05

37 2 0
                                    

"რატომ მტკივა კისერი ასე ძალიან, მთელი სხეული მტკივა. ისეთი შეგრძნება მაქვს, თითქოს ბულდოზერის ქვეშ მეძინა." ჯიმინმა ღრიალა, ხელები გაშალა და კისერი გვერდიგვერდ დახარა.

ჰოსოკმა ყელში ამოისუნთქა და მისკენ შემობრუნდა. "რ-მართლა... როგორ არის შესაძლებელი?" მან სთხოვა პურის ნაჭერი პირში ჩაეყო, როცა ოთახში ერთად საუზმობენ და მას შემდეგ რაც ჯიმინი გაიღვიძა, ტანში ტკივილს უჩივის.

"არ ვიცი, მაგრამ ისეთი შეგრძნება მაქვს, თითქოს ხარს დავეჯახე". ჯიმინმა ამოიოხრა, როცა თეფშები ნიჟარაში მოათავსა და წავიდა, რომ ჩანთა სკამიდან აეღო, სადაც ადრე დატოვა, ისევ ჰოსოკს მიუბრუნდა, რომელიც ისევ იმავე ადგილზეა. "მოდიხარ თუ არა?" ჰკითხა ჯიმინმა, როცა დააკვირდა თავისი საუკეთესო მეგობრის უცნაურ ქცევას.

2

"დიახ, დიახ, წავიდეთ." თქვა ჰოსოკმა, როცა ჩანთის ასაღებად მივარდა და თავის საუკეთესო მეგობარს გაჰყვა, რომელიც მას საეჭვოდ შეხედა, რომელიც უბრალოდ მხრები აიჩეჩა თავის ქნევით.

ორივე საუკეთესო მეგობარი გაემართა კამპუსის შენობისკენ, რომელიც ჰოსტელის შენობიდან სულ რამდენიმე ნაბიჯით არის დაშორებული, ორივე ხელიხელჩაკიდებული დადიოდა. შენობასთან მისვლის შემდეგ პირველი რაც გაიგეს...

Წვეულება.

ჯიმინს არ უკვირს დღევანდელი ცხელი თემის მოსმენა კამპუსიდან, მაგრამ მისი ყურები აეშმა, როცა გაიგო.
„ორივე გაქრა წვეულებიდან“.

"იქნებ სადმე რაღაცას აკეთებს..."

„არა, გაუჩინარდნენ და არავინ იცის სად“. მეძავები სევდიანად საუბრობდნენ, როგორ გაუჩინარდნენ წვეულების ვარსკვლავები კლუბიდან შუა წვეულებაზე და არავინ იცის სად. ისინი სამწუხაროა, რომ არ მიეცათ დაწესების საშუალება.

"იუნგ ჰოსოკი." ორივეს ყურადღება მიიპყრო ახალ ხმაზე, ჯიმინმა შეხედა მეგობარს, რომელიც წითლდება, ტუჩებს ღეჭავს და ჩანთის თასმით თამაშობს, ჯიმინმა უცნაურად შეხედა და თვალს ადევნებდა თვალს, რომ თქვა, ჯიმინი შოკირებულია სტუდენტს უყურებს. ცდილობს მიახლოებას - ოჰ არა, ის უახლოვდება თავის საუკეთესო მეგობარს და რატომ წითლდება ჯანდაბა ჰოსოკი? ჰოსოკს თვალები ჯიმინს შეხვდა და გამომეტყველება სწრაფად შეეცვალა. მათ შენიშნეს სხვა სტუდენტების ყურადღება მათზე, რადგან კოლეჯში ყველაზე პოპულარული ბიჭი უახლოვდება მას, ჰოსოკმა ყელში გადაიტანა ყურადღება თეჰიუნისკენ, რომელიც მისკენ მიდიოდა.

ყურების შემდეგ როგორ უსურვებდნენ მოსწავლეები ერთმანეთს ყურებში მათი ყურებისას, ჰოსოკს ხელი ჯიმინის მაჯაზე დაეჭიმა, მან ოდნავ დაუქნია თავი ჰოსოკს, როცა სტუდენტს უყურებდა.

და ორჯერ დაუფიქრებლად ორივე გაიქცა.

თეჰიუნი იქვე იდგა ღია პირით.

Jeon's Boyfriend/JikookWhere stories live. Discover now