Beomgyu"Of nerdeyim y-Hayır yaaa olamaz hyung?!!"Beomgyu Yeonjun'un odasındaydı ama ikisi yalnız değillerdi.
Yeonjun"Kalktı arkadaşlar"
Beomgyu "Neden eve gitmedim ben ?Bana bir şey mi içirdiniz?"
Kai"Sana kimse bir şey içirmedi kanka Yeonjun'un omzunda uyudun"
Beomgyu"Ne?Ben sizce buna meraklı mıyım?
Taehyun"Tabiki de evet"..
Yeonjun"Beomgyu beni özlemiş gibiydin biraz"
Beomgyu kollarını önünde bağlıyor.
Beomgyu"Konumuz bu değil."
Taehyun"Demekki özlemiş"imalı imalı kaşlarını oynamıştı .
Yeonjun sarılmaya çalışırken Beomgyu itiyor
Beomgyu"Sarılma bana!
Yeonjun"Özür dilerim."Ağlamamak için kendini sıkıyordu.Kai arkasını dönmüştü, Soobin odadan çıkmıştı ve sesli bir şekilde kapıyı çarparak kapatmıştı.Taehyung iç çekip yüzünü sıvazlamıştı.Ortam gergindi
...
Taehyun Beomgyu'yu evine bırakmaya gitmişti kesin onunla konuşacaktı.
Onlar gidince Kai ve Soobin Yeonjun'u teselli ediyorlardı üçü birden sarılıyorlardı.Yeonjun ağlayınca Kai de ağlıyordu.
Soobin"İkiniz de yapmayın böyle.Kai sen yapma bari "
Kai"Yeonjun'a çok üzülüyorum "sarılmaya devam ediyorlardı
Soobin iç çekmişti
Yeonjun"Kai sen ağlıyorsun diye ağlıyorum"
Kai"Yiaaaa ağlamayı bırak o zaman"
-Taehyun"Eviniz tatlıymış ya iki kişiye göre kötü bir yer değil"eve bakıyordu
Beomgyu ve Taehyun oturup sohbet ediyorlardıBeomgyu"Annem şimdi ders çalışıyor kamu sınavına girecek"
Taehyun"Çok güzel
...
Taehyun"Beomgyu,Yeonjun şu an seni çok özlüyor tek düşündüğü şey sensin"
Beomgyu"Annesinin de kendisinin de yaptıkları birleşince sinir oldum.Ayrıca ilk başta ben onu seviyordum ama o beni umursamıyordu.Sadece yalnızlığını benimle geçirdi"
Tehyun başını omzuna yaslamıştı
Taehyun"Çok seviyorsun Yeonjun'u hem de deli bir şekilde"
Beomgyu"Sadece biraz tavırlıyım ama okuldan bu yüzden ayrılmadım"
Taehyun"Yeonjun'u affetmen için ne yapması lazım?"
-
YEONJUN
Ben koltukta uyuyordum ve kollarımdaki yararlar da açık bir haldeydi tüm gece kendimi tırnaklamaktan bitmiştim.Yüzümü yıkıyordum bileklerimin sızlaması bu kez dinmemişti.Havayla temas ettikçe yarlarım yanıyordu.
Kendimi yine durduramamıştım en son ilaçlayıp sargımı yenilemiştim . Babam sargımı yenilendiğimi farketti ve çok sinirlendi bense baba terörü kaldıramazdım. Şu an aramız iyi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamın Alkını Alan Hizmetçisinin Oğlu! #yeongyu#
FanfictionNeydi önemli olan?Sınıf ayrımı mı?Zenginlik ve fakirlik mi?Genç yaşta güzel olmak mıydı? Yaşlı olduğunda canının her istediğini yapmak mıydı? Gözünün dışarıda olup hem genç hem güzel olanı elde etmek istemek miydi?