9

73 11 20
                                    

Hanjoon"Hani sonsuza kadar seni sevecektim? Neden yardımlarımı kabul etmedin?"

Hyuna:Sen evli bir adamsın.Bununla yaşayamam  oğlumu daha fazla hayal kırıklığına uğratamam.Onurumla yaşayacağım"

Hanjoon"Seni tanıdığımda erkek kardeşlerinin gölgesinde yaşıyordun.Baban seni hiç okutmadı, çalışmana izin vermedi sen de birine güvenerek evlenmeden bir çocuğa sahip oldun.Bunlar senin suçun değil yine de buradan çıkıp bir yere gitsen seni çalıştırırlar mı sanıyorsun?Paran olmadan nasıl oğluna bakabileceksin ?Devletin kocanı ölü bildikleri için size acıyıp ettiği yardımlarla mı?En büyük abinin size bulaştırdığı leke temizlenmedikçe ve taraftarları tepenizden inmedikçe kimse size huzur vermeyecek.Sizi seven insanlar zaten başka yere taşınmış gitmişler.Ne yapacaksınız?"

"Hıı yani karından daha genç olmamla değil hayatımla da ilgilileniyorsun öyle mi?"

Yeonjun"Bakın Hyuna hanım  bunlara hiç gerek yok.Herkesin size ne dediği mi önemli sizin kendinizi bilmeniz mi?"Beomgyu arabada bekliyordu ve kulaklıklarıyla müzik dinliyordu

Yeonjun"Babam size inandığı için aşık oldu önemli olan bu değil mi?"

Hyuna"Peki ya ben sence en başında neydim Yeonjun?"

Yeonjun"Sizi yanlış değerlendirmişim"

Hyuna"Kim severek bir hizmetçi olarak yaşamak ister ki"diye ciyakladıktan sonra bavulunu sürüklemeye devam ediyordu 

Yeonjun arkasında kalmıştı

Yeonjun"Bakın bu evde kalmanız sandığım gibi kötü bir şey değildi. Ben size başta kaba davramışım.Babama da doğru bir bakış açısıyla bakmamışım.Ama aynı okulda okuduğum insanların yaşadıkları şeyler böyle ve herkes herkesin daha kötü durumda olmasından mutlu oluyordu.Benim de böyle skandallı hayatım olmasını çok istiyorlardı  ve ben asla kimseyi yargılamamıştım "

Hyuna arabaya biniyor.

Beomgyu ve Hyuna evden gidiyorlar

-
Yeonjun"Kadının hayatı çok zormuş .Kim bilir Beomgyu bunlardan nasıl etkilenmiştir:(Anesinin en büyük abisi yüzündenmiş her şey ve ben bu çocuğun dedikodusunu yaptım.Çok pişmanım"

Soobin"Anladık kanka "

Kai"Yeonjun unut artık "

Yeonjun"Ben  evlat olsam kendimi sevmezdim"

Kai sarılıyor.

Taehyun"Çok iyi ve güzel bir çocuktu Beomgyu"dudaklarını büzmüştü.

Kai"Artık olmaması çok üzücü"

Soobin"Bence de"

-

Beomgyu okuldan dönmüştü ve televizyonun karşısına geçmişti

Televizyon izlerken kapı çalmıştı

Beomgyu evde kapıya bakıyordu çünkü annesinin açmasını istemiyordu.

-
Beomgyu"Kime bakmıştınız?"

"Annen evde mi?"

Beomgyu"Hayır evde değil ve ne zaman gelir bilmiyorum"

Bazı tanımadığı adamaların annesine yan gözle baktığını biliyordu.

Babamın Alkını Alan Hizmetçisinin Oğlu! #yeongyu#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin