KAHVALTI #17#

427 34 8
                                    

Medyadaki şarkı Eren in ve Efnan ın söylediği şarkı....

" Eflah! Allah belanı vermesin! Ne yapıyorsun?"
Şüheda sinirle ayağını yere vurdu. Eflah belindeki silahı eline aldı ve darbeden ötürü kanayan elini umursamadan şüheda ya döndü,
" Sevgiline zarar mı gelmesinden korktun?"
Şüheda şok içinde Eflah a bakarken yerde yatan adam burnundan akan kanı silerek ayağa kalktı,
" Şüheda bu adam kim?"

*********

EFNAN IN ANLATIMIYLA ;

" Kocam Beeeeey! Uyansanız mı artık saat kaç oldu?"
Eren gülümseyerek Efnan ı yatağa çekerek sarıldı,
" Uyu bebeğim uyu uyu bebeğim koynumda uyuuuuu!"
Kahkaha atarak Eren in kollarından kurtulmaya çalıştım,
" Bir de şarkı söylüyor görüyor musun? Ya kalk hadi kahvaltı hazırlayalııııım! "

Eren daha sıkı sarıldı,
" Sende devam ettir o halde..."
Gülümseyerek ona ayak uydurdum,
" Geceler varması sabaha. Odamız gökyüzü, yatağımız bulut olsuuuun..."
Eren alnıma ve yanağıma öpücük kondurarak yavaşça doğruldu,
" Sana öyle bir kahvaltı hazırlayacağım ki parmaklarını yiyeceksin! "
Telaşla ayaklandım,
" Hayır beraber yapalım."
Eren gerinerek kafa salladı,
" Bir abdest alalım çiçeğim  o zaman sonra mutfakta buluşuruz."
Koşarak bana bir öpücük kondurdu ve sızlanmalarımı dinlemeden banyoya kaçtı...
Gülümseyerek mutfağa indim...

Evleneli 2 ay olmuştu...
Rüya gibi geçen 2 ay....
Sevdiğim adamla geçirdiğim iki ay....

Eren bizzat beni güzel sanatlar sınavına hazırlıyordu. Sabahları atölyeye gidiyor öğle ezanının okınmasıyla dersi bitirerek çıkıyordu ve eve geliyordu. Ben de öğlene kadar evdeki ufak tefek işleri bitirerek pratik yapmaya başlıyordum....

Evdeki odalardan birini atölye yapmıştık. Beraber orada çizimlerimizi yapıyorduk. Eren bana taktiği anlatıp bir süre çizimlerimi