ජන්කුක් හෙමීට පාත් උනේ ටේගේ රෝස පාට තොල් වලට._____________අද එතැන් සිට __________
ම්ම්ම්~~.
ටේගේ කටින් පුංචි කෙදිරිමක් පිට උනේ ජන්කුක්ගේ වේගවත් සිප ගැන්ම නිසා.
ජන්කුක් සිපගැන්ම අතරතුරම හෙමීට ටේගේ ඇග දිගේ පාතට ඇවිත් ටේගේ රෝස පාට උල් වී තියෙන nipple එකක් කටේ දාගෙන suck කරන්න ගත්තා.
" ආහ්!" මුළු ඇගම රත්වීගෙන යනවා වගේ දැනෙද්දී ටේ ජන්කුක්ගේ තරමක් වැවී ඇති කැරලි කොන්ඩේ ඔහුගේ අත් අතරට අරගෙන තදකරලා මිරිකගෙන කෙදිරි ගාන්න ගත්තේ දැනෙන වින්දනය දරාගැනීමට නොහැකි උනු නිසයි.
ජන්කුක් ටේගේ nipple ඉදිමිලා රතු වෙනකන්ම suck කරලා ටේගේ abs lick කරන ගමන් තොල් හෙමීට පාතට අරගෙන ඇවිත් ටේගේ navel එකට දිව දාලා suck කරන්න ගත්තේ ජන්කුක්ගේ අත් ගිහින් ටේගේ ඉන දෙපසින් තද වෙද්දී. ටේ මේ දැනෙන වින්දනය දරාගන්න බැරුව ඒ මේ අතට ඇබරෙන්න ගත්තේ මේ ජන්කුක්ගේ පහස ඔහුට අලුත් නිසා.
ටිකකින් ජන්කුක්ගේ අත් ටේ ඇද සිටිය ටවල් එක ඇතුලෙන් යද්දී ජන්කුක්ට දැනුනා ටේ ගැස්සුනා කියලා ඔහු ඒ කරපු දේට ඒ නිසාම ජන්කුක් කට කොනකින් සිනාසී ටේ ඇද සිටිය ටවල් එක ඔහුගේ ඇගෙන් ඉවත් කරේ ටේ රතු වෙලා යද්දී.
" මොකද මේ පලවෙනි වතාවට මේක කරන එකෙක් වගේ රතු වෙන්නේ" ජන්කුක් එසේ ඇසුවේ ටේගේ සාමාජිකයා ඔහුගේ අතින් පිරිමදින ගමන්.
"ආආආආආආඅ.......! " ටේ එක පාර කෑ ගැසුවේ ජන්කුක් ඔහුගේ සාමාජිකයාව තදින් ඇල්ලුව නිසායී මොකද ජන්කුක් වගේ කෙනෙක්ගේ දරදඬු අතකට ටේ වගේ පුංචි කෙනෙක් අහු උනා කියන්නේ ඒක වෙනම අත්දැකීමක්.
" තව හයියෙන් කෑ ගහපන් මම කැමතියි උඹ මම ඉස්සරහ මෙහෙම ඉදගෙන කෑ ගහනවා බලන්න" ජන්කුක් එසේ කිවේ ටේව මුනින් අතට හරවලා කොල්ලගේ පස්සට එකක් ගහන ගමන්.
" ආව් අසහනෙද මිනිහෝ මට රිදෙනවා." ටේ එහෙම කෑ ගැහුවත් ජන්කුක්ට ඒක ගානක් උනේ නැහැ .
ජන්කුක් කට කොනකින් හිනාවෙලා නැමිලා ටේගේ thick thighs squeeze කරන ගමන් තැනින් තැන හපන්න ගත්තේ ටේගේ කලවා රතු දම් පැහැ වලින් හැඩ කරමින්.
ටේගේ සුදු පාට කලවා පුරා ජන්කුක්ගේ ඇගිලි පාරවල් හිටලා තිබ්බා වගේම තැන් තැන් වල දම්පාට සළකුණු හිටිමින් තිබුණා.
