11. GÜN

3 1 0
                                    

- Yaşayan numaraları bilen var mı? Katil birini öldürdü mü öğrenmemizin tek yolu bu bence.

- Kimse endişeli durmuyor katil görevini yapmış muhtemelen.

- Görevini yaptın yani?

- Ne alaka? Katil olduğumu herkes rahat duruyor dememden mi çıkarttın? Oyun hala saçma salak düşünen insanlara sahip. Katiller onları ayıklarsa iyi ederler biz de eğlenceli bir oyun oynamış oluruz.

- Bu günden sonra ölürsem bilin ki katil bu adam.

- Olur, benden bilsinler numaram 9.

- Hala yaşayan 28 kişi var yani aramızda korkakların ve salakların olması gayet normal birileri intihar edip işimizi kolaylaştırırsa seviniriz.

- Bakıyorum da oyunu seven çok kişi var aramızda bu kadar istekli olmanız şaka gibi. Psikolojik sorunlarınız için buraya gelmeniz değil psikoloğa gitmeniz gerekiyordu.

- Bu da amma konuşuyor dilini kesmek lazım.

- Bu arada ben işinize yarayacak birkaç bilgiye sahibim ama susmak bilmediğiniz için söyleyip söylememek arasında kararsızım.

- Şaka yapıyorsun değil mi? Önemli bir bilgiyi biliyorsan bize söylemelisin.

- O zaman bu saba-

"oylama vakti gelmiştir. Bu dakikadan sonra kişiler ve rolleri üzerine yorum yapamazsınız. Aksi takdirde olacaklardan sorumlu değiliz."

37 numaradaki kadın cümlesini tamamlayamadığı için üzüntülüymüş gibi sahte bir hüzne bürünüp ellerini iki yana doğru kaldırıp sessizce üzgünüm dedi hemen arkasına da kocaman bir sırıtış ekledi. Bu oyunu kazanmamın tek yolu sağ çıkmak gibi duruyordu. Oyunun kemik kadrosu olarak sayabileceğim birkaç kişi vardı ve bunlar kesinlikle çekişmeli bir oyun sürdüreceklerdi. Kadının bu yaptığından dolayı birçok kişiden oy alacağı belliydi ben de en azından rastgele oy kullanmış olmamak için 37 numaraya oy verip oylamanın bitmesini beklemeye başladım.

" Oylama bitmiştir. Oy çoğunluğu ile 37 numara katil seçilmiştir. Oyun devam etmektedir. Roller şu şekildedir; 9 numara katil, 11 numara doktor, 35 numara görgü tanığı ve geri kalan oyuncular halkı oluşturmaktadır."

Demek ki beni oylasınlar rahatlığı buradan geliyordu. 11 gündür aynı kişinin iki kere katil olduğu hiç görülmemişti. Bunun fark etmeden yapılan bir şey olduğunu düşünmüyordum. Eve doğru yürürken 24 numarayı önümde görüp adımlarımı büyüttüm. Kolunu tuttuğum gibi onu da beraberimde sürükleyerek eve doğru yürümeye devam ettim. Kapıyı açıp içeriye girince üstümdeki ceketi çıkartıp askılığa astım.

- Bir sorun mu var?

- Sana ne kadar güvenebilirim?

- Katil olmadığım sürece her daim.

- Rollerimiz daha verilmediği için seni buraya sürükledim. Bir soru soracağım fakat bana dürüstçe cevap vermelisin.

- Tamam.

- İş birliği yaptığın ya da tanıdığın bir yarışmacı var mı?

- Hayır, kimseyi tanımıyorum ya da kimseyle iş birliği içinde değilim.

- Güzel bana yardımcı olman gereken bir konu var ama bundan kimseye bahsedemeyiz en azından şimdilik.

- Konuya girebilir misin artık?

Kafamı olumlu anlamda sallayıp salondaki ahşap dolaptan kâğıt ve kalem çıkarttım...

11. Günün sabahı;

KATİL KİM!?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin