemezdim bu kurallara aykırı olurdu ayrıca onun katil olmadığını da iddia etmedim.

- Kamera görüntülerini silmesinde yardım da ettin mi?

- İşimi nasıl yaptığımı size anlatmak zorunda değilim.

- Oyunu yapanlar değil oyuncular bizi öldürmek istiyor ne komik. Başkalarına olan hırs, öfke gibi olumsuz duygularınızı masum insanların canından çıkartmayın. Ödülü bir kişi kazanmanız elinize hiçbir şey geçirmez.

KATİL KİM!?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin