• Vysvětlivky: [La - Laura, Lu - Lukas, D - Dominik aka Nik Tendo, J - Jakub aka Yzomandias]
2021
Po dvou nudných hodinách v autě jsem stála před hlavním vchodem u paneláku. Zamávala jsem Patrikovi a odešla domů.
Když jsem odemykala, došla mi jedna věc. Já zamykala na dvakrát a ne na jednou. No sakra, někdo se sem musel vloupat.
Okamžitě jsem z batohu vytáhla pro jistotu pistoli a začala pomalu i jistě vstupovat. Koukala jsem se po bytě a vše bylo na stejném místě.
Možná už jen blázním.
Nebo ne.
Uslyšela jsem kroky za sebou a v ten moment jsem se otočila a..
Do háje já se lekla.
Fuj.
Byl to naštěstí jen brácha.
La: ,,Jsi blázen?! Malém jsem tě střelila."
Lu: ,,Promiň, ale potřebuju s tebou mluvit, samozřejmě tě zase rád vidím."
La: ,,Taky tě ráda vidím ale nemusel jsi se mi vloupat do bytu a vůbec jak jsi se sem dostal?" Vytáhl z kapsy pinetku do vlasů.
La: ,,Aha chápu a o čem chceš s semnou mluvit?"
Lu: ,,Nebyla jsi v Pardubicích jen tak že?" Nechci mu už lhát, vždycky tady byl pro mě.
La: ,,Ne nebyla, jela jsem tam kvůli němu a Elena za námi později přijela.."
Lu: ,,Elena o tom neví viď?"
La: ,,Ne zatím ne."
Lu: ,,Takže tu nabídku přijímáš?"
La: ,,Možná."
Lu: ,,Říkáš možná protože nechceš aby se mu něco stalo jenom kvůli tomu, že jste se sblížili nebo možná protože jsi si furt nejistá?"
La: ,,Ano, sblížili jsme se ale není mezi námi něco velkého. Ovšem, něco ti povím jo?"
Lu: ,,Poslouchám."
La: ,,Možná je to děvkař ale uvnitř něj se schovává ublížený kluk s velkým srdcem."
Lu: ,,Děláš mi to těžší Lauri víš o tom?"
La: ,,Vím.."
Lu: ,,Něco si vymyslím a řeknu to otci."
La: ,,Hm."
Lu: ,,Nebudeme se o tom bavit už jo? Ale slyšel jsem od naší asistentky, že prý letíš do Itálie."
La: ,,Ano. Dostala jsem nabídku a letíme tam s Elenou."
Lu: ,,Tak to jsem rád. Bude to pro tebe něco jako být doma."
La: ,,To máš pravdu, někdy mi chybí Itálie ale tady to taky není tak špatné."
Lu: ,,Kdybych mohl tak letím hned s tebou."
La: ,,Věřím ale v létě tam zase poletíme jako rodina, dáme si spolu naši oblíbenou kuchyni a já tě zkusím zase utopit v moři."
Lu: ,,To se ti sice nepovede moje drahá sestřičko ale zkusit to můžeš. Jsi totiž lehká jako pírko." Zachechtal se.
La: ,,Furt lepší než být snad těžká ne?"
Lu: ,,No jo."Pak nastalo na okamžik menší ticho.
Lu: ,,Vážně mi nic neřekneš?"
La: ,,Nevím co bys chtěl slyšet."
Lu: ,,Tak fajn.. Měl bych už asi jít. Ozvi se mi až budeš v Itálii a pozdravuj ode mě Elenu."
La: ,,Budu."Objala jsem ho, zabouchl dveře a odešel.
Bylo už celkem pozdě večer a já se rozhodla alespoň všechno špinavé prádlo roztřídit na dvě hromady (tmavé a světlé). Zítra ráno to hodím do pračky a začnu si balit. Dneska to už vidím jenom na horkou sprchu, nějakou menší večeři a k tomu puštěný Netflix.
ČTEŠ
Reason / Nik Tendo
FanfictionPříběh začíná náhodným střetnutím naší hlavní hrdinky a Dominikem Cittou. Ovšem, to ještě ani jeden z nich v tu dobu neví jakou cestu si k sobě později najdou a jaké tajnosti, nebezpečí, vášeň, láska a bolest je potká. Pokud se chceš dozvědět, jak s...