jeon jungkook කියන්නේ කොරියා වල ඉන්න ලොකුම බිස්නස්මන් . ඒත් ඔහුට දෙමව්පියෝ නැහැ ඔහු දන්නෙත් නැහැ ඔහු කාගේ කව්ද කියලා ඔහු මේ ඔක්කොම ගොඩනගාගත්තේ ඔහුගේ මහන්සියෙන්.
ඒත් ඔහුගේ කවුරුත් නොදන්න පැතිකටක් තිබ්බා ඒ තමයි mafiaව ඔහු තමයි mafia king jk කියන්නේ.
ඔහු ගොඩක් දරුනුයි ඒ වගේම කිසිම හිතක් පපුවක් නැහැ ගෑනූ පිරිමි කියන්නේ ඔහුට සෙල්ලම් බඩු වගේ ඔහු ඒ තරමටම sex කියන දේට ලැදි පුද්ගලයෙක් .Kim taehyung කියන්නේ mafia queen එයා පිරිමියෙක් උනත් ගැහැනු කෙනෙක්ටවත් නැති සුන්දරත්වයක් ඔහුට තිබුනේ ඔහුගේ එකම හතුරා තමයි mafia king කියන්නේ taehyung mafia kingව පරද්දන්න ඕනෙම දෙයක් කරනවා ඒත් ඔහු එයට හොයාගත්ත විසදුම තමයි jk ගේ හැගීම්.
Jk ගේ වම් අත තමයි සුගා කියන්නේ jk වගේම කිසිම හිතක් පපුවක් නැති කෙනෙක් තමයි මේ සුගා ඒත් එයා එක්කෙනෙක්ට හිතින් ආදරේ කරනවා ඒත් ඒ කෙනා ඔහුව පිලිගන්නේ හොදම යාළුවෙක් විදියට විතරයි .
Jk ගේ දකුණු අත තමයි rm කියන්නේ මෙයාගෙ මොලේට සම කරන්න මොලයක් තාම ලෝකේ හොයාගෙන නැහැ ඒ තරමටම ඒ මොලේ සුපිරි. එයානම් මේ වන පිටත් ආදරනීය ප්රෙම වන්තයෙක් ඒත් rm එයා ආදරේ කරන කෙනාට මේ mafiaව ගැන කිසිම දෙයක් කියලා නැහැ .
හොබී එහෙමත් නැත්තන් jk ට ඉන්න හොදම ෆයිට තමයි හොබී කියන්නේ මෙයත් ගොඩක් දරුනු කෙනෙක් ඒ වගේම සුගාගේ හොදම යාළුවා .
Jimin කියන්නේ ටේගේ දකුණු අත නපුරු හිත හොද පොඩ්ඩක් අහන්කාර කෙනෙක් තමයි ජිමින් කියන්නේ. එයත් හිතින් ආදරේ කරන කෙනෙක් හැබැයි එයාට ඒ ආදරේ කරන්න අවසර නැහැ මොකද ඒ කෙනා ඉන්නේ mafia king ලග.
Jin කියන්නේ ටේගේ වම් අත එයා ඩොක්ට කෙනෙක් ඒ වගේම එයා ආදර වන්තයෙක් හැබැයි එයා ආදරේ කරන කෙනා දන්නේ නැහැ jin mafiaයාවට සම්බන්ධයි කියලා.
මේ කාගෙවත් පව්ලේ අය නැහැ එයාලා හැමෝම අනාථ වෙච්ච අය එයාලා මේ දැනට එන්න ගොඩක් මහන්සි උනා කන්න බොන්නවත් නැතුව හිටපු අය අද වෙද්දී කෝටිපතියෝ ඒ එයාලගේ මහන්සිය නිසා.
ඔන්න මගේ අලුත් කතාව පටන් ගත්තා මේක mafia එකක්
@anuththaradew23 මෙන්න මේ නංගියාගේ ඉල්ලීමකට තමයි මම මේක ලියන්නේ.
එහෙනම් මම ආයෙත් එන්නම්.
YOU ARE READING
FRENZY
Romanceපලිගැනීමද ආදර කරගත් ඔවුන්ගේ කතාව. Mafia යාව කියන්නේ මොකක්ද? Mafia යාවේ ඉන්න අයට ආදරය තේරෙන්නේ නැද්ද? Top- jungkook Bottom - taehyung Taekook story 🔞🔞