ჯიმინი და ჰოსოკი ადგილებზე გაჩერდნენ, როცა ნელა შემობრუნდნენ.
"ბიჭებო, რატომ გარბიხართ ყოველთვის?" ჯონგუკმა კინაღამ დაუყვირა მათ და აკანკალებულიყვნენ.
"ჯონგკუკი!" თეჰიონმა შეაჩერა მეგობარი, სანამ რაიმეს მეტს იტყოდა. დუეტისკენ წავიდა. "ბოდიში, თუ შეგაშინეთ, მაგრამ დამიჯერეთ, არ გვინდა სტალკერს დავემსგავსოთ." თეჰიონმა ოდნავ დაიხარა მათკენ, შემდეგ ჰოსოკს შეხედა ტკივილის გამოხედვით თვალებში და ჯონგუკმა თვალებს ატრიალებს. მაპატიე ჰოსოკსი, იმ ღამეს დამპირდი, რომ დამელაპარაკები, მაგრამ მეორე დღეს, როცა მივუახლოვდი, შენს მეგობართან ერთად გაიქეცი, შეგიძლია მითხრა, თუ არ გინდა ჩემთან საუბარი, გავიგებ. უბრალოდ გთხოვ არ გაიქცე." მშვიდად თქვა თეჰიონმა და ჰოსოკს შეხედა, რომელმაც ტუჩები მოიკვნიტა, ყურები დარცხვენისგან გაწითლდა.
ჯიმინი გაოგნებული იყო ტეჰიუნგის ღრმა ნაზი ტონის მოსმენით, ის ფიქრობდა, რომ ისინი უბრალოდ უხეში ჯიუტი არიან.
ჰოსოკი შეწუხებული ჩანდა, მან არ იცის რა ექნა, არ სურს უარი თქვას თავისი დიდი ხნის გატაცებაზე და არც საუკეთესო მეგობრის დატოვება სურდა. მან იცოდა, რომ ჯიმინი გარკვეულ დისტანციას შეინარჩუნებდა, თუ მათ ჯგუფში მოხვდებოდა და არა
სურდა დაეტოვებინა თავისი ერთადერთი საუკეთესო მეგობარი. ჰოსოკი ჯიმინისკენ შებრუნდა, რომელიც უბრალოდ მხრები აიჩეჩა. "რაზე გინდა საუბარი?" დაბალი ხმით ჰკითხა ჰოსოკმა.
"შეიძლება პირადად დაგელაპარაკო?" თეჰიონმა თქვა ჯიმინზე, რომელიც დასცინოდა, როცა აპირებდა წასვლას, მაგრამ სანამ შეძლებდა ჰოსოკს ხელი მოუჭირა.
"არა, ის არსად არ მიდის." ჰოსოკმა უპასუხა და თეჰიონს მზერა გაუსწორა და ჯონგუკს გახედა, რომელიც ასევე იმავე პოზაში დგას, რადგან ყველას ხმამაღალი სიცილი მოესმა ჯონგუკისგან.
"კარგი... მომწონხარ, ჩემთან ერთად გამოხვალ?" თეჰიონმა თამამად აღიარა, ყოველგვარი ყოყმანის გარეშე, ჯონმა უკნიდან სასტვენით გაამხიარულა თავისი საუკეთესო მეგობარი, რომელიც პასუხს ელოდება.
ჯიმინს და ჰოსოკს პირი და თვალები შოკირებულია.
პეპლები ცეკვავდნენ ჰოსოკს მუცელში და მისი გულისცემა აჩქარდა, როცა იგრძნო, რომ გული მკერდიდან ამოხტებოდა.
Მართალია?
მის შეყვარებულს მოსწონს?
გავიდა 5 წუთი და არავის ერთი სიტყვა არ უთქვამს, თეჰიონმა გადაიხარხარა და ჯონ ჯონგუკი უყურებს ჯიმინს და ჰოსოკს, რომლებიც უბრალოდ მზერას უყურებენ ერთმანეთს.
"ჰოსოკ." ჰოსოკს ფიქრების ჯაჭვები გაწყდა, როცა თეჰიონმა ისევ დაურეკა.
ჰოსოკმა ქვედა ტუჩი მოიკვნიტა და ჯიმინს შეხედა.
"მმ.. არა უშავს, მგონი." თეჰიონგმა სევდიანად ჩაილაპარაკა, როცა ჯონკუკს უყურებდა, რომელიც თავის საუკეთესო მეგობარს გაეღიმა მის გასამხნევებლად და ორივენი ჰოსოკსა და ჯიმინს გაუყვნენ.
როცა უცებ ჯიმინმა კინაღამ დაიყვირა. "მოიცადე."
Გაგრძელება იქნება.
YOU ARE READING
Jeon's Boyfriend/Jikook
Romance"სადაც კამპუსში ყველას ძალიან აინტერესებს იმის ცოდნა, თუ ვინ არის ჯონ ჯონგუკის ბოიფრენდი." მთავარი შიფები_jikook სხვა შიფები_vhope,namjin