ජන්කුක් ටේගේ කකුල් දිගේම තොල් උඩට අරන් ඇවිත් ටේගේ butt cheeks දෙපැත්තට කරලා ටේගේ පින්කි හෝල් එක කිස් කරා.
ජන්කුක්ගේ දිවේ පහස එකපාරටම එයාගේ entrance එකෙන් දැනෙද්දී ටේ ඇදේ ශීට් එක තදකරලා මිරිකගෙන ඇඹරුනේ මේ පහස ඔහුට නුහුරු නිසායී.
"හ්ම්ම්ම්~~~හ්හ්ම්ම් ." ටේගේ මුවින් නොනවත්තා කෙදිරීම් පිට උනා.
ටේ දගලන එක නතරකරගන්න ටේගේ ඉන තදකරලා අල්ල ගත්ත ජන්කුක් ටේගේ entrance එක වටේට lick කරලා ටේගේ hole එකට දිව දාලා thrust කරන්න ගත්තා. මුලින්ම ටේ පොඩ්ඩක් දැගලුවත් ඒ ජන්කුක් කරන දේ වින්දනයක් වෙද්දී ටේත් ඒක enjoy කරන්න ගත්තා. ජන්කුක් හෙමීට ටේගේ හෝල් එකට එක ඇගිල්ලක් ඇතුළු කරා. ජන්කුක් ටික වෙලාවක් ටේගේ හෝල් එකට thrust කරා.
" ම්ම්හ්~~~" ටේගේ කෙදිරිලි හඩෙන් එයාගෙ prostate එක අදුන ගත්ත ජන්කුක් දෙවෙනි ඇගිල්ලත් ඇතුල් කරලා ටේව prostate කරන්න ගත්තා. තුන්වෙනි ඇගිල්ලත් ඒකටම එකතු කරලා ටික වෙලාවකින් ටේ සූදානම් කියලා හිතපු ජන්කුක් එයා ඇදගෙන හිටිය ටවල් එක ගලවලා කාමරේ මුල්ලකට විසික් කරලා ටේව අනිත් පැත්ත හරවගත්තා.
එහෙම හරවගෙන ජන්කුක් ටේට ඇතුළු උනේ ටේගේ කෑ ගැසීම මුලු කාමරේ පුරාම දෝන් කාර දෙද්දී.
ජන්කුක් ටේට ඇතුළු වෙලා ටික වෙලාවක් ඉදලා ජන්කුක් හෙමින් ටේ තුලට පහර දෙන්න පටන්ගත්තේ ටේ වෙතින් වේදනාත්මක කෙදිරිලි පිටවෙන අතරේයී.
" ම්ම්ම්~~ ආඅහ්හ්ම්~~~ " ජන්කුක්ගේ වේගේ එන්න එන්නම වැඩි වෙද්දී ටේ ජන්කුක්ගේ උර හිස තදකරලා අල්ල ගත්තා.
ආදරය කියන දේ පොඩ්ඩක්වත් ගෑවිලා නැති රාගය විතරක් ගෑවුන දීර්ඝ රැයකට පස්සේ jungkook සහ taehyung නින්දට වැඩුනේ මහන්සිය නිසාමයි .
( A/N- අදට ඇති ඔය ලියපු ටික හොදටම මොකද මම ඇවිදින බෝ පැලයක් )
එහෙනම් මම ගිහින් එන්නම් ලමායි .
මම මේ පැත්තේ ආවේ ටිකක් අවුස්සලා යන්න ඔයාලව
කතාව ගැන ඔබේ අදහස් ප්රකාශ කරන්න.
YOU ARE READING
FRENZY
Romanceපලිගැනීමද ආදර කරගත් ඔවුන්ගේ කතාව. Mafia යාව කියන්නේ මොකක්ද? Mafia යාවේ ඉන්න අයට ආදරය තේරෙන්නේ නැද්ද? Top- jungkook Bottom - taehyung Taekook story 🔞🔞