Vysvětlivky: [L - Laura, Pa - Patrik, Pe - Pepa aka Hasan, D - Dominik aka Nik Tendo, J - Jakub aka Yzomandias, T - Tomáš aka Tokáč]
2021
Dojedli jsme a zaplatili. Šli jsme se ještě projít po náměstí, kde nás potkala menší skupinka fanoušků takže se tam s nimi fotil asi deset minut. Jedna holčina se chtěla vyfotit i s semnou což mi udělalo celkem radost protože tam na mě ostatní házeli zabijácký pohledy.
Jakub se na mě jenom usmíval.
Pohled Dominika:
Potom co odešla z pokoje, tak jsem se začal oblíkat a odešel do studia protože jsem potřeboval ještě doladit a upravit pár textů.Napsal jsem Jakubovi aby pro mě pak přijel, šel jsem totiž pěšky a měl jsem v plánu si dát pivo.
Po cestě jsem si zapálil dvě cigarety, potkal ještě jednu kurvu a domluvil se s ní, že se v sobotu stavím.
Ve studiu už byli kluci, Tomáš tam třídil merch a Patrik mu pomáhal. Hasan seděl jenom na pohovce a psal text.
Sedl jsem si k němu.
Pe: ,,Tak jaká byla noc?"
D: ,,Úplně normální, spala celkem v klidu až teda na to, že v noci třeba třikrát odkapala peřinu." Zachechtal jsem se.
Pe: ,,Fakt? Jsem spíš čekal, že bude něco aspoň."
D: ,,Je těžký ji odolávat ale řekl jsem si, že to nechci hnedka ze začátku posrat když jsme tomu dali druhou šanci."
Pe: ,,Ještě bude tvůj důvod proč se budeš chtít změnit k lepšímu."
D: ,,Nezmění mě jenom mi přijde jako fajn holka."
Pe: ,,Okay no, ale já tam vidím tu oboustrannou přitažlivost."
D: ,,Myslíš?"
Pe: ,,Řekl bych že jo a hlavně ze všech holek co jsi zatím u nás měl třeba i jenom na noc tak mi přijde, že to má v hlavě srovnaný a ví co chce."
D: ,,Aspoň nejsem jediný co to vidí a jako bonus vypadá fakt neodolatelně, schválně kolik kluků už měla." Pousmál jsem se.
Pe: ,,Kdo ví ale nepřijde ti na ní něco zvláštního nebo tak?"
D: ,,Jako co například?"
Pe: ,,Nevím, někoho mi hrozně připomíná a je i taková zvláštní." Jenom jsem na něj podíval.Pe: ,,Jinak co říkáš na tenhle text?"
Podal mi papír a já si ho přečetl.
D: ,,Hele mohlo by to znít dobře."
Pohled Lauri:
S Jakubem jsme už pomalu šli k autu, byl to moc hezký výlet musím říct.Vzal mě prvně do restaurace, potom jsme prošli náměstí.
Taky nesmím zapomenout na tu krásnou moravskou přírodu. Koupil mi i náramek z bílých kamínků.
Já mu za to upletla věnec ze sedmikrásek, bylo to až vtipný když si ho dal na sebe.
Měli jsme si furt o čem povídat a po cestě zpátky jsme vyzvedli Dominika ze studia.
D: ,,Tak jak jste se měli?"
L: ,,Dobrý, jeli jsme do Jihlavy."
J: ,,Potřeboval jsem tam něco vyřídit a rovnou vzal Lauru na pár míst."
D: ,,Fakt? Tak to je super."Nezněl třikrát nadšeně. Asi žárlil hošánek.
J: ,,Nežárli, nemůžu za to že jsem větší romantik než ty." Zachechtal se a mě to rozesmálo když to dořekl.
D ,,Já nežárlím." Ale jo, žárlí.
L: ,,Co jsi vůbec celý den dělal ty?"
ČTEŠ
Reason / Nik Tendo
FanfictionPříběh začíná náhodným střetnutím naší hlavní hrdinky a Dominikem Cittou. Ovšem, to ještě ani jeden z nich v tu dobu neví jakou cestu si k sobě později najdou a jaké tajnosti, nebezpečí, vášeň, láska a bolest je potká. Pokud se chceš dozvědět, jak s...