"რომელ ღამეზე ლაპარაკობ?" იკითხა ჯიმინმა დაბნეული გამომეტყველებით, შემდეგ კი ჰოსოკს შეხედა, რომელიც პანიკურად გამოიყურებოდა.
თეჰიონგი და ჯონგუკი გზაზე გაჩერდნენ, როცა ორივე შემობრუნდა.
თეჰიონმა პატარას შეხედა. "ჰა?" ტეჰიუნიც დაბნეული ჩანდა.
– შენ თქვი, ჰოსოკი გპირდები იმ ღამეს და დაგელაპარაკები. იკითხა ჯიმინმა, როცა დაინახა, რომ თეჰიონმა თავი დაუქნია.
-აუ, ორი დღის წინ წვეულებაზე ვლაპარაკობდი, როცა შენს ოთახში ვართო, დამპირდა. უთხრა თეჰიონმა და ჰოსოკს უნდა კედელზე დაარტყა თავი.
ჯიმინმა წარბი ასწია და ჰოსოკისკენ შებრუნდა, რომელმაც თავი დაუქნია, შემდეგ კი თეჰიონს მიუბრუნდა.
- და მე ვწუხვარ იმის გამო, რაც ჯონგუკმა გაგიკეთა, მთვრალი ვიყავით და - თქვა თეჰიონმა, მაგრამ მისი სიტყვები ჰოსოკმა შეწყვიტა, რამაც ჯიმინი უფრო დააბნია.
"კარგი, შენთან ერთად გამოვალ." ჰოსოკმა კინაღამ დაიყვირა თეჰიუნის წინ მდგომმა, რომელსაც თვალები გაუბრწყინდა.
— მართლა? ჰკითხა მან და ჰოსოკმა უბიძგოს თავი დაუქნია
მას მოშორებით.
"უნდა წახვიდე, უბრალოდ მომწერე ადგილი." თქვა ჰოსოკმა, როცა მოშორდა. თეჰიონმა ფართოდ გაიღიმა, არაფერი უფიქრია, დაიხარა და ჰოსოკს ტუჩებზე მსუბუქად მოკუმა, როცა ორივენი შორს წავიდნენ, ჯიმინი და ჰოსოკი ადგილზე გაყინულები დატოვეს."რა ჯანდაბა მოხდა?" ჯიმინმა ჩაიბურტყუნა და ჰოსოკს შეხედა.
ჰოსოკი გონს დაბრუნდა, როცა ჯიმინმა თავი დაუქნია და ოთახში შეათრია.
-ჰოსოკ შენ მეტყვი რა ხდებოდა რომელ ღამეს შეგხვდა და რა გააკეთა ჯონგუკმა? იკითხა ჯიმინმა იმედგაცრუებულმა.
ჰოსოკი საწოლზე დაჯდა და შვებით ამოისუნთქა. „ბოლო წვეულებაზე ისინი
არსად არ გაუჩინარდნენ, იმ ღამეს აქ შემოვიდნენ
ჩვენი ოთახი, თეჰიონს სურდა ჩემთან საუბარი, მაგრამ ის იყო
ნასვამები, ორივე მთვრალი იყო და ჯონგუკი დაეცა
შენ როცა გეძინა." უთხრა ჰოსოკმა ჯიმინს
ყველაფერი რაც იმ ღამეს მოხდა.
ჯიმინს შოკირებული პირი გააღო. "ამიტომ ჩემი სხეული___ და შენ უბრალოდ დამცინოდი და თვალებს მატრიალებდი." ჯიმინმა კინაღამ დაიყვირა და ჰოსოკს არაფერი უთქვამს, უბრალოდ ქვემოდან დაიხედა და ტირილი დაიწყო.
-ბოდიში. ვიცოდი რომ გაბრაზებული იქნებოდი ამიტომაც. ჰოსოკმა აცრემლებული თვალებით შეხედა, როცა ლოყებზე ცრემლები ჩამოუგორდა.
ჯიმინი თავს დამნაშავედ გრძნობდა, არ უნდოდა, რომ ჰოსოკს ასე ეფიქრა, მაგრამ ბრაზმა ყველაზე მეტად აიტანა. საუკეთესო მეგობრისკენ წავიდა და გვერდით მიუჯდა. "ბოდიში, არ მინდოდა შენზე მეყვირა, ბოდიში ჰობი, მაპატიე." ჯიმინი ნელა ღრიალებდა და ჰოსოკს ხელებს ახვევდა."Არაუშავს." ჰოსოკმა ამოისუნთქა.
"მაშ? შენ კიმ ტეჰიონთან ერთად მიდიხარ, შენი საიდუმლო შეყვარებული." წარბის აწევით იკითხა ჯიმინმა, როცა ჰოსოკს შოკში გაღებული პირი დაინახა.
Გაგრძელება იქნება.
YOU ARE READING
Jeon's Boyfriend/Jikook
Romans"სადაც კამპუსში ყველას ძალიან აინტერესებს იმის ცოდნა, თუ ვინ არის ჯონ ჯონგუკის ბოიფრენდი." მთავარი შიფები_jikook სხვა შიფები_vhope,namjin