V. Kapitola

269 4 0
                                    

Vysvětlivky: [L - Laura, E - Elena, Pa - Patrik, Pe - Pepa aka Hasan, D - Dominik aka Nik Tendo, J - Jakub aka Yzomandias]

2021

Prvně tam naběhl Yzomandias a otevřel show s písničkou "Spolu". Jakuba mám celkem ráda, od pohledu vypadá jako rozumný a v pohodě chlap.

Hudba se ztišila a po chvíli za ním přišel i ten dvoumetrový blonďátý drzoun. Měl na sobě bílé tílko, černý kalhoty s páskem, na krku ten jeho řetízek co nosí a přes sebe ještě přehozenou mikinu.

Mám pocit, že jsem asi ohluchla po tom řvu všech jejich fanynek. Sice jsem říkala, že mám radši Jakuba od pohledu ale hudebně mám radši Dominika.

Potom, co se předvedli po první písničce tak se každý z nich střídal, mám pocit že zahráli za tu dobu "Holly Molly, Rauš, Nemám Strach, Rodinnej Typ, Sedm, Lásku, Mikasa Sukasa, Designer Flow, Mix Emocí & Rolls". Při "Rolls" jsem tancovala ten jejich taneček v jedné části.

Naši kluci se potom zapojili do moshpitu, doufali jsme aby se jim nic nestalo. My s holkama jsme se natáčely a fotily, užívaly si to po svém.

O pár písniček později kdy hráli zrovna "Chtěly By To Mít" na kterou se připojil i Hasan tak se najednou stal ten jeden moment. Moment, kdy mě ten blonďák uviděl a já uviděla jeho. Naše oči se střetli a po té chvilce i když mě to připadala jako věčnost se usmál. Od té chvíle jsem si všímala, jak se už jen usmíval a koukal čas od času po mě.

-O hodinu později-

Uběhla hodina a pomalu se celé Milion+ loučilo s fanoušky. My, kteří měli VIP lístek tak jsme se přesouvali do backstage.

Přišli jsme, byly tam sedačky společně s barem a toaletou. Všichni si nějak sedli a povídali si, já seděla na baru s Patrikem. Po pár minutách přišli i kluci z Milion+.

V našem povídání nás vyrušil z ničeho nic Hasan když drknul do Patrika.

Pe: ,,No nazdar bratránku, rád tě zase po dlouhé době vidim."
Pa: ,,Čau Pepo, já tebe taky." Objali se.
Pe: ,,Tak jak jde život? Už nějaká správná holka přišla nebo tak?"
Pa: ,,Hele zatím ne, znáš to. Samý kurvy, teďka se spíš věnuju tomu sportu."
Pe: ,,Jo já jsem slyšel, to jsem rád."
Pa: ,,Mimochodem, tohle je Laura. Lauro tohle je Pepa jak jsem se zmiňoval."
L: ,,Těší mě."
Pe: ,,I mě Lauro." Objal mě.
Pe: ,,Ale koukám, že jsem udělal dobře když jsem ti dal těch pět VIP lístků, hezký slečny jsi sem přivedl."
Pa: ,,Tak to máš jasný, já mám totiž dobrý vkus narozdíl od tebe." Zachechtal se.
Pe: ,,Mimochodem, jaká písnička se ti ode mně nejvíce líbí Lauro?" Zamyslela jsem se.
L: ,,No, asi nejradši mám "Nemáme Čas Nenávidět" nebo "Minulost"."
Pe: ,,Hm tak to si asi budeme rozumět ale neznám tě odněkud?"
L: ,,No asi podle mě ne."
Pe: ,,Jo už vím, neděláš modeling? Občas jsem tě někde viděl."
L: ,,Jo to bude tím." Překvapilo mě to.

Ještě jsme si chvíli povídali a pak jsem potřebovala na toaletu.

Pe: ,,Ještě se uvidíme Lauro." Zařval na mě.

Odešla jsem na toaletu a nechtělo se mi hned jít zpátky za nimi proto jsem šla na chvíli ven před stage kde už bylo jak kdyby mrtvo. Nikdo nikde nebyl ale tak nebylo se čemu divit když bylo už kolem druhé ráno. Koukala jsem na nebe plné hvězd, byla to jako fantasie.

Najednou jsem ucítila na mém rameni položenou hlavu, lekla jsem se a chtěla toho člověka od sebe odstrčit ale stihnul promluvit.

D: ,,Doufal jsem, že tě ještě uvidím kotě." Mě došlo, že je to ten blonďák.
L: ,,Lekla jsem se tě."
D: ,,Vůbec mě to nemrzí." Zachechtal se.
L: ,,Hodláš mít ještě dlouho svoji hlavu na mém rameni?"
D: ,,Jo."

Lituju, že jsem to řekla protože jen co to dořekl tak jsem ucítila dvě velké ruce obmotané kolem mého těla. Jako kdyby mě objímal zezadu.

