16

20 1 0
                                    

მართლა კარგად ხარ ჯიმინ, ძალიან შემეშინდა შენი გამო, როცა მკაფიო სურათი დავინახე და თეჰიონმა მითხრა, რომ ისინი იზრუნებენ ამაზე, მაგრამ მაინც." ჰოსოკმა შეშფოთებულმა ჰკითხა მე-მერვე ჯერზე, ჯიმინმა ამოისუნთქა, რომ დაიღალა ჰოსოკისთვის პასუხის გაცემით, რომ კარგად არის, მაგრამ ეს უკანასკნელი ისევ და ისევ სვამს იგივე კითხვას.

"ჰობი არ ინერვიულო, მე კარგად ვარ!" თქვა ჯიმინმა შვებით.

"უბრალოდ ვღელავ, ამიერიდან შენს გარეშე არსად წავალ." - გამოაცხადა ჰოსოკმა და ამ უკანასკნელმა წარბები შეჭმუხნა.

"ზედმეტად ნუ აქცევთ ჰიონგს, კარგად ვარ, ხედავთ და გარდა ამისა, სურათები წაშლილია, ასე რომ არანაირი პრობლემა არ არის." ოდესმე მიფიქრია, რომ ჯიმინს ეშინია და არაკომფორტულად გრძნობს თავს, მაგრამ მაინც ცდილობდა დაერწმუნებინა თავი ჰოსოკზე მეტად, რომ კარგად იქნებოდა.

"ჯიმინის სურათები წაშლილია და არა მათი მოგონებები, შეეცდებიან დაგამცირონ, ფრთხილად უნდა იყო." თქვა ჰოსოკმა, მიუხედავად იმისა, რომ ჯიმინი საშინლად გრძნობდა თავს ამის გაგონებაზე, მაგრამ ვერ უარყოფს, რომ ეს მწარე სიმართლეა.

– ჰმ... ნუ ღელავ, ფრთხილად ვიქნები. თქვა ჯიმინმა, როცა საწოლზე დაწვა და საბნიდან დაიფარა.

ის აგრძელებდა ჯგუფს ამოწმებდა, ეშინია მისი და ჯონგუკის სხვა სურათებს თუ ატვირთონ, მაგრამ ასე არ მოხდა, ჰოსოკის საწოლს დახედა, რომელსაც ღრმად ეძინა, ის ცდილობს დაიძინოს, მაგრამ რაღაც საშინელი ფიქრები ართულებს მას.
მძიმედ ამოისუნთქა, როცა თვალები დახუჭა და წამის შემდეგ ტელეფონიდან შეტყობინების "პინგ" ხმა მოესმა. სწრაფად გადაამოწმა და გულისცემა აუჩქარდა და ლოყები აუწითლდა, როცა დაინახა, რომ ეს ვიღაცის შეტყობინება იყო.

-ჯონ ჯონგკუკი-

Როგორ ხარ? ახლა კარგად გრძნობ თავს?

ტუჩები ოდნავ ზევით აკოცა, როცა მესიჯს ისევ და ისევ კითხულობდა, ნერვიულობისგან, წამით უნდა უპასუხოს, რადგან ალბათ ჯეონმა იცის, რომ უკვე წაიკითხა შეტყობინება, მაგრამ არ უპასუხა, თითები თითქოს გაყინული აქვს, რადგან არ იცის რა აკრიფოს.

დიდი დროის გატარების შემდეგ ყოყმანით უპასუხა.

'კარგად ვარ. და კიდევ ერთხელ გმადლობთ.' გაუგზავნა და ტელეფონი სასწრაფოდ დადო ღამის სადგამზე საწოლთან.

რატომ ექცევა ასე კეთილგანწყობილი ჩემ მიმართ? ჩემგან რამე უნდა? Მაგრამ რატომ? მას ყველაფერი აქვს, რატომ უნდა რამე ჩემგან?

მართალია მასზე გავრცელებული ჭორები თუ არა? ძალიან სწრაფად უნდა ვიმსჯელო?


          
                  Გაგრძელება იქნება

Jeon's Boyfriend/JikookWhere stories live. Discover now