ჰოსოკმა იცნობს კაცს, რომელიც თავის მეგობარს წევს და ისე ეხუტება, თითქოს რაღაც სათამაშო სათამაშოა.
გარკვეული ადამიანი არის ჯეონი.
ჯონი ჯუნგკუკს ეშლება.
ვინ იცის ბევრი გზა როგორ გარბის. ასე გაიგეს კამპუსში.
"ჰეი მოშორდი მას." ჰოსოკმა წარბები ერთმანეთში აიკრა, როცა საჩვენებელი თითი მკაცრად გაიშვირა მამაკაცისკენ, რომელსაც თითქმის მეგობარზე სძინავს. თეჰიონგი შემობრუნდა, რომ ჰოსოკის მხედველობას მიჰყოლოდა. - წაიყვანე შენი მეგობარი და გადი გთხოვ. ჰოსოკმა უთხრა თეჰიონს, რომელმაც თავი დაუქნია.
"აქ შენთან სალაპარაკოდ ვარ." თეჰიონმა ჩაილაპარაკა.
"აჰა, ხვალ შეგვიძლია ვილაპარაკოთ, ლაპარაკის დრო არ არის და ჩემს მეგობარს სძინავს". ჰოსოკი პანიკაში ჩავარდა, როცა შენიშნა, რომ მამაკაცი ჯიმინს არ შორდებოდა. ჰოსოკმა მსუბუქად დააბიჯა თეჰიონს, მაგრამ ნანობდა, როცა მთვრალი მამაკაცი იატაკზე დაეცა. "სირცხე... ბოდიში." ჰოსოკმა ჩაილაპარაკა ჯიმინის საწოლისკენ მიმავალი.
მან ჯეონის ქურთუკი აიტაცა, ცდილობდა დაეტოვებინა მისი მძიმე წონა საუკეთესო მეგობარს, რომელიც, როგორც ჩანს, არ აინტერესებს, რომ მისი სხეული სხვა ტანის ქვეშ დაიმსხვრა. "ჰეი გაიღვიძე." ჰოსოკმა ჩაილაპარაკა და ჯონი მოშორდა, რომელიც არ განძრეულა, მაგრამ ჯიმინს ძლიერად ჩაეხუტა.
ჰოსოკმა მძიმედ ამოისუნთქა, როცა ბრძოლა შეწყვიტა. მან შეხედა თეჰიონს, რომელიც ჯერ კიდევ იატაკზე ტრიალებს და ისურვებს რაღაცას, რაც ჰოსოკს არ ესმის.კარგი, ჰოსოკი დათანხმდა, რომ ის ამ კაცს პირველი წლიდან უმკლავდება, მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ჰოსოკს შეუძლია მოითმინოს ნებისმიერი სირცხვილი, ეს არ არის ვიზიტის დრო.
დილის 3:00 საათია.
ჰოსოკი თეჰიონთან დაბრუნდა. "თეჰიონგი." მოგვიანებით ყურები აუკანკალდა ჰოსოკის რბილი ხმის გაგონებაზე, ის მოუხერხებლად დაჯდა იატაკზე. "შეგიძლია წაიყვანო შენი მეგობარი და დაბრუნდე შენს სახლში... გპირდები ხვალ ვილაპარაკოთ." ჰოსოკმა ჩაილაპარაკა და თეჰიონს უყურებდა, რომელიც ჰოსოკს მეოცნებე თვალებით უყურებდა და თავი დაუქნია.
"დაპირება." იკითხა თეჰიონმა ყეფის დროს, ჰოსოკი გაწითლდა, როცა თავი დაუქნია.
"დაპირება." ჩასჩურჩულა ჰოსოკმა.
"Გმადლობთ." თეჰიონგი ფეხზე წამოდგა, როცა მეგობრისკენ მიდიოდა. "ჯეონ გაიღვიძე... უნდა წავიდეთ." თქვა ჰოსოკმა და მხრები აიქნია ჯეონს.
მრავალი მცდელობის შემდეგ თეჰიონმა კბილებში გამოსცრა ჯონგუკს მხარზე, რომელიც ღრიალებდა და ლანძღავდა თავის საუკეთესო მეგობარს.
"რა გინდა დედიკო". ჯონი დაწყევლილი..
"ჩვენ უნდა წავიდეთ, დავტოვოთ პატარა წიწილა." თქვა თეჰიონმა და ისევ და ისევ აკოცა თავის საუკეთესო მეგობარს.
მას შემდეგ რაც ჯუნგკუკმა არაერთხელ დაიჭირა, საბოლოოდ დატოვა რბილი სათამაშო, რომელსაც ეხუტებოდა და საწოლიდან წამოდგა და წონა თავის საუკეთესო მეგობარს დაუტოვა.
"მოვკალი შენი შეყვარება, შენ მის გამო დამათრიე აქ და ახლა არ მაძლევ საშუალებას ჩავეხუტო რბილ წიწილს, ის ისეთი რბილია. უბრალოდ აქ უნდა დამტოვო, ხვალ ჩემით მოვალ"
"უბრალოდ გაჩუმდი და იარე." ჰოსოკმა ჩაიცინა ჯონგუკის ყვირილი რომ გაიგო, კარი დახურა როცა ისინი წავიდნენ და ჯიმინს შეხედა, რომელიც ისევ იმავე პოზიციაზე იწვა.
ის კი ცოცხალია? ჰოსოკმა შვებით ამოისუნთქა, როდესაც შეამჩნია პატარას მკერდი მოძრაობდა მისი სუნთქვის სინქრონში.
Ის ცოცხალია.
Გაგრძელება იქნება.
YOU ARE READING
Jeon's Boyfriend/Jikook
Romance"სადაც კამპუსში ყველას ძალიან აინტერესებს იმის ცოდნა, თუ ვინ არის ჯონ ჯონგუკის ბოიფრენდი." მთავარი შიფები_jikook სხვა შიფები_vhope,namjin