17

14 1 0
                                    

მეორე დღეა და ჯიმინი ჰოსოკს მიჰყვება, თან იატაკს უყურებს, ჩანთას ეჭირა, ზედმეტად ეშინია ზევით ახედოს, რა მოხდება, თუ მას უყურებენ? მან ტუჩები მოიკვნიტა, როდესაც გაიგო სტუდენტების წუწუნი.

"ჯიმინი უბრალოდ დააიგნორე რასაც ისინი ამბობენ." მან გაიგონა ჰოსოკის ჩურჩული, რომელიც უყურებდა მას, როცა სიარული შეწყვიტა, ჯიმინმა ოდნავ ასწია თავი, რომ ჰოსოკს შეხედა, მაგრამ რატომღაც შეცდომით მისი მზერა სტუდენტთა ჯგუფს მიაჩერდა და სწორედ მაშინ მიხვდა, რაღაც სხვა შენიშნა, ისინი მხოლოდ მას კი არ უყურებენ, არამედ ჰოსოკსაც.

რათქმაუნდა, როგორ არ შეუძლიათ, როცა თეჰიუნი ოფიციალურად აცხადებენ, რომ ვიღაცასთან მიდის. "ჰოსოკ ისინი გვიყურებენ." ჯიმინმა ჩაილაპარაკა, როცა ჰოსოკს აფორიაქებული თვალებით უყურებდა.

"ნუ უყურებ მათ, მათ არაფერი შეუძლიათ ჯიმინი." ჰოსოკმა კონფიდენციალურად თქვა, მიუხედავად იმისა, რომ ისიც შეშინებულია, მაგრამ ამას არ აჩვენებს, ჰოსოკმა ჯიმინს შეარხია, როცა საპასუხოდ არაფერი მიიღო, ჯიმინი უბრალოდ გაშტერებული უყურებს იატაკს. "ჯიმინ გესმის?" ჰკითხა ჰოსოკმა, როცა დაინახა, ჯიმინმა დაუფიქრებლად დაუქნია თავი.

ჰოსოკმა ფართოდ გაიღიმა, როცა უმცროსის თმას ღრიალებდა, რომელიც წუწუნებს. "Წავედით." ორივემ ერთხმად თქვა და კარადისკენ წავიდნენ, რომ ნივთები წაეღოთ. მიუხედავად იმისა, რომ ჯიმინი დაეთანხმა ჰოსოკს, მაგრამ როგორ შეიძლება მან დააიგნოროს ისინი, როდესაც ისინი აპირებენ შეხედონ მას, თითქოს ის მათი მტაცებელია
გასახდელებისკენ მიმავალმა, ზოგიერთმა დაარტყა-არამ უხეშად აიძულა იგი და დაეცა იატაკზე კონდახით. ჯიმინმა ჩაისისინა, როცა მუხლები და ჯიბუტი მტკივნეულია მყარ იატაკთან შეხების შემდეგ, ჰოსოკმა შოკირებული გამომეტყველებით გადახედა უკან საუკეთესო მეგობარს.

"ძალიან ვწუხვარ." გასახდელში გამაღიზიანებელი ხმა ისმის, გოგონა, რომელიც ჯიმინს უბიძგებდა, მათ არც ისე ბოდიშის მომგვრელი ღიმილით უყურებდა. "Კარგად ხარ?" ჰკითხა მან ჯიმინისკენ ხელის აწევით.

ჯიმინი, რომელიც ჰოსოკის დახმარებით ფეხზე წამოდგა, დასცინოდა გოგონას და ამაზრზენი მზერას ათვალიერებდა, რომელიც ჰოსოკთან ერთად წავიდა, თვალებს ატრიალებს და გოგონა უკან შოკირებული გამომეტყველებით დატოვა.

გოგონა კბილებს მიესალმა, როცა მუშტები მაგრად შეკრა.

"ისე ძლიერად მიბიძგა, აუუუ ჩემი ჯიბუტი მტკივა." ჯიმინი ღრიალებს, როცა ჰოსოკის გვერდით იჯდა სავარძელში.

"მაგრამ რატომ გააკეთა მან ეს?" ჰკითხა ჰოსოკმა, როცა დაინახა, რომ მხრები აიჩეჩა ჯიმინმა.

"ვფიქრობ, ის ერთ-ერთი ეჭვიანი ძუაა." ჯიმინმა ჩუმად ჩაილაპარაკა, როცა ღრიალებდა.

მან იცის, რომ ზოგიერთ სტუდენტს შეუძლია მისთვის ჯოჯოხეთის ამაღლება და

ის ფრთხილად უნდა იყოს.



Გაგრძელება იქნება.

Jeon's Boyfriend/JikookWhere stories live. Discover now