5

106 13 3
                                    

BEOMGYU
Yeonjun tuhaf davranmıştı bence niye durup dururken sarıldı ki üstümü arayıp ceplerimi kontrol ettim bir şey bulamadım şaşırdım şaka yapmamıştı
Aklım niye çok karışmıştı ki o anı benim için hep başa sarıyordu Yeonjun bana sarılmıştı?Ne yapmak istemişti?
-

Eve doğru yürüyordum Yeonjun arabayla yavaşlayıp önümde durmuştu

"Hadi atla gideceğin yere kadar sana eşlik edeyim "

Beomgyu "ımm..."

"Binmeni bekliyorum hadi "

Aynı arabadaydık ve sessizdik

Yeonjun müzik çok güzel deyip açmıştı

Ben de severdim ama bazen fazla gürültüden hoşlanmazdım

"Biraz müziği kısabilir misin"

"Olur"

Konuşmamaya devam etmiştik

"Nereye gitmek istediğini söylemedin"

Eve gidesim yoktu .

"Eve gidersin diye düşünmüştüm"

"Öyle mi yapayım?"

"Hayır"

"Nereye?"

"Arabayı şu an durdur"

Duruyoruz

"Seni bir türlü anlayamıyorum iyilik meleği mi oldun birden"

"Bilmiyorum"

"Kendine zarar veriyordun yine:("

"Benim için endişeleniyorsan neden hala evimi işgal ediyorsun?"

Beomgyu"Çok güzel bir soru.."

Yeonjun"Hahahaha bu şakaydı.Artık sana bulaşmak istemiyorum .Sıkıldım ya hep birbirimizle mi uğraşacağız?Bence birbirimizi tanıyalım daha iyi.Arkadaş olmaya ne dersin?

Elini uzatıyor

Beomgyu:Ay bir an beni azarlayacaksın sanmıştım

-
Beomgyu:Hyung bazen karanlık sırların var gibi hissediyorum ve biraz senden çekiniyorum.

Yeonjun derin bir iç çekiyor

Yeonjun"Benim bir sevgilim vardı.Onu seviyordum ,ilişkimiz güzel gidiyordu ve beni aldatmıştı sonra da seni aldattım demişti.Ben de onu terketmiştim verdiğim tepkileri az çok tahmin edebiliyorsundur..." Beomgyu gözlerini devirmişti.

"...Sonra da hamile olduğu ortaya çıkınca da intihar etmişti.Ben hiç bir yorumda bulunmamıştım.Gayet ketumdum ama (kolunu gösteriyor)tam üç hafta onu terkettigim için kendimi suçladım."

Beomgyu"Ah hyung sen de hep kendine zarar veriyorsun"

Yeonjun"Bunu nasıl durdurabileceğimi bilmiyorum.Kendime zarar verince rahatlıyorum fakat ilk kez biri benim yaralarımla böyle ilgileniyor.Ne desem bilemiyorum.

Beomgyu"Aileyiz sonuçta ve ben ailemden kimsenin mutsuz olmasına seyirci kalamam"

Yeonjun"Seni daha en baştan kaybeden o birbirinden değersiz insanlar.. O kadar boktanmış ki kalpleri..."

Beomgyu"Sen de o kategoride olmaya adaydın Hyung"

Yeonjun"Ben en azından seni kaybetmeden kazanmaya çalışıyorum"

Beomgyu"Gerçekten düzeltmek istediğin için mi?"

Yeonjun"Evet her şey düzelecek artık"

Babamın Alkını Alan Hizmetçisinin Oğlu! #yeongyu#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin