05** *** 89 02 : Selamın Aleyküm, Aleyküm selam sevgili çizer Beyefendi...
Çılgın Ressam : Efendim?
05** *** 89 02 : Efendin değil, kölenim Şamfiqkfiajdşajdşekd
05** *** 89 02 : Ay neyse şaka.
05** *** 89 02 : Bugün anlattığın çizim dersi mükemmel ötesiydi tebrikler. Gözlerini kızlardan kaçırmanı kaçırmadım yanlız aferin aslanım benim.Çılgın Ressam : Sen benden kaçıramamışsın ama anlaşılan gözlerini. Neyse, şimdi kim olduğunu bilmiyorum ve ciddi ciddi ilgilenmiyorum. Allah için işim var gücüm var haydi başka kapıya bacım.
05** *** 89 02 : Bacın senin anandır yani affedersin. Ben çok elit, dindar, mükemmel bir hanımefendiyim. Lütfen yani. Bu arada gözüm takıldı sadece hem yüzüne bakmadım yani öyle böm böm.
05** *** 89 02 : Bu arada, ne var yani sana yazıyorsam. Biz ciddi düşünmediğimize yazmayız koçum. Helalim yapacağım seni. Başıma taktığım şaldan ne kadar eminsem bundan da o kadar eminim gulüm benim.Çılgın ressam : İş ciddi diyorsun?
05** *** 89 02 : Etkilendin mi?
Çılgın ressam : Çok üzüleceksin anlayabiliyorum ama hayır.
05** *** 89 02 : Bu arada Van Gogh sulu boyanı atolyede unutmuşsun. Ne derece ciddi bir B12 eksikliğidir Allah ım bu. Servet o sulu boya servet.
Çılgın ressam : Ciddi misin kız?
Çılgın ressam : Lan ciddisin! Sulu boyam yok!05** *** 89 02 : Korkma yiğidim aldım ben sulu boyanı kötü ellere geçmesin diye.
Çılgın ressam : Şu an aşırı korktum ama belli etmiyorum.
Sulu boya hırsızı : Ayıptır ha!
Sulu boya hırsızı : Ay sen beni kayıt mı ettin? Profil fotoğrafın dalyan gibi açıldı önüme.
Sulu boya hırsızı : Nasıl kaydettin? Gizemli güzellik, hızlı ve imanlı, Güzel Portakal Çiçeği?...Çılgın ressam : Güzel Portakal Çiçeği ne alaka ya? Sulu boya hırsızı diye kaydettim bu arada.
Sulu boya hırsızı : Ben olmasam sulu boyanı alıp kötü emellerine alet edeceklerdi ben sadece onu korumaya aldım. İnsana iyilikte yaramıyor aboooo
Sulu boya hırsızı : Portakal çiçeği kokusunu çok severim o yüzden aklıma geldi.
Güzel Portakal Çiçeği : Ay ezan okunuyor ben gidiyorum. Allah a emanet ol. Bak bugün hastaydın sesinden belliydi ilaç içmeyi unutma. Haydi bbyÇılgın ressam : Kimsin acaba sen? * silindi *
* Görüldü *
Telefonu kenara bıraktığımda sabahtandır sırıttığımı fark etmemiştim. Yanaklarıma kıramp girecekti neredeyse...
Bu yazan kişinin kim olduğunu merak etmiştim açıkçası. Atolyeden biriydi anlaşılır şekilde ama Atolyede tesettürlü bir kız yoktu. Yani vardı ama o olduğunu sanmıyordum. Belki de bizim sınıfta değildi.
Neyse ne belli ki eğlencesine yazmıştı.
Bir resim atolyesinde eğitim veriyordum. Bir çok farklı insanla karşılaşıyorduk. Arada böyle takıntılılar çıkardı doğal olarak.Ezanın bittiğini fark edince düşüncelerimden sıyrılarak abdest almaya gittim. Daha sonra takkemi takarak seccadenin başına geçtim ve namaza durdum. Namazım bitince alnımı bir süre secdeden kaldırmadan dua ettim. Kalbim ferahlamıştı. Mutlu bir şekilde seccadeden kalkıp çizim çalıştırması için masama oturdum eskiz referansı bulmak için telefonu elime aldım. O anda Güzel Portakal Çiçeğinden bir mesaj geldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Portakal Çiçeği /Yarı Texting
RomanceTAMAMLANDI /10.08.2023 05** *** 89 02 : Selamın Aleyküm, Aleyküm selam sevgili çizer Beyefendi... Çılgın Ressam : Efendim? 05** *** 89 02 : Efendin değil, kölenim Şamfiqkfiajdşajdşekd 05** *** 89 02 : Ay neyse şaka. 05** *** 89 02 : Bugün anlattığı...