6

111 12 17
                                    

Yeonjun"Kai dedikodu sayfası var ya hatırladın mı?"

Kai"Evet.."

Yeonjun"Beomgyu ve annesinin  evimden defolup gitmelerini istiyordum ,onlardan kurtulmak istiyordum,her şeyi yayan bu yüzden bendim"

Kai"Sen miydin?"

Yeonjun"Bendim"

Kai"Bu kadar da ileri gideceğini  bilmiyordum"

Yeonjun"Kadın sırf zengin diye parasını seviyor babamın.Konağın hanımı olmak istiyor.Bu yaştan sonra babamı çıldırttı baştan çıkarttı cilveler yaparak böyle olunca beni de çıldırttı.Lakin,artık bunların bir önemi kalmadı çünkü onlarla uğraşmaktan vazgeçtim.

Kai"Beomgyu'ya neden acımıyorsun?"gözleri dolmaya başlıyor

Yeonjun"Sence acımıyor muyum?"

Kai"Hem de hiç"

-
Beomgyu"Soobin ben Yeonjun'u yanlış tanımışım.O aslında çok yaralı ve yaralarını tek başına iyileştirmeye çalışıyor hatta iyileştirmek bile istemiyor.Öfkesini kendisine zarar vererek bastırıyor bu yüzden kendine zarar veriyor:(Birinin desteğini nasıl isteyeceğini bilmiyor ama ben ona yardım edeceğim:)

Soobin"lütfen onun yardıma ihtiyacı var "

-

Yeonjun"Selam"

"Hey Yeonjun bu gün pazar günü ne yapmayı seversin "

Yeonjun"paten kaymayı biliyor musun?"

Beomgyu"Şey ehm bana ilk kez sen öğreteceksen düşünebilirim"

"Ben her pazar piste giderim sen de gelebilirsin"

"Hey naber piç"

"Burayada mı geldi?"

"Yeonjun'a bak piçle arası çok iyi..."

Yeonjun ters bir şekilde bakıyordu.

Beomgyu"Ne dediklerini aldırma Yeonjun biz onlar sanki hiç yokmuş gibi paten sürebiliriz. Hep denemek istemiştim bu arada"

Yeonjun"Düşmemeye çalış "

Beomgyu"Eğer düşersem de sorun değil sonuçta sen buradasın benim için yeterli"

Beomgyu patenlerle ilk kez buluşmuştu. Başlarda denge sağlamak biraz zor oluyordu ve  Yeonjun düşeceğini hissettiğinde onu tutuyordu Beomgyu eğlendiği için gülüyordu düşeceğini bilse bile hoşuna gitmişti ve hemen öğrenmişti.Sürebiliyordu artık.Yeonjun  nasıl zevk aldığını izliyordu.

Beomgyu"Çok sevdim patenleri ben de annemden paten-"buruk bir şekilde tebessüm etti"Annemden paten isteyemem ki bu saçma bir istek.Peki senin patenlerini arada kullanmama izin verir misin?"dudaklarını ısırmıştı

Yeonjun"Çok konuşma da devam et "

Beomgyu çok eğleniyordu,
Yeonjun da eve  dönüşte patenleriyle dönüyordu onları çıkarmamıştı.

Beomgyu"kahve içelim mi?"

Yeonjun"Olur gel bu kafenin tatlıları çok iyi"

Hemen kafenin balkonuna otururlar.

Babamın Alkını Alan Hizmetçisinin Oğlu! #yeongyu#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin