"მაგრამ თქვენ უნდა მოხვიდეთ წვეულებაზე." ჰოსოკი კვლავ დაჟინებით მოითხოვდა, როცა მეგობრებს ხელებზე ეჭირა, რომლებიც თავის ქნევით ცდილობდნენ ჰოსოკისგან თავის დაღწევას.
"არ მაინტერესებს." ჯიმინმა ჩაილაპარაკა და ცარიელი ჭიქა ნაგვის ურნაში ჩააგდო.
-ნუ იქნები ასე ჯიმინ, მე არასდროს არაფერზე დაგაძალებდი, მხოლოდ ამჯერად გთხოვ. თქვა ჰოსოკმა, ლეკვის თვალები გაახილა მეგობრის თვალწინ, რომელიც ხელებს აშორებდა.
"შენ შეგიძლია წახვიდე ჯინ ჰიუნგთან, დარწმუნებული ვარ ის უკვე მიდის." სასადილოდან გამოსვლისას ჯიმინმა დაიღრიალა.
- დაიღრიალა ჰოსოკმა. "და შენ რატომაც არა?" მკერდზე გადაჯვარედინებული ხელები ჰკითხა ჰოსოკმა და წარბი ასწია პატარას.
ჰოსოკი არწმუნებდა მას წვეულებაზე წასულიყო და წვეულება ნიშნავს, ჯონი, კიმის, მინ, უამრავ გარყვნილებას, სასმელს და 4-5 სკანდალს და ჯიმინს უნდა 10 ფუტი დაშორდეს ამ საკითხებს.
„ბევრი დავალება მაქვს შესასრულებელი და მომავალი გამოცდებისთვის არაფერი მომიმზადებია. ჯიმინი ამართლებს საბაბს, როცა დაინახა, რომ მისი საუკეთესო მეგობარი იმედგაცრუებული შვებით ამოისუნთქა, ჯიმინმა იმედგაცრუებული იგრძნო თავის საუკეთესო მეგობართან, მაგრამ მას არ შეუძლია წვეულებაზე წასვლა, როდესაც მისი მშობლები მუშაობენ მისთვის, ასე რომ, მას შეუძლია საუკეთესო ცხოვრება. ჯიმინმა კარგად შეხედა ჰოსოკს და უცებ ჩაეხუტა. "ბოდიში ჰობი, ჩემ გამო ბევრი გართობა გამოგრჩა. მაგრამ შეგიძლია წვეულებაზე წახვიდე, უბრალოდ არ მინდა იქ წასვლა." ჯიმინმა ჩაილაპარაკა, როცა იგრძნო, რომ მეგობარმა ზურგზე ხელი მოხვია და ისინი ჩახუტებას მოშორდნენ.
ჰოსოკმა უბრალოდ თავი დაუქნია და ფართოდ გაიღიმა. "დაიძინე?" მან სთხოვა აემაღლებინა მისი საუკეთესო მეგობარი დანგრეული განწყობა. ჯიმინმა თავი დაუქნია ფართოდ გაიღიმა.
კამპუსში ყველა ლაპარაკობს დღევანდელ წვეულებაზე, კარგად ვინ არ ლაპარაკობს, როცა კამპუსები ყველაზე პოპულარული ბიჭები მართავენ წვეულებას.
ორივე მეგობარი მბრძანებლისკენ გაემართა, მათაც მიიღეს მოწვევა თავიანთ სათავსოზე, მაგრამ ვის აინტერესებს, როცა ისინი არ მიდიან, მიუხედავად იმისა, რომ ჯინისგან მიიღებენ ყოველ წუთს.ჯიმინმა ზრუნვის გარეშე დაამსხვრია სქელი და ნაგავსაყრელში გადააგდო, ამასობაში ჰოსოკმა ზურგჩანთაში შეინახა.
ორივემ არ იცის, რომ მათ უყურებენ, 2 წყვილი თვალიდან.
ერთი აღფრთოვანებულია მზის მშვენიერი ჟესტით, მეორე კი ხვრელებს თხრის პატარას ზურგზე, როცა ადამიანმა დაინახა, როგორ ჩააგდო პატარა ბიჭმა წვეულების მოსაწვევი ნაგვის ურნაში.
გაგრძელება იქნება
YOU ARE READING
Jeon's Boyfriend/Jikook
Romance"სადაც კამპუსში ყველას ძალიან აინტერესებს იმის ცოდნა, თუ ვინ არის ჯონ ჯონგუკის ბოიფრენდი." მთავარი შიფები_jikook სხვა შიფები_vhope,namjin