III. Kapitola

290 4 0
                                    

• Vysvětlivky: [L - Laura, E - Elena]

2021

Típla jsem hovor a měla jsem něco málo přes dvě hodiny na to se připravit. Ani jsem nesnídala protože mi bylo jasný, že si dám nějaký větší oběd.

Stihla jsem si ještě umýt hlavu, komplet ji vysušit a udělat si vlny.

Oblékla jsem si na sebe krátkou bílou sukni, béžové dlouhé tričko, silonky a k tomu zase opět bílé podpadky. Na krk náhrdelník se stromem života a do uší připnula stříbrné obyčejné kruhy. Mírně se namalovala a ještě rychle doma uklidila a jela jsem zase s mým šoférem, je to sympaťák.

Z dálky jsem viděla už na mě čekat Elenu.

E: ,,No to mě poser, nazdarrr ty mrcho jedna!" Rozeběhla se za mnou a objala mě.
L: ,,Čaukyyyy, dlouho jsem se neviděli."
E: ,,To máš pravdu. Tak kam chceš zajít na jídlo, umírám hlady."
L: ,,Hele napadlo mě, že bychom zašli do italské restaurace třeba?"
E: ,,No jo znáš mě, tak pojďme."

V restauraci bylo celkem plno ale naštěstí tam měli ještě pár volných stolů. Usadili jsme se a hned si objednali. Já si dala boloňské špagety a Elena pizzu margaritu, k tomu jsme vzali karafu s vodou a citrónem.

L: ,,Tak povídej, co je nového?"
E: ,,Hele, byla jsem teďka ve Francii na Fashion Weeku. Bylo tam fakt krásně, Eiffelovka byla fakt nepopsatytelná. Potkala jsem tam i pěkný kluky, líbili by se ti. Měla by sis už taky někoho najít, užívat si a ne furt pracovat."
L: ,,Ty víš, že za to nemůžu a je to v rodině ale co se týče modelingu tak mě to vážně baví."
E: ,,Jo já vím a řekla jsi mu to už?"
L: ,,Co myslíš..?"
E: ,,No myslím, že čím dřív si někoho najdeš tak tě možná nechá na pokoji."
L: ,,Ale zase já nejsem moc na vztahy a ty to víš, viděla jsi dnešní kluky?" Zasměju se.
E: ,,Jako jo, ale aspoň nejsi levné zboží jako většina holek dneska. Se na sebe podívej sakra. Jsi mladá, krásná a bohatá Lauro."
E: ,,To mi připomíná, musím tě vyzpovídat ohledně-"

Než to dořekla, tak nám číšník přinesl naši objednávku.

E & L: ,,Děkujeme moc."
E: ,,Každopádně jak jsem říkala, nechceš mi říct jak se to stalo kvůli čemu jsem ti volala hm?" Hodila na mě ten její výraz.
L: ,,Nevím, co si představuješ že ti řeknu." Řekla jsem ji, co se stalo.
E: ,,COŽE-? On ti fakt vážně řekl "kotě" a chtěl se s tebou sám od sebe vyfotit aniž bys mu něco řekla?" Koukala na mě celá udivená.
L: ,,Jo řekl a udělal to ten drzoun blonďatej ale asi doufal, že budu nějaká vystříkaná fanynka a možná mu dám jenže má smůlu chlapec."
E: ,,Nemůžu tomu furt uvěřit holka."
E: ,,Hele dostala jsem nápad." Ach bože, Eleny nápady nedopadly nikdy dobře.
L: ,,No poslouchám s čím jsi zase přišla."
E: ,,Jelikož, jsem měla jít o víkendu s pár lidmi na jejich koncert a mám ještě jeden lístek navíc tak co kdyby jsi šla?"
L: ,,Já věděla, že je to zase něco šíleného."
E: ,,Prosím pojď s námi, potřebuješ už taky někam vypadnout." Jo, to měla pravdu.
L: ,,Fajn, ale jenom kvůli tobě."
E: ,,Juchuuu!"

Vytáhla z kabelky koupený lístek, podala mi ho a já byla jako zmražená v ten moment.

E: ,,Jsi v pohodě?" Začala se smát.
L: ,,Neřekla jsi, že máš VIP lístky."
E: ,,Neřekla ale tak můžeme si to dovolit a byl to můj plán B jak tě tam dostat kdyby jsi odmítla."
L: ,,To jsi milá." Pousmála jsem se na ni.
E: ,,Viď? Taky si myslím a aspoň tě nemusím unášet. To byl plán C totiž." Mlčela jsem a cpala se těma špagetama. Byly fakt dobré.
E: ,,No takže tě vyzvednu v šest."
L: ,,Proč už v šest? Však to je brzo."
E: ,,Sice máme VIP ale chceme přece ty nejlepší místa ve předu."
L: ,,Fajn, tak se uvidíme zítra a já doufám, že to nedopadne třeba něčím unesením nebo odvezením do nemocnice." Začali jsme se smát.
E: ,,No u mě nikdy nevíš."
L: ,,No právě."
L: ,,Co vůbec říkáš na tyhle fotky?" Ukázala jsem ji selfíčka s tím drzounem.
E: ,,Ty vole, jako závidím ti je. Vypadáte na nich jako by jste spolu něco měli."
L: ,,Proboha to radši ne. Nechci být jeho další blbá trofej."

Ještě jsme chvíli kecali, nakonec zaplatili a rozloučili se. Bylo kolem osmé večer a už byla tma. Měla jsem to asi půl hodiny k bytu ale cestou jsem měla hrozně divný pocit, jakoby mě někdo sledoval. Asi to byl jen vážně divný pocit, člověk si musí k večeru dávat hodně pozor.

Došla jsem domů, unavená po celém dni jsem jenom sebou hodila o postel a usnula.
_______________________________
- Další kapitolka za námi. Tahle byla o ničem ale slibuju, že už od příští se začne konečně něco pořádného dít.
- Instagram => l_itterheimova

Reason / Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat