Ye Chan:Yeonjun için ilk farkettiğimde endişelenmiştim. Nasıl biri?Kendine zarar vermesi senin için çok zor olmalı...
Omzunu sıvazlar
Beomgyu buruk bir tebessüm eder ve her şeyi Yechan'a açıklar.
İki kardeş okula giderken konuşurlar
...
Beomgyu:Sonra Yeonjun'a karşı duygular hissetmeye başladım ,
Ye Chan:Bu çok dokunaklı:)Yeonjun'un babası iyi bir şey yapmak istemiş gibi. Lakin annesi pek iyilikten anlamıyor.Senin için annemizin bu ilişkisini onaylamak da eminim zordu.
Beomgyu:Keşke yanımda olsaydın.Güç alırdım senden... Bu zamana kadar hep annemi önemsedim . Yeonjunla tanıştıktan sonra birinin de gerçekten beni dinlemek istediğini gördüm.Tek istediğim anlaşılmaktı.Kimse beni anlamak istemedi.Kimse babam beni terk ettiğinde ne düşündüğümü anlamak istemedi.Bir ara sana gıcıktım çünkü sen benim duygularımla oynadın ve hiç doğru değildi.Ben zaten yalnız ve karmaşa içindeyken,ağlayacak kimsem yokken...Neden bana Jaehen için ağladıktan bir gün sonra beni öptün?Neden senden hoşlandığımı hissettirdin ve benimle eğlendin?Ben senin Jaehan'ı sevdiğini biliyordum.Erkekleri sevdiğimi bilmiyordum.Ben biyolojik olmayan anneni kaybettiğin zaman yanında duran kişiydim...Neden?
Ye Chan"Çok üzgünüm.. Ne yaşadıysam haketmiş gibi hissediyorum.Beomgyu ben sadece seni arkadaş olarak görmüştüm.Diğerleri ne kadar umrumda değilse, sen o kadar umrumdaydın.Ben bilmiyorum. Öyle, uğraşmak istedim sadece.Özür dilerim.Belki de o şekilde samimi olmaya çalışırken elime yüzüme bulaştırmışımdır ve çatırmak istememişimdir...
Beomgyu:Hmm demek panikten yaptın...
Kıkırdar.Yechan kızarmıştı bile.Ye Chan"Yani ...Evet, öyle.Ben hiç bir zaman onların arasında olmamıştım. Sadece onları taklit ediyordum ama senin arkadaşın olmayı çok istiyordum.Sonra birazcık hoşlanmış olabilirim ama biliyorsun işte.Ne yaşadıysam haketmişim Beomgyu.Çok utanıyorum.Neden normal olamadım hiç bir zaman?"
Beomgyu güler
Beomgyu:Ben de abarttığım için özür dilerim.Kardeşimsin sen benim...Bundan sonra senden asla ayrılmayacağım
Yechan dudaklarını kıvırarak tebessüm eder
Ye Chan:İyi ki varsın Beomgyu seni seviyorum
Beomgyu:Gerçekten değişik bir tipsin Yechan .O kadar komiksin ki.. Başta soğuk gibisin... Yakınlaştıkça o soğukluktan eser kalmıyor haberin olsun.Rengarenk bir kişilik gizliyorsun ,bazen psikopata bağlıyorsun.İçten de ,dıştan da çok kırılgansın .O yüzden yaklaştırmaman gerekiyor.O yüzden kimse umrunda değil ve o dalgacı haller
Yechan:Yakından da ,uzaktan da bakınca sen çok eğlencelisin, çok tatlısın Beomgyu.Sen çok kırılgansın ,insanların dediklerini çok önemsiyorsun ve onları güçlendiriyorsun.Her şey insanlar için(!)...
Yapma:(Birazcık önemseme .Sarılır
Beomgyu:Birbirimize düşüncelerimizi de söylediğimiz iyi oldu.Buna ihtiyacım varmış:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamın Alkını Alan Hizmetçisinin Oğlu! #yeongyu#
FanficNeydi önemli olan?Sınıf ayrımı mı?Zenginlik ve fakirlik mi?Genç yaşta güzel olmak mıydı? Yaşlı olduğunda canının her istediğini yapmak mıydı? Gözünün dışarıda olup hem genç hem güzel olanı elde etmek istemek miydi?