15

19 1 0
                                    

"Კარგად ხარ?" ჩუმად იკითხა ჯონმა და მკერდზე დადებული ბიჭის თავს დახედა. ბიჭი ჯონის კალთაზე გადაინაცვლა, როცა თავი ოდნავ ასწია ჯეონის მკერდიდან, რომ შეხედა მას თავისი საყვარელი წვეთოვანი თვალებით და ჯონის გულისცემა აუჩქარდა.

"მე-არ ვიცი როგორ-რატომ გადაიღეს სურათები, მეგონა ყველას სძინავს, როცა შარშან ღამით ვიპარე." ჯიმინის ხმა მერყევი ლაპარაკის დროს.

„ამაზე არ ინერვიულო, ერთ საათში ყველაფერი მოგვარდება“. ჯონგუკმა დაარწმუნა პატარა ბიჭი, რომელიც თვალებს იწმენდს.

ჯიმინმა თავი დაუქნია, როცა მეორე ბიჭის მკერდზე თავის უკან დადებას აპირებდა, თვალები გაუფართოვდა, როცა მიხვდა, რას აკეთებდა და მათი პოზიცია. ლოყები აუწითლდა, როცა ქვემოდან დაიხედა და ნერვიულად იკბინა ტუჩები, გაახსენდა, როგორ ახტა ბიჭს ადრე მკლავებზე და აგრძელებდა მასზე მიჯაჭვულობას. ის ჯონგუკის კალთადან თავის ადგილზე გადაინაცვლა და უკვე სითბო აკლია.

კოლეჯიდან გამოყვანის შემდეგ ჯონგუკმა თავისი მანქანით წაიყვანა, მან ვერ შეძლო ბიჭის სამაგრიდან გამოსვლა, რადგან ჯიმინი მას ძლიერად ეხუტება.

"მე ვწუხვარ." ჯიმინმა სავარძელზე დახრილი ჩაილაპარაკა.

"არა უშავს! უბრალოდ არ გააკეთო მსგავსი რამ, იცი შენმა მეგობარმა სპამი მომწერა, რადგან მან ვერ შეძლო შენთან დაკავშირება." ჯონგუკმა შეატყობინა, როცა ჯიმინის თავი შოკირებული გამომეტყველებით მიაჩერდა მისკენ.
"ჰ-ჰოსოკმა იცის..." თქვა მან, ჯონგუკმა ოდნავ დაუქნია თავი.

"Ყველამ იცის." დაუფიქრებლად წარმოთქვა ჯონგუკმა და ისევ ჯიმინმა ტირილი დაიწყო. პატარას ისევ ტირილის დანახვისას პანიკაში ჩავარდა, რადგან არ იცოდა რა ექნა. -ჰეი არა...დ-ნუ ტირი ახლა ყველაფერი კარგადაა,არ უნდა ინერვიულო.

ჯიმინმა სახე პატარა ხელის მიღმა მიმალა და დრტვინავდა. ”მაგრამ ყველამ იცის და ვარაუდობენ ისეთ რამეებს, რაც არც კი მომხდარა.” ჯიმინმა ტირილით ჩაილაპარაკა.

ჯეონმა ამოიოხრა. "არ გააკეთებენ, გპირდები."

ჯიმინმა სახიდან ხელები მოიშორა და ბიჭი დაინახა, რომელიც მას გულწრფელად უყურებდა. ჯიმინმა ლოყები მოიწმინდა და თავი დაუქნია.

"გინდა შენს ოთახში წავიდე?" ჰკითხა ჯეონმა, როცა მანქანა დაძრა.

"დიახ, გთხოვთ... და გმადლობთ." ჯიმინმა მორცხვად ჩაილაპარაკა ფანჯრიდან.


                Გაგრძელება იქნება.

Jeon's Boyfriend/JikookWhere stories live. Discover now