part 5

175 30 58
                                    


"මොකක්ද කියන්නේ ඔයාට පිස්සුද ටේ ඌ ගාවට යන්න" ජින් කෑ ගැසුවේ තරහින් මූණ රතු කරගෙන." අනික තනියම ඒ වගේ නරුමයෙක් ගාවට ඇත්තටම තමුසෙගේ මොලේ තියෙන්නේ මැටිද ටේ" ජින් එයා ලග තිබ්බ මේසෙට හයියෙන් පාරක් ගහලා නැගිට්ටා.

" ඇත්තටම ඇයි ටේ ඔයා එහෙම දෙයක් කලේ ආආ ජින් හියුන් කියන කතාව ඇත්තනේ ඔයාට මොලයක් නැද්ද? " ජිමින්ද කතාවට එකතු උනේ ටේ මේ පාර කරලා තියෙන්නේ මහ මෝඩ වැඩක් නිසා"

" අනික මූණත් පෙන්නලා ඇවිත් ගිහිල්ලා ඇත්තටම ජිමින් මට මූට දෙකක් අනින්න හිතෙනවා" ජින් තරහින් එසේ කීවා.

ඇත්තටම මෙතන වෙන කෙනෙක් taehyungට මෙහෙම කතා කරානම් taehyung ඒ මිනිහව දැන්ටමත් පරලොව යවලා ඉවරයි ඒ ටේ කියන්නේ ගොඩක් දරුනු කෙනෙක් උනාට ජින් ජිමින් ඉස්සරහා එයා පොඩි ලමයෙක් උනා ඒ තරමට ඒ සහෝදර බැදීම ශක්තිමත් .

" හරි හියුන් කලබල වෙන්න එපා මම දන්නවා ඌව නම්ම ගන්න විදිහ ඒ නිසා මට බොරුවට කෑ ගහන්න එපා" ටේ කිසිම ගානක් නැතුව විස්කි වීදුරුවක් තොල ගාමින් එසේ කීවා.

" ඕන දෙයක් කර ගන්නවා තමුන් " ජින් එසේ කියා එතනින් ගියේ තරහින් .

" උඹ කලේ වැරැද්දක් ටේ මොකද jk කියන්නේ සතෙක්" ජිමින් එසේ කීවා.

" මම දන්නවා බන් ඌ සතෙක් කියලා සතෙක් උනත් ඌ handsome " ටේ ඒක කිව්වේ අමුතු තාලෙකට.

" ඕඕ මට දැන්නේ තේරුනේ මෙයා මේ jk ගාවට තනියම යන්න තියෙන උවමනාව මොකක්ද කියලා" ජිමින් කට කොනකින් හිනාවෙලා එහෙම කිව්වහම ටේ ඒ විදිහටම සිනා උනා.











Jk house~~~~~

" මොකක්ද උඹ කියන්නේ taehyung ආවා උඹව හම්බවෙන්න ඔපිස් එකට" සුගා පුදුමෙන් එසේ ඇසුවේ ජන්කුක්ගෙන්.

" යකෝ සුගා මූ මෙච්චර වෙලා කිව්වේ ඒකනේ කොහෙද උබේ කන තියෙන්නේ" සුගා ජන්කුක්ගෙන් අහපු දේට හොබියි සුගාට උත්තර දුන්නේ.

" ඌ මොකාටද දන්නේ නැහැ මේ පාර එන්න යන්නේ මොනා උනත් පරිස්සමින් ඕකා සර්පයා වගේ එකෙක්" මේ හැමදේම අහගෙන හිටිය නම්ජුන් එසේ කීවේ බැරැරුම් ලෙස මූණ හදාගෙන.

FRENZYWhere stories live. Discover now