Chvíli se mi to líbilo, po dlouhé době jsem měla pocit bezpečí ale sakra Lauro co to povídáš? Vždyť ho vůbec neznáš a navíc je to děvkař, tohle dělá s každou.

Odstrčila jsem ho od sebe.

D: ,,Hej hej hej, co si myslíš že děláš?"
L: ,,Nejsi zvyklý, že tě holky odmítají hm? Zachechtala jsem se.
D ,,Ještě mě budeš jednou prosit abych to zas udělal." Pousmál se.
L: ,,Věř mi, nebudu brouku." Vyplázla jsem na něj svůj jazyk a šla zpátky za ostatními.

Přišla jsem zpátky a uviděla jak se všichni chovají jako patnáctiletí puberťáci. Bylo vtipné se na to koukat než mi došlo, kdo mě sakra odveze domů?! Všichni měli v sobě už alespoň kapku alkoholu nebo alespoň jsem si to myslela.

Šla jsem za Elenou jí říct, že už potřebuju jet domů.

L: ,,Eleno, už jsem celkem unavená a potřebovala bych, aby mě někdo odvezl domů."
E: ,,No to nevím jestli je úplně možný, všichni od nás už trochu připitý a já taky." Ne fakt? Toho bych si vůbec nevšimla.
E: ,,Kde si vůbec byla? Viděla jsem tě že si povídáš s Patrikem a Hasanem ale potom jsi někam zmizela."
L: ,,Jo šla jsem na záchod a potřebovala jsem na čerstvý vzduch."
E: ,,Jo aha, chápu." Do konverzace nám skočil Jakub.
J: ,,Jak se máte krásné slečny?" Podíval se na mě.
J: ,,Hele tebe jsem viděl před pár dny ne?"
L: ,,Jo viděl ale neměla jsem v plánu jít na váš koncert. Jinak se máme celkem dobře."
J: ,,No ale dobře si udělala, viděl jsem Cittu jak se potom celý koncert usmíval. Teďka už asi chápu proč." Začal se smát.
L: ,,Ale měli jste dobrý koncert."
J: ,,Děkujeme, každopádně jak se vlastně jmenuješ?"
L: ,,Laura."
J: ,,A dál?"
L: ,,Isttance."
J: ,,Aha takže cizinka. Ještě mi řekni, že máš v tom příjmení dvě "t" jako Dominik."
L: ,,Um no.. mám."
J: ,,Cože fakt? No to je jiná náhoda."
L: ,,Jsem přece cizinka." Mrkla jsem na něj.
E: ,,Hele nechci vám kazit to vaše roztomilý povídání ale Jakube nemohl by jsi prosím Lauru hodit domů?"
J: ,,Jo nemám s tím asi nějaký problém."
E: ,,Tak fajn, nemáš vůbec zač Lauro." Nejradši bych ji zabila ale aspoň mám odvoz.
J: ,,Tak jdeme?"
L: ,,Jojo jen si vezmu věci." Ještě jsem objala Hasana a odešla.

-V autě-
J: ,,Koukal jsem, že jsi si celkem sedla s Hasanem."
L: ,,Pepa je moc fajn, od pohledu je milý a snad to nebylo naposled co jsem ho viděla."
J: ,,Jestli budeš chtít, tak by jsi nás mohla někdy navštívit."
L: ,,Fakt? To by bylo fajn ale nechci vám být na obtíž."
J: ,,Nebudeš, navíc jsi taková jiná. Nejsi prostě jako otravná fanynka co dolézá nebo další kurva. Jsi celkem fajn i když jsem tě ještě neviděl nalitou." Zachechtal se.
L: ,,Haha vtipný."

Po chvilce ticha něco řekl.

J: ,,Ale to nebylo jediný čeho jsem si všiml." Podívala jsem se na něj a nějak ho nechápala.
L: ,,Co tím máš na mysli?"
J: ,,Když jsem hledal Dominika, tak jsem si myslel, že zas někde balí nějakou kurvu nebo šel jenom ven si zapálit a-"
L: ,,Ty jsi nás viděl viď? Vůbec to nic neznamenalo, navíc ho ani neznám a on je děvkař."
J: ,,Viděl, navíc i kdyby něco mělo být tak on si tě nezaslouží. Jsi krásná, slušně vychovaná holka. Jsi pro něj dost dobrá" Jen kdyby jsi to věděl co jsem vlastně zač Jakube ale bylo to roztomilý co řekl.
L: ,,Prosím tě, stejně se už ani neuvidíme."
J: ,,No tak když budeš chtít přijet za Hasanem nebo klidně i za mnou tak ho pravděpodobně potkáš."
L: ,,Ale nebudu si ho všímat."
J: ,,No jak myslíš." Pousmál se.
_______________________________
- Další kapitola úspěšně za námi, snad se vám líbila. Přiznávám, že tato byla poněkud delší a to jsme teprve u páté. Copak se schválně stane příště, uvidíme uvidíme..
- Instagram => l_itterheimova

Reason / Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat