06

35 2 0
                                    

"რატომ უნდა ჯანდაბა კიმ ტეჰიონს შენთან საუბარი?" ჯიმინი სუნთქავდა, როცა ორივე კლასში გაჩერდა, ის ჯერ კიდევ ცარიელია, რადგან ადრეა და მხოლოდ რამდენიმე სტუდენტი მოვიდა.

-არ ვიცი... წუხელ-ჰოსოკმა ენაზე იკბინა, სანამ წუხანდელ ინციდენტს წარმოთქვამდა, ჯიმინმა დაბნეულმა შეხედა. "მე ასევე არ ვიცი, რატომ სურს მას ჩემთან საუბარი." მხრების აჩეჩვისას კი დრტვინავდა.

"რა უნდოდა შენთან?" ჯიმინმა დაიღრიალა, როცა თავის საუკეთესო მეგობარს შეხედა.

ჰოსოკმა ისევ აიჩეჩა მხრები, მან ასევე არ იცის რა სურს კიმ ტეჰიონს მასთან საუბარი.

ნახევარი გაკვეთილის გავლის შემდეგ ისინი გაემართნენ სასადილოსკენ, რათა ეჭამათ რამე, დაივიწყეს დილის ინციდენტი, მიუხედავად იმისა, რომ ზოგიერთმა სტუდენტმა მათ უცნაურად შეხედა, მაგრამ მათ გადაწყვიტეს უგულებელყოთ ისინი, როგორც ამას წლების განმავლობაში აკეთებდნენ.

მზა რამიონისა და კოკის შეძენის შემდეგ ისინი ახლოს სკამზე დასხდნენ და კერძები მაგიდაზე მოათავსეს.

"მე მაინც ძალიან დაღლილად ვგრძნობ თავს." ჯიმინმა ბუტბუტებდა

ქილის გახსნა. ჰოსოკმა მხოლოდ თვალები გაახილა.

შუა ლანჩზე მათ გაიგეს რაღაც სუნთქვა და ყვირილი, ორივე საუკეთესო მეგობარმა წარბი აწეული უყურებდა ერთმანეთს, სანამ თვალები სასადილოს შესასვლელს არ მოჰკრა, თვალები გაუფართოვდა, როცა ერთმანეთს დიდი თვალებით უყურებდნენ.

მათ ქვემოდან დახედეს რამიონის თასებს, თითქოს დაკავებული იყვნენ, მაგრამ პანიკური აწევა მათ შიგნით, როდესაც მათ გვერდით ორი ფიგურა დაჯდა.

"კარგი... გამარჯობა." და კვლავ გაიგონეს ღრმა ხმა, მეორედ დღის განმავლობაში.

ჯიმინმა ახედა და ბევრჯერ აციმციმდა დაბნეული სახით. Მან დაინახა-

კიმ ფაკინგ თეჰიონგი ჰოსოკის გვერდით იჯდა.

შვებით ამოისუნთქა, როცა თავი მარცხენა მხარეს გადაატრიალა, სუნთქვა შეეკრა, როცა სხვა ფიგურა შენიშნა.

რა ჯანდაბა?

ჯონ ჯუნგკუკს გვერდით მჯდომი ეშლება.

ის დაეცა თავის საჯდომზე, ხელი ურტყამს მის თასს და დაეცა მარცხენა მხარეს მჯდომ ფიგურაზე.

ახლა კი ჯონ ჯონგკუკი მის გვერდით ზის ყველასთან ერთად

რამიონი მის ტანსაცმელზე.

ჯიმინმა ამოისუნთქა, როცა რამდენიმე ხელსახოცი აიღო და ამ უკანასკნელის მუქი ლურჯი მაისურის წმენდა დაიწყო, ყვირილი „ბოდიში“.

ჯეონის შარვალს თეძოებზე იწმენდდა და შეცდომით ხელი დააჭირა ჯიონის პირვანდელ ნაწილს.

ჯეონმა ჩურჩულით იგრძნო სამოთხე.

და ჯიმინმა უხერხულად იგრძნო თავი.

სცენა აღბეჭდილია ჰოსოკის და ტეჰიონგის თვალებში და ზოგიერთი სტუდენტის მობილური კამერით.

  
                Გაგრძელება იქნება.

Jeon's Boyfriend/JikookWhere stories live. Discover now