AŞKOLAR ARTIK BU KİTABIM DA FİNAL OLDU VE TAMAMLANMIŞ FİCLER ARASINDA YERİNİ ALIYOR :):):)DESTEKLERİNİZ İÇİN TRŞEKKÜR EDERİM <3:3
Beomgyu:Yechom sakinleştin mi?
(Yüzünü yıkayıp gelmişti)
Beomgyu:Bak ikimiz de kocalarımızı kötü hissettirdik ikimiz de onların gönlünü almalıyızYechan:Yeonjun Hyungda mı?
Beomgyu:Sanki onlar da insan değil mi hep bizim derdimize mi koşmalılar onlar hiç yok mu?
Yechan:Öyle değil be Beom
(Of çekti)
Beomgyu:Evet bence de
Yechan:Biz de çok benciliz be onları hep kendi dünyamıza çektik.Jaehan artık hep benden uzağa gitmeye başladı.
Beomgyu:Yeonjun annesine gitmek istedi ah be.Yechom sen bu gün Jaehan'a git. Ben Yeonjun'a gideyim.Anneme Hanjoon Hyung baksın
Yechan:Tamam
...
Dayeon:Geldi işte.Yeonjun geldi seninki bakYeonjun:Beomgyu sen misin?İyi misin?Bir şey yok değil mi?
Beomgyu hemen sarıldı
Beomgyu:Çok ihmal ettim seni özür dilerim
Yeonjun:Özür dileyecek bir şey yapmadın
Beomgyu:O kadar çok kendi derdimdeydim ki kalbini kırmış olmalıyım istemeden.Senin yanındayım Yeonjun.Sen benim için çok çok çok değerlisin.Özür dilerim.
Başını omzuna koyar.
Yeonjun:Hayır Beom sen ben diye bir şey yok senin sıkıntın benim sıkıntım.
Beomgyu:Deme böyle daha da üzülüyorum
(dudaklarını büzerek)Dayeon onları izler biraz sessizce.
...
Dayeon:Beomgyu
Beomgyu:Hmm
Dayeon:Bir haber var mı?
Beomgyu:Yok
Dayeon:Umarım olur ya umarım
Beomgyu:Nereden nereye?Nasıl ilişkiniz böyle oldu sizin?
Dayeon:Bana yapılan fedakarlıkları ben ölene kadar unutmam diyelim.Annen en karakterli duruşu gösterdi.Bu bana yetti.Ayrıca düğünden sonra size katılmamı da rica etmişti.Yeonjun'a sürpriz yapacaktım.
Beomgyu:Siz de gelin
Dayeon:Huh?
Beomgyu:Düğünümüz,her şey yolunda gitmedi baş başa kalmadık birlikte vakit geçirmedik .Bu gün bir imkan sunmak istiyorum tüm yaşadığımız streslerden uzaklaşalım bir nefes alalım ne dersiniz?Siz de gelin bizimle.
Dayeon:Aklında bir şeyler var galiba
...
Yechan:Az kaldıJaehan:Niye gözlerimi bağladın?
Yechan:İşte hiç bir şeyden haberin olmayacak
Gelmişlerdi
Jaehan'ın gözlerini açtı Yechan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamın Alkını Alan Hizmetçisinin Oğlu! #yeongyu#
ספרות חובביםNeydi önemli olan?Sınıf ayrımı mı?Zenginlik ve fakirlik mi?Genç yaşta güzel olmak mıydı? Yaşlı olduğunda canının her istediğini yapmak mıydı? Gözünün dışarıda olup hem genç hem güzel olanı elde etmek istemek miydi?