Part 8

179 29 92
                                    


" ආආආආආආආආආ~~~~~~~~. " අදත් වෙනදා වගේම club එකේ රූම් එකක ටේගේ කෑ ගැසීම් ඇසුනේ මීට මාස තුනකට කලින් ජන්කුක් සමග කෙරූ ගනුදෙනුවේ ප්‍රතිපලයක් විදියට.

ඔව් මීට මාස තුනකට කලින් තමයි ජන්කුක් වගේම ටේ mafia ලෝකේ එක ගමනක් යන්න පටන් ගත්තේ. ඒත් ඔයාලා හිතනවාද ඒ දෙන්නා එක ගමනක් යන්නේ කියලා නැහැ ඒක එහෙම නෙවෙයි.

ටේ ජන්කුක් එක්ක එකතු උනේ එයාට ඉන්න ලොකුම හතුරා ජන්කුක් නිසා නැතුව ජන්කුක් එක්ක එකට වැඩ කරන්න උවමනා නිසා නෙවෙයි. ජන්කුක් උනත් මේකට කැමති උනේ ටේ එක්ක එකට වැඩ කරන්න ආස නිසා නෙවෙයි ටේගේ ඇගට ඔහු ගොඩක් ඇලුම් කරන නිසා.

ටේ ජන්කුක්ට හොරෙන් ගොඩක් නීතිවිරෝධී වැඩ කරා ජන්කුක් උනත් එහෙමයි. ඒත් මොනා උනත් ජන්කුක් වගේම ටේ හැමදාම රෑට මේ club එකේ මේ රූම් එකේම රාගයෙන් බැදෙනවා.

" හ්ම්ම්ම්~~~ ම්ම්ම්~~. " ටේගේ කටින් නොනවත්වා වින්දනාත්මක කෙදිරීම් හඩවල් පිට උනේ ජන්කුක්ගේ පහර දීම් නිසයි.

" ආග්‍ර්~~" පොඩි ගෙරවීමක් එක්ක ජන්කුක් ටේ තුලම ඔහුගේ වින්දනය පස්වෙනි වතාවටත් පිට කලා.

" ආඅහ්හ්ම්~~~ " ටේ එකවර කෙදිරි ගෑවේ ජන්කුක් ඔහුගේ සාමාජිකයා ටේ තුලින් එලියට ගත්ත නිසා.

" මම උබේ ඇගට දැන් ඇබ්බැහි වෙලා" ජන්කුක් ටේගේ මූණේ රටා අදිමින් එසේ කීවා. " මාත් එක්ක ඉන්නකම් උඹ මේ ඇග මට විතරයි දෙන්න ඕනේ taehyung තේරුනාද?" ජන්කුක් ටේගේ කම්මුල් වලින් තදින් අල්ලලා එසේ කීවේ ටේට වේදනාවක් ගෙන දීලා.

" මම කොහොමත් උඹේ ඇගට යට උන දවසේ ඉදලා කා එක්කවත් හිටියේ නැහැ " ටේ වේදනාව අතරින් එසේ කීවා.

" කොහොමත් උඹට මාත් එක්ක ඉද්දී තව එකෙක් එක්ක ඉන්න ඕනේ වෙන්නේ නැහැ කොල්ලෝ මොකද උඹට මම හොදට සලකනවා මගේ මේ ඩික් එකෙන්" ජන්කුක් එසේ කීවේ ඔහුගේ සාමාජිකයා අතින් උඩ පහලට කරමින්. " තව එක රවුන්ඩ් එකක් යමුද?" ජන්කුක් එසේ කීයා ටේගේ ඇග උඩට ආවා.

" ආආආආ මිනිහෝ" ටේ එසේ කියා කෑ ගැසුවේ ජන්කුක් ඔහුට එකවර ඇතුළු උනු නිසා.

" ෆක් තමුසෙනම් හ්හ්ම්ම් මාරයී taehyung " ජන්කුක් එසේ කියා හයියෙන් හයියෙන් ටේ තුලට පහර දුන්නා.






FRENZYWhere stories live. Discover now