Vysvětlivky: [L - Laura, E - Elena, Pe - Pepa aka Hasan, Pa - Patrik, D - Dominik aka Nik Tendo, J - Jakub aka Yzomandias, T - Tomáš aka Tokáč, R - Robin Zoot, M - Matěj aka Bulhar, Ka - Kamil Hoffman, Ko - Martin aka Koky, R - Radek aka Decky]
2021
Viděli jsme, že se nahoře už zase svítí takže kluci společně s ostatními už asi přijeli zpátky. Byla by sranda kdyby to nebyli oni a někdo se jim tam vloupal.
Každopádně, Elena si vzala svůj batoh a následovali jsme kluky dovnitř.
Tomáš šel pozdravit ostatní.
E: ,,Kde vůbec budu spát?"
J: ,,Kdo říká, že budeš spát?" Hodil na ní úšklebek a ona se jenom začervenala.
J: ,,No skoro všude je plno takže můžeš klidně u mě a já se vyspím na gauči kdyžtak."
D: ,,To rovnou můžete spát spolu v posteli jak já s Laurou ale když na vás tak koukám, tak by to nedopadlo nejlépe."
E: ,,Velice vtipné. Proč bych s ním měla něco mít?" Jedno F pro Jakuba.
L: ,,Myslím, že bude úplně jedno, kdo a kde bude spát když budete stejně všichni nalití."
J: ,,Jak jako budete? Ty budeš pít taky."
D: ,,Nech to na mě Jakube." Mrknul na mě a já se začínala malinko bát.
J: ,,Stejně budeš pít sama."
L: ,,Budu ale ne tolik."V obýváku už sedělo celkem dost lidí. Viděla jsem tam Pepu s Patrikem, Robina, Kamila, Kokyho, Bulhara a myslím, že tam byl i Decky. Samozřejmě nesměli chybět i nějaké holky, chtěla jsem říct spíše kurvy.
J: ,,Nazdar zmrdi." Šel za nimi Jakub je pozdravit.
E: ,,Když vidím, kolik nás tu bude tak přemýšlím jestli máme dostatek alkoholu."
D: ,,Ty máš teda starosti. Ovšem, že máme zásoby."Vzal nás seznámit se s ostatními.
R: ,,Áleee nové tvářičky jinak čus Dominiku." Promluvil na nás Zoot.
D: ,,Čau Zoote."
Ka: ,,Ako sa voláte? Inak som Kamil." Přišel za námi Kamil s Kokym.
D: ,,Ta vedle mě se jmenuje Laura a tohle je její kamarádka Elena."
Ko: ,,Moc mě těší, já jsem Martin ale říkejte mi spíše Koky." Políbil moji a Eleny ruku.
E: ,,Taky nás moc těší." Usmála se na něj.
D: ,,Koukám, že jste sem přivedli i nějaké kurvy."
R: ,,No speciálně pro tebe ještě k tomu."
D: ,,Hm tak schválně, která z nich po mě hodí první očko."Chtěla jsem ho malinko začít provokovat tak jsem se na něj podívala a on zase na mě.
D: ,,Tak jak pak by jste si to přála slečno Isttancová?" Zachechtal se.
L: ,,Vážený pane Citto, vás budu odmítat ještě dlouho."Vzala jsem Elenu za ruku a odvedla ji do pokoje.
E: ,,Tak povídej. Potřebuju slyšet všechny detaily."
L: ,,Nic nebylo ježiši marja."
E: ,,No to jsem viděla před chvílí."
L: ,,Jenom jsem ho chtěla provokovat a věř mi, že hodlám i na dále dneska."Vytáhla jsem ze svoji cestovní tašky ty šaty co mi kluci koupili.
E: ,,No do hajzlu. Ty jsou mega pěkný!"
L: ,,Já vím a hodlám si je vzít na sebe."
E: ,,To mi připomíná, že bych se taky mohla převléct do něčeho." Začala hrabat v batohu.
L: ,,Tohle si vem."
ČTEŠ
Reason / Nik Tendo
FanficPříběh začíná náhodným střetnutím naší hlavní hrdinky a Dominikem Cittou. Ovšem, to ještě ani jeden z nich v tu dobu neví jakou cestu si k sobě později najdou a jaké tajnosti, nebezpečí, vášeň, láska a bolest je potká. Pokud se chceš dozvědět, jak s...