3

152 17 16
                                    

"Okulda ilk gününüz nasıldı bakalım"

Aynı anda"Berbat"

Birbirimize bakıyoruz Beomgyu hemen odasına  gidiyor

"Yeonjun?Bir sorun mu var?"

"Evet biri bizim hayatımızdaki tüm konulara hakim ve herkes bizi konuşuyor.Kahretsin"

-
Yaralarımı kanatarak iyi olmaya çalışıyordum acıdan gözlerim kayıyorlardı , ellerim titriyordu ve bağırsam herkes duyacağı için bağırma isteğimi iptal etmiştim beynim zonkluyordu
-GİDİN ARTIK GİDİN

-
Aşağıya yarı uykulu bir şekilde indiğimde Beomgyu ve babamı konuşurlarken görmüştüm  S-SARILIYORDU BABAMA babam uzun saçlarını okşarken yanlarına geldim

"Çok mu mutlusunuz?"

"Ne?hayal mi görüyorsun? Neyim mutlu olabilir benim?Ne durumda olduğumu görmüyor musun?"

"Beomgyu sen şaka mısın keyifli görünüyorsunuz beraber!"

"Espiri yaptım o da  sinirden gülmek zorunda kaldı"

Yeonjun"Sen bana en son ne zaman espiri yapmıştın baba?"

"Tamam ne yapsam olmuyor,ama bunu bil ki Yeonjun insanlarda bir süre sonra sevgi azalır ilgi azalır birlikteliğine bir anlam verememeye başlar zorundalık hisseder ve onu başka bir şey ayakta tutar.Annenle ben böyleyiz . Belli bir yerden sonra ikimiz de bıraktık.Ben bu yaşımdan sonra heyecan aradım ve aşık oldum.Beomgyu iyi bir çocuk.Annesiyle de olan oldu  zaten,ben ona sözler verdim.Yeonjun artık her şeyi kişiselleştirip kendini üzmeyi bırak."

"Normal olmadığım için özür dilerim,İyi geceler size!"

...

Yeonjun"Hey!"

X:Ne?

"baksana hep en kötü hikayeleri buluyorsun ve bazılarını götünden atıyorsun ama herkes inanıyor.Yardım et bana.

"Dün olanlar sana az mı geldi Yeonjun anlamadım ki?Rezil oldun ve sen neler diyorsun?!"

"Dünki hadsiz köpek neydi öyle bilmiyorum ve sinirim hâlâ geçmedi zaten ama benim de işime gelir.O çocuktan kurtulmak istiyorum"

"Dünkü kaynak sağlamdı şerefsizim o bilgiyi bulanı  keşke tanısaydim kız olsa evlenirdim bile"

"Tamam sen  kız olsa havaya bile yavşıyorsun hemen!Neyse!Sen ki ,bir öğretmeni kovdurdun  .Yardım et bana"

"Bu iş pahalıya patlar"

Yeonjun"Nasıl?"

"Kuzenin ile tekrar görüşmeme tek kelime bile etmeyeceksin.Biz seviyoruz birbirimizi ya!Sevenlerin arasına girilmez ancak seven ve dokuzu 8 ayırır bırak artık 8 olmayı!"

"Tamam tamam espiri yapma rezalet ve mantık yoktu.Neyse ayırmak yok sizi.Sevgili mi olursunuz ,evlenir misiniz ben karışmam .İşimi gör.Beceriksizlik kabul etmiyorum.Hiç gelemem de"

"Seninle iş yapmak da ne zor!"

...

"Hâlâ bu okulda ne işi var bu piçin"

"hey game of thrones izledin mi?"

"Evet"

"Jon snow'a bakmak sana kendini hatırlatıyor dimi dimi"

Beomgyu "Bilgin olsun bu şaka eskidi "

...

"Duydunuz mu  piçin sevgilisi varmış ve onu bir piç olduğu için terketmiş"

"Ben kızın başka birinden yanlışlıkla hamile kaldığını duydum"

"Çocuk piçten belki"

"Hayır piçimiz kimseye vermedi"

"Şeyi küçükmüş"

"Yazık bu kadar da konuşmayın "

"Kızım sen piçin avukatı mı çıktın"

"Ya piç demeyin babasının onu terketmesi onun suçu değil"

"Zaten böylelerinin babalarını önlemek lazım önceden çünkü ilerde onlara benzeyecek erkek evlatları tohum gibi bırakıp gidiyorlar"

"Sevgilisi bizim okuldan biriyle kırıştırıp çocuk peydahlamış"

"Biri amcası pezeveng dese inanacağım"

"Bir o kalmıştı yapılmayan"

"Biri çıkıp amcası annesini satmaya çalıştı dese-

Taehyun"Ya defolun!ne biçim konuşuyorsunuz"

"O zaman iyiki de beni bırakıp gitmiş çok sevindim öyle .Hatta içim rahatladı ya.Sorun bende değil, ondaymış"

Yeonjun"Gel biz kahvaltı yapalım"

"Yeterince besleniyorum zaten ben burada bir de yemekle hiç tıkanacak halim yok"

Yeonjun"Beomgyu,seni güzelce uyarıyorum,anneni al ve gidin.Sizinle aynı havayı solumktan utanıyorum."

-

"Beomgyu'nun annesi daha önce bir evde hırsızlık yapmış ve polise vermemek için adamla-

Beomgyu"Sakın!Kes sesini benim annem kimseyle.."

Yeonjun"Git artık beni de herkese rezil ediyorsun aşağılık  hizmetçinin piç oğlu ."

"Öyle bir şey olmadı o adamı yakaladılar. "

"Kesin öyledir sen ne anlatıyorsun ki acaba"

"Yeonjun ben annemi tanıyorum bana asla yalan söylemeyi beceremez.Yeter bu konuları konuşup beni rahatsız etmeyin.İnsanlar sizin gibiler yüzünden intihar edip duruyor!Senin de tanıdığın bir arkadaşın bu yüzden intihar etmedi mi Yeonjun?"

Yeonjun"Sen onu nereden-"

"Bu hamilelik iftirasının neden olduğunu biliyorum Yeonjun kendini öyle avutmaya çalışma !!"

Yeonjun:Sus artık tamam mı öyle bir şey yok çocuk benden değildi.Ben kızı terketmiştim  kendimi suçlamama gerek yok

Taehyun"Kesin artık! Saçmalamayın.Birbirinizi hikayelerinizden incitmeyi kesin!"

Babamın Alkını Alan Hizmetçisinin Oğlu! #yeongyu#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin