ඉස්සර වෙලා කොටස අමතක අය කියවලා එන්න අනේ ආයේ 🥺" මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ සුගා" එලියට ආපු ජන්කුක් අහස දිහා හිස් බැල්මකින් බලාගෙන ඉන්න සුගාගෙන් එහෙම ඇහුවේ එයාට තේරුන නිසා මේක ගොඩක් බරපතල් කේස් එකක් කියලා.
මොකද සුගා කියන්නේ පොඩි දේවල් වලට මෙහෙම අප්සට් යන කෙනෙක් නෙවෙයි .
" ඔක්කොම විනාසයි මොකෙක් හරි පො&&ක් අපේ කම්පැනි එකට පැනලා අලුත් වැඩේ ඔක්කොම ෆයිල් ටික උස්සලා ඒවා කරලා තියෙන්නෙත් ඔක්කොම සීසීටිවි කැමරා හැක් කරලා" සුගා අන්තිම ටික කිව්වේ එතන තිබ්බ සිමෙන්ති බන්කුවකට අතින් ගහන ගමන්.
ඒ ගහපු පාරට සුගාගේ අත පැලිලා ලේ ආවත් එයාට ඒක ගානක් උනේ නැත්තේ එයා තරහින් ඉන්න නිසා.
සුගා කියන්නේ ජන්කුක්ට වඩා තරහ පාලනය කර ගන්න බැරි කෙනෙක් කාලාතුරකින් තමයි එයාට තරහා යන්නේ ඒ යන වෙලාවට ඔහුට ඔහුවම පාලනය කර ගන්න අමාරුයි.
" ආශ් ෆක් මොකාටද ඒ තරම් හයියක් තියෙන්නේ මේ jk ගේ කම්පැනි එකට පැනලා ෆයිල් උස්සන්න තරම් " ජන්කුක් එක පාර යක්ෂාවේශ වෙලා කෑ ගහන්න පටන් ගත්තා.
කවුරුත් නොදැනුවත්ව කෙනෙක් මේ හැමදේම බලාගෙන හිටියේ ඔහුගේ මූනේ ජන්කුක්ගේ වියරු වැටිච්ච මූණ දැකලා සිහින් සිනහවක් ඇදුනේ ඔහු සාර්තකයි කියන්න වගේ.
Next day morning~~~~~~~.
ටීම් දෙකේම අය වාඩී වෙලා හිටියේ උදේ කෑම ගන්න කෑම මේසේ . ජන්කුක්ගේ මූණ නම් එච්චර හොද තත්වයක තිබ්බේ නෑ එයා ඊයේ රෑ ඉදලා එච්චර හොද මූඩ් එහෙක නෙවෙයි හිටියේ. මොකද ජන්කුක් මහන්සි වෙලා හදපු ෆයිල් තමා නැති වෙලා තියෙන්නේ අනික කෝටී ගානක පාඩුවක් වෙලා තියෙන්නේ .
හොදම දේ තමා මේ කට්ටියටම කෑම හදන්නේ අපේ ජින් කොලුවා. එයා ඒක කරන්න හිතුවේ නම්ජුන් නිසා මොකද ඊයේ ඉදලා නම්ජුන් එයා එක්ක එක වචනයක්වත් කතා කලේ නෑ.
ජින් දන්නවා එයා වැරදියි කියලා ඒ වගේම ජින් දන්නවා නම්ජුනුත් වැරදියි කියලා මොකා වැරදි උනත් දැන් දෙන්නා දෙපැත්තට වෙලා ඉන්නේ.
YOU ARE READING
FRENZY
Romanceපලිගැනීමද ආදර කරගත් ඔවුන්ගේ කතාව. Mafia යාව කියන්නේ මොකක්ද? Mafia යාවේ ඉන්න අයට ආදරය තේරෙන්නේ නැද්ද? Top- jungkook Bottom - taehyung Taekook story 🔞🔞