18

51 3 2
                                    

ჯიმინ გთხოვ." ჰოსოკმა ატირდა და სხეული ჯიმინს ესროლა, რომელიც მის გაძევებას ცდილობდა სიცილით.

"არა ჰობიააა ნოოო." ჯიმინი მღეროდა, როცა ჰოსოკი ძლიერად მოეხვია.

„ჩემთან მოდიხარ, მარტო არ გტოვებ“.

მკაცრად თქვა ჰოსოკმა და ჯიმინს შეხედა, რომელმაც თავისი შეარხია

თავი ამაზრზენი გამონათქვამების კეთებისას.

"ოჰ იესო ქრისტე, მე შენთან ერთად არ მივდივარ, ვინ იცის, თეჰიონს სურს გარყვნილება" ჯიმინმა ვერ შეძლო წინადადების დასრულება მას შემდეგ, რაც ჰოსოკმა პირზე ხელისგულები აიფარა.

"გაჩუმდი ძუო." ჰოსოკი გააფთრებით გაწითლდა, როცა უსაყვედურა თავის საუკეთესო მეგობარს, რომელიც სიცილით ატყდა. "აჰა! ნუ იცინი, ასეთი რამ არ გაგვიკეთებია." ჰოსოკმა ატირდა, როცა მისი საუკეთესო მეგობარი სიცილს არ წყვეტდა.

-მაგრამ სერიოზულად მე შენთან არ წავალ. სერიოზულად თქვა ჯიმინმა, როცა ჰოსოკი გაფითრებული დაინახა. მოწყენილი სახით წამოდგა ჯიმინისგან, ტელეფონი აიღო და ვიღაცას დაურეკა.

2დღე გავიდა მას შემდეგ, რაც გოგონა პუსნეა ნიმ, ამის შემდეგ არაფერი მომხდარა, მიუხედავად იმისა, რომ მან შეამჩნია, რომ რამდენიმე სტუდენტი თავის თავს და ჰოსოკს უყურებდა, იმ დღეს ჯონიც მას მესიჯს უგზავნის და სთხოვს, რომ თუ კამპუსში რაიმე პრობლემის წინაშე დგას, მაგრამ ჯიმინმა უარყო, მას აღარ სურს აურზაური, დღეს ჰოსოკი გადის გარეთ და თეჰიონგიც არ არის დაპირებული. მარტო რომ დაეტოვებინა, ის ჯიმინს სთხოვს მასთან მისვლას და ჯიმინი ამაზე არ ეთანხმება, მას არ სურდა მესამე ბორბალი ყოფილიყო. ჯიმინმა თავისი საუკეთესო მეგობრის ქმედებას შეხედა, როცა სიხარულით ამოისუნთქა, ფიქრობდა, იქნებ ჰოსოკმა თავი დაანება და არ სთხოვს მასთან მისვლას. მაგრამ მალე თვალები გაუფართოვდა, როცა საუკეთესო მეგობრის შემდეგი სიტყვები გაიგო.

"გამარჯობა______მმ, ჰო, ბოდიშს გიხდით._______ არა, დღეს ნამდვილად არ შემიძლია შენთან გასვლა ____არა, არანაირი პრობლემა არ არის, მაგრამ საქმე მაქვს გასაკეთებელი" - თქვა ჰოსოკმა, მიუხედავად იმისა, რომ თეჰიონმა თქვა, რომ ეს არ არის პრობლემა, მაგრამ მას შეუძლია იმედგაცრუება იგრძნოს ტეჰიუნის ხმაში.

მისი სიტყვები შეწყდა, როცა დაინახა ჯიმინი, როგორ აკანკალებდა თავის კბილებს, ჰოსოკმა გაიღიმა, როცა შემობრუნდა, მან განაგრძო საუბარი თეჰიონთან.

ჯიმინმა სასტიკად გამოსტაცა მისი ტელეფონი ჰოსოკს ხელიდან და ისვრის საწოლზე. "ჰოსოკ ეს რა არის, მე არ ვარ ბავშვი." წარბშეკრული თქვა ჯიმინმა.

"დიახ, შენ ჩემი შვილი ხარ და მარტო არ გტოვებ."

- განაცხადა ჰოსოკმა.

"ჰობი შეეცადეთ გაიგოთ, გთხოვთ." ჯიმინი ღრიალებდა და ფეხები იატაკზე დაარტყა.

ჰოსოკმა მხრები აიჩეჩა. "არა უშავს, არ წავალ."

ჯიმინს სურდა დაეხრჩო თავისი საუკეთესო მეგობარი. კბილებში გამოსცრა. "კარგი, კარგი, ახლა წადი მოემზადე." თქვა ჯიმინმა თმების აწევისას, როცა დაინახა ჰოსოკი მხიარულად ცეკვავდა სააბაზანოში გაშვებისას.

5 წუთის შემდეგ, ჯიმინი საწოლზე იწვა და ინსტაგრამზე გადადის და ელოდება ჰოსოკის გამოსვლას, რათა შხაპი მიიღოს.

ჰოსოკის ტელეფონმა დარეკა. აბაზანის კარს შეხედა და იცის რომ ადრე არ გამოვა, აბონენტს დახედა და ყოყმანით აიღო ზარი.

"გამარჯობა" - წყვეტს ჯიმინმა სხვა მონდომებული ხმა.

"ჰოსოკ, მზად ხარ ახლა წამოგიყვანო?" ჯიმინმა გაიგო ტეჰიუნის ბედნიერი ხმა.

"ჰობიმ არ დაურეკა და უთხრა, რომ ვერ მოვა?" ჯიმინი დაბნეულია.

"ჰოსოკი აბაზანაშია." დაბალ ხმაზე წარმოთქვა ჯიმინმა.

– ოჰ, ჰმ... უთხარი, რომ ნახევარ საათში ორივეს აგირჩევთ. და ის უკიდებს.

ორივე? საიდან იცოდა თეჰიონმა ჯიმინის მათთან წასვლის შესახებ, ჰოსოკმა მაინც არ უთხრა მას, რადგან ჯიმინი ახლავე დათანხმდა, მერე როგორ? რა ჯანდაბა ხდება?

მან ჰოსოკი ტელეფონი გახსნა და ზარების ჟურნალი შეამოწმა.

როგორც ჩანს, ბოლოს დილით ისაუბრეს. "იუნგი გაფუჭებული ჰოსოკი." ფილტვებიდან ყვიროდა.

                  Გაგრძელება იქნება.

Jeon's Boyfriend/JikookWhere stories live. Discover now