• Vysvětlivky: [L - Laura, E - Elena, D - Dominik aka Nik Tendo, J - Jakub aka Yzomandias, T - Tomáš aka Tokáč, K - Kamil Hoffmann, M - Matěj aka Bulhar, Pe - Pepa aka Hasan, Pa - Patrik]
2021
Co se sakra stalo? Ano. To byla moje první otázka po ránu když jsem se vzbudila v doslova Dominikově objetí a nejen to, měla jsem na sobě jeho mikinu.
Hrozně mě bolela hlava a absolutně si nic z večera nepamatuju.
Počkat.. dělali jsme to? Doufám, že ne.
D: ,,Dobré ráno kotě."
L: ,,Neštvi mě hnedka po ránu blonďáku." On se jenom zachechtal.
L: ,,Co se vůbec stalo?" Nebo spíš nestalo. Koukala jsem na něj trochu zmateně.
D: ,,Já ani popravdě nevím, spíš to mi řekni ty. Viděl jsem, že není něco v pohodě a začala jsi víc dýchat. Pak jsi omdlela a já tě stihl chytit, odnesl jsem tě do postele a už tu s tebou zůstal."Vážně se mi to muselo stát právě s ním? Měla jsem asi menší záchvat, dřív jsem je mívala a já doufala, že jsem se toho zbavila ale očividně ne.
D: ,,Měl jsem o tebe strach."
L: ,,Ale jsem v pohodě." Zamumlala jsem do polštáře.
D: ,,To jsem rád." Přitulil se ke mně.
L: ,,Jak moc hrozná jsem vůbec byla?" Začal se mi smát.
L: ,,Co je?" Nechápavě jsem se na něj podívala.
D: ,,Nedělali jsme to šmudlo." Uff, oddychla jsem si.
L: ,,Počkat- A co ten cucák na tvém krku nebo hlavně tvoje mikina?"
D: ,,Ten cucák mám od tebe to je pravda ale vážně nic nebylo kromě našeho vášnivého líbání."
L: ,,Dobrá no, budu ti věřit."
D: ,,Musím ale přiznat, že když jsi opilá tak jsi celkem strašidelná." Zachechtal se.
L: ,,Nejsi první kdo to říká." Usmála jsem sePak nastalo ticho a už jsme jen tak leželi.
L: ,,Bolí mě hlava, půjdu si udělat čaj. Chceš taky?"
D: ,,Jo ale až za chvíli, teďka se pojď ještě s semnou mazlit." Začal mi hladit záda když jsem už seděla na posteli.
L: ,,Dome já nemůžu a hlavně ostatní to taky ocení když půjdu udělat nějaký jídlo."
D: ,,Hmm fajn." Pustil mě a šel dál spát.Zvedla jsem se, měla jsem na sobě dlouhou mikinu až pod prdel takže jsem vypadala jako bych měla šaty. Celkem pěkná mikina náhodou, ale určitě ji mělo už hodně holek.
Každopádně, když jsem přišla do obýváku tak na gauči ležel Kamil, Koky, Decky a vedle nich další dvě holky. Koukla jsem se na hodiny a bylo už deset.
Připravila jsem hrníčky a všem začala dělat snídani.
Pa: ,,No dobré ránko." Objal mě ze zadu Patrik.
L: ,,Dobré dobré."
Pa: ,,Tak jak jsi si užila včerejšek? Já bych to klidně někdy zopakoval."
L: ,,Bolí mě extrémně hlava a tobě se nedivím když jsem tě slyšela v něčím pokoji." Usmála jsem se.
Pa: ,,Um joooo no ale musím říct, že byla fakt dobrá i když ty by jsi byla možná lepší."
L: ,,Nech si zajít chutě radši na snídani a probuď ostatní aby se šli najíst."
Pa: ,,Okay."Po chvilce jsem uslyšela něčí kroky. Posadili se ke stolu a já jim šla nandat míchaná vajíčka se s slaninou.
Kdo chtěl tak jsem jim udělala kávu nebo čaj.
ČTEŠ
Reason / Nik Tendo
FanfictionPříběh začíná náhodným střetnutím naší hlavní hrdinky a Dominikem Cittou. Ovšem, to ještě ani jeden z nich v tu dobu neví jakou cestu si k sobě později najdou a jaké tajnosti, nebezpečí, vášeň, láska a bolest je potká. Pokud se chceš dozvědět, jak s...