• Vysvětlivky: [L - Laura, E - Elena, Ocino - Otec]
2021
Přišla jsem domů kolem dvanácté a začala vařit. První dva kousky lívanců se mi trochu nepovedly ale nakonec dopadly dobře a já si na nich pochutnala.
K jídlu jsem si pustila Netflix, vybrala si svůj oblíbený seriál Outer Banks, který mám pocit, že v tu dobu tolik lidí neznalo a u toho projížděla fotky, které jsem si pořídila s Yzomandiasem a ještě s tím blonďatým drzounem. Ale musím říct, že možná ty selfíčka s ním byla lepší než fotky s Jakubem. U jedné fotky jsem si všimla, že má ten blonďák u mě velmi blízko přitisknutou hlavu k mému obličeji.
Rozhodla jsem se, že k večeru dám nějakou tu fotku na instragramové story. V tu dobu mě tam sledovalo kolem 20 tisíc lidí, byli to většinou fanoušci ale našlo se tam i pár mých přátel, které jsem znala celé roky.
Říkala jsem si, co dělali kluci z M+ v mém městě a pak jsem zjistila, že nedaleko budou mít v sobotu koncert.
-O pár hodin později-
Odpoledne mi volal otec, abych se u něj stavila v Praze kvůli něčemu, nechtěl mi říct o co šlo. Netušila jsem absolutně o co jde ale radši jsem vyrazila na cestu.
Jela jsem se svým šoférém, připadala jsem si trochu jako nějaká movie star když jsem vystupovala.
Všechny oči byly naráz na mě jen co jsem vystoupila. Ještě aby ne, když jsem musela být elegantně oblečená.
Měla jsem na sobě světle modré dlouhé šaty. Na krku perlový náhrdelník a vlasy zčesané do culíku. Na nohách bílé podpadky, sice jsem zvyklá je už nosit ale jak já je nesnáším a ještě stříbrné kroužky na uších.
Vyjela jsem do nejvyššího patra, pozdravila tátovu asistentku, která tu pro mě byla řekněme jako druhá mamka a šla za otcem. Čekalo mě velmi nepříjemné překvapení.
Ocino: ,,Ahoj Lauro, moc rád tě vidím."
L: ,,I já tebe otče." Objala jsem ho.
Neznámý muž: ,,Měl jste pravdu, je opravdu krásná." A vy jste kdo, řekla jsem si pro sebe.
Ocino: ,,Chtěl bych ti někoho představit." A už je to tu zase. Zase mi chce někoho dohodit.
Ocino: ,,Tohle je William De Loughrey a-" Přerušila jsem ho a skočila mu do řeči.
L: ,,Otče, říkala jsem ti přece, že o nikoho nestojím a chci si žít svůj vlastní život. Bráchu jsi sice dostal do rodinného businessu ale mě z toho prosím vynech." Nevypadal třikrát šťastně, když jsem mu to opět řekla.Po chvíli našeho hádání, jsem radši odešla a hlasitě za sebou zabouchla dveře.
Nevěřím tomu, že mě chtěl za někoho provdat. Je pravda, že ten muž nevypadal vůbec zle a byl snad první z těch všech co vypadal nějak sympaticky a rozumně. Ale tak snad mám právo na to, se rozhodovat co chci a nechci. Jsem přece mladá a dospělá žena.
Svému šoférovi jsem řekla, že chci být sama a zpátky pojedu vlakem. Bylo fajn sledovat, jak se mění večerní obloha a objevují se na nebi hvězdy. K večeru jsem dala na instragram tu fotku, o které jsem mluvila, označila ho tam a dala k tomu nějakou písničku. Vypnula mobilní data a poslouchala album Barvy na Spotify.
-O dvě hodiny později-
Konečně jsem po dvou hodinách přijela domů, svlékla se z těch nepohodlných podpadků. Šla se rychle osprchovat a flákla sebou na postel.
Ještě před tím jsem si vzala na sebe delší pohodlné černé tričko. Pustila si komedii s Adamem Sandlerem, kterou jsem milovala a po čase usnula.
-Další den ráno-
Ráno mě vzbudil budík v osm protože jsem ho zapomněla vypnout. U snídaně mi najednou začal někdo volat. Byla to moje kamarádka Elena. Zvedla jsem hovor.
E: ,,Lauro, proč jsi mi nic neřekla!" Chvíli jsem nechápala.
L: ,,Co tím myslíš?" Zeptala jsem se.
E: ,,Ty jsi ještě neviděla Nik Tenda story?" Zarazila jsem se a šla se podívat, mezitím co jsem měla na hlas Elenu.Zapnula mobilní data a uviděla jen jednu věc. Nejen, že moje story viděl náš drzej blonďák ale taky si ho k sobě přesdílel.
Měla jsem pocit, že mě v tu chvili musely všechny fanynky nenávidět. Naštěstí, já jsem nebyla jedna z nich. Nemusela jsem ho. Jedna z těch pozitivních věcí co byla, že moje story běžně vidělo kolem těch 10 tisíc lidí ale teďka tam najednou bylo 25 tisíc. Byla to víc než obvykle ale popravdě jsem se ani nedivila. Ach ty jeho zvídavé fanynky.
E: ,,Hele napadlo mě, že bychom mohli někam spolu zajít, třeba na oběd a ty by jsi mi řekla všechny možné novinky."
L: ,,Klidně, nezní to vůbec špatně, tak se sejdeme na náměstí ve dvě?'' Odpověděla jsem.
E: ,,Dobře, tak se jdu pomalu chystat a uvidíme se tam. Papa."
L: ,,Pa."
_______________________________
- Tak jo, další kapitola je za námi. Vím, zatím to asi není nějak záživné a všichni určitě čekáte na ty úžasné momenty Dominika & Laury ale musíte si ještě počkat chvilku. Copak se schválně stane příště hm? Snad se vám příběh líbí<3
- Instagram => l_itterheimova
ČTEŠ
Reason / Nik Tendo
FanfictionPříběh začíná náhodným střetnutím naší hlavní hrdinky a Dominikem Cittou. Ovšem, to ještě ani jeden z nich v tu dobu neví jakou cestu si k sobě později najdou a jaké tajnosti, nebezpečí, vášeň, láska a bolest je potká. Pokud se chceš dozvědět, jak s...