35

21 2 1
                                    

Tai hun: Pislik

Jaehan:Bakma lan dik dik

Nayon:Jae yapma hadi gel uzaklaşalım

Yechan:Zaten bir gece annem gelene kadar bizi hapiste tuttuklarını Beom da öğrenirse boku yeriz

Nayon:Annen kesin söyler Yecho

Yechan:Hani olaysız zaman geçirecektik?

Taihun:Arkadaşım ölebilirdi o kadar dövülür mü bir insan?!

Jaehan:onu kalkan niyetine kullanan sendin amk

Yechan:Kavga etmeyin demiştim

Tai hun:Bu piçi dinleseydin mal

Jaehan:Hâlâ teşvik ediyor piç
(Yechan onu tutuyor)

Yechan:Kulaklarını tıka,sakiniz sakiniz ...

Beomgyu:İkiniz gelin buraya gerizekalılar

Yechan:Beomgyu annem mi anlattı

Beomgyu:Evet Yecho kavga edip hapse girmişsiniz tebrikler.Telefonumuz  kapalıydı ya bir de.İyiki de rahat durun dedim !

Yechan:Ben bir şey-

Jaehan:Bilerek bizi kışkırttılar yani biz oyuna geldik Beom.Ben geldim özür dilerim böyle olsu-İstedim evet ben istedim hatta daha kötüsü olsun istedim!

Yechan:Neler söylüyorsun serseri gibi konuşup durma

Jaehan:Senin anneni kaybetmen kimsenin umrunda değil neyin duyarını kasıyorsun piç sürekli duygu sömürüsü yapıp kendini önemli hissettirmeye çalışıyorsun,iğrençsin dedi

Yechan:Allah seni kahretsin inşallah terbiyesiz

Taihun:Yalan mı bunu kullanmadı mı bu çocuk.Kimseyle konuşmayıp,sessizce ağlayıp yine de havalı görünmeye çalışan da ben değilim amk.

Yechan:Bak yine!!!

Jaehan:Ben kendimim.Ne var sessizsem,ne var her şeye karışmıyorsam.Bir köşede dikkat çekmeyi beklediğim için ağlamıyorum.Sen galiba kendini tarif ettin.Ezik.

Yechan:Sakin bebeğim

Taihun:Senin  kimse yüzünü bile görmek istemezken onu kullandın be Yecho.Böyle bir çocuğa aşık olan, peşinden koşan masum bir piçi kim önemsemez ?Neymiş duyguların tek taraflıymış.Sanki dünyanın sonuymuş amk!He tüm iyiliklerin saf hali masum insanlar sizsiniz amk (!)

Jaehan:Kaşınma bir dur amk.

Taihun:Tam da busun sen kavgacı seni kendini tutma be vur bir tane.Sevimliliğe gerek yok amk.Herkes size acımak zorunda değil.

Yechan:Ne boş yaptın amk.

Beomgyu:Evet sen   bizim sevilmemizi mi çok görüyorsun?!

Nayon:Kesin artık!

Tai Hun:Ya sen Beom sen bir piç değil miydin?Daha düne kadar herkes annene de sana da hakaret ediyordu.Nasıl  insanların beynini yıkadın?Dikkat çekmek için Yechan ile ikiz olmanızı kullanarak mı?

Jaehan:Ben gidiyorum

Yechan:Dur gitme

(Jaehan gitti.)

Beomgyu:Tai Hun yeter.

Tai Hun:Ya neden ya neden iğreniyorum sizden .Siz her olayla ilgi çekmeye çalışıyorsunuz herkes size acıyor sevmiyor ki sizi zavallı fakir,piç,ailesi yok sanki bu dünyada bir tek siz acı çektiniz de!Neden her şeyin dramını yapıp bu kadar duyar kasmak zorundasınız?Bana gelince ben kabadayı, sersem ,ukala .Benim kötü adam.Ben sizin kadar itilip hor görülmedim Ahh be dramım  yok ya.Aptallar.
(Gider)

Babamın Alkını Alan Hizmetçisinin Oğlu! #yeongyu#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin