Vysvětlivky: [L - Laura, E - Elena, D - Dominik aka Nik Tendo, J - Jakub aka Yzomandias, T - Tomáš aka Tokáč]
2021
Když jsem se ráno probudila, v posteli jsem ležela už sama. Asi musel jet do studia nebo tak něco.
Vzala jsem do ruky telefon a projížděla Instagram. Dávala jsem na instagramový příběh totiž tu fotku s Jakubem jak měl na sobě ten věnec a on si ji přesdílel.
Začala jsem číst různé odpovědi na příběh, některé byli hezké ale byly tam i jiné jako:
- "Ty jsi jiná přeběhlice."
- "Beztak tě mají jenom na to jedno."
- "Chudák Domča, todle si on nezaslouží."
- "Fuj, akorát další děvka."
- "Další naivní holka, která si myslí, že ji ti frajeři mají rádi."Nebylo mi příjemné to číst ale na druhou stranu to beru tak, že se mi navyšuje alespoň sledovanost. Vždycky, hledejte i to dobré v tom špatném. Reálně ani s jedním z nich nic nemám.
Každopádně, hodila jsem přes sebe mikinu protože po ránu byla celkem zima a odešla jsem do kuchyně.
Pohled Dominika:
Potom co v noci odešla zase spát tak jsem ji řekněme hned následoval jen co jsem dokouřil.Když jsem přišel tak už zase spala a peřinu měla samozřejmě odkopanou.
Lehl jsem si vedle ní a přikryl nás oba. Nechci na ní nic zkoušet ale víte jak je těžké odolat holce jako je ona? Nemá v hlavě jenom sex, drogy a alkohol nebo není nějaká šílená fanynka jako všechny.
Hasan měl pravdu, nejspíš to má v hlavě srovnaný a vypadá celkem rozumně, navíc je to fakt kus ženský.
Ráno jsem se vzbudil, potichu jsem odešel kolem deváté abych ji nevzbudil.
Měl jsem domluvenou tu schůzku s kurvou.
Rychle jsem na sebe hodil nějaké oblečení a odjel ve svým černým BMW.
Řekněme, že si plníme jen svou potřebu. Žádné city nebo lásku do toho netahám.
Po dvaceti minutách jsem k ní dorazil. Dole na ní zazvonil, vyšel pár schodů a vešel do bytu.
Ona už na mě koukala tím mrdajícím pohledem.
Když jsme začali předehrou tak se mi najednou před očima objevila Laura, na chvíli jsem si to užíval než se mi před očima zase zjevila ta kurva, která na mě skákala a vzdychala.
Sundal jsem ji ze sebe, začal se zase oblíkat s tím, že radši zmizím jako vždycky po každé noci/ránu s nějakou holkou. Ona mě jenom chytla za ruku a nechápala co jako dělám a ať se vrátím. Já ji od sebe odstrčil a odešel.
Ještě na mě řvala ale mě to bylo jedno.
Co to sakra bylo Dominiku?
Pohled Lauri:
Udělala jsem si čaj a šla za Jakubem do obýváku.J: ,,Tak jak pak jsi se vyspinkala?"
ČTEŠ
Reason / Nik Tendo
FanfictionPříběh začíná náhodným střetnutím naší hlavní hrdinky a Dominikem Cittou. Ovšem, to ještě ani jeden z nich v tu dobu neví jakou cestu si k sobě později najdou a jaké tajnosti, nebezpečí, vášeň, láska a bolest je potká. Pokud se chceš dozvědět, jak s...