VIII. Kapitola

227 5 0
                                    

• Vysvětlivky: [L - Laura, Pa - Patrik, Pe - Pepa aka Hasan, D - Dominik aka Nik Tendo, J - Jakub aka Yzomandias, T - Tomáš aka Tokáč]

2021

Procházeli jsme se po obchodním centru, já samozřejmě musela projít hned několik obchodů jako H&M, Douglas nebo Nike. Byla jsem i v obchodě, kam jsem si šla vyzkoušet jedny šaty.

L: ,,Kluci, já se vám v nich nemůžu ukázat."
Pa: ,,Ale no tak, nebuď posera. Určitě ti to v nich sluší."
L: ,,Ne fakt nejdu." Jen co jsem to dořekla tak Patrik s Pepou strhli závěs.
L: ,,Neee kluci, neblbněte." Objevila jsem se před nimi v bílých šatech bez ramínek dlouhé pod prdel. Koukali na mě jakoby by viděli ducha.
Pa: ,,Bože můj vidíš to taky Pepo?"
Pe: ,,Je jako andílek."
L: ,,Ale notak kluci, mám si je vzít nebo ne?"
Pe: ,,Že se vůbec ptáš, jasně že jo."
Pa: ,,Jestli chceš tak ti je koupím."
L: ,,Ne to nemůžu chtít."
Pa: ,,Ale jo můžeš, jsi v nich fakt krásná."
L: ,,Fajn, ale platím jídlo."
Pe & Pa: ,,Bereme."

Zaplatili jsme a šli do McDonalds. S Pepou jsme si konečně mohli nějak pořádně popovídat protože Patrik odešel někam.

L: ,,Neměla bych to jíst tak často." Dala jsem si hranolky a nuggetky ještě s McFlurry.
Pe: ,,Podívej se na sebe, spíš by jsi měla přibrat." Pousmál se.
Pe: ,,A vůbec proč ještě nikoho nemáš?"
L: ,,Nemám nějak náladu se zamilovat, navíc většina kluků poslední dobou chce jen to jedno." To nebyl úplně ten důvod, však víte.
Pe: ,,To chápu, ale ne všichni jsou stejní." Kéž by, já bohužel žiju ve světě kde se lidi berou hlavně kvůli penězům a kráse. Ne lásce.
L: ,,Někdy je to těžký. Brala bych najít někoho kdo to s semnou bude myslet vážně a bude mě chtít kvůli tomu jaká jsem uvnitř."
Pe: ,,To jsi můj člověk, já říkal že si budeme rozumět." Mrknul na mě a já se usmála.

Jestli mám být upřímná, mám moc dobrý pocit z Pepy narozdíl od Dominika. S Pepou jsme si sedli a myslím, že třeba v budoucnu z nás budou i nejlepší kamarádi. Je to takový ufoun popravdě ale už teďka ho mám ráda.

Pa: ,,Tak o co jsem přišel?" Vrátil se Páťa z toalety i když tam byl trochu déle. Asi někoho balil co my víme.
Pe: ,,Vůbec o nic a ani jsi nám nechyběl." Zachechtal se a Patrik jen dal oči v sloup.
L: ,,Nechceme vzít klukům taky jídlo? Možná by byli rádi."
Pe: ,,Jo budou rádi."

Vzali jsme jim teda něco a jeli zpátky. Vážně jsme tam byli skoro do půl sedmí? No nic haha.

Přijeli jsme a bylo tam nějak mrtvo.

L: ,,Je tu někdo? Přivezli jsme jídlo!" Zařvala jsem po bytě.
T: ,,Říkal někdo jídlo?" Přišel za námi Tomáš když už jsme seděli na gauči.
T: ,,Heleme se, nová tvář. Rád tě poznávám, jsem Tomáš aka Tokáč."
L: ,,Těší mě, Laura."
Pe: ,,Kde jsou kluci?" Zeptal se Pepa.
T: ,,Jeli do studia ale každou chvílí by měli dorazit."
Pe: ,,Dobře."
T: ,,Jinak zase tě rád vidím Patriku, taky už je to nějaká doba když nepočítám koncert."
Pa: ,,To máš recht."

Pohled Dominika:
Jsem ve studiu s Jakubem a nahráváme nový track. Za chvíli naštěstí pojedeme domů, jsem už celkem unavený. Buď jsem furt ve studiu, na koncertech a nebo když můžu tak se pořádně opiju a pozvu si nějakou tu kurvu.

Reason / Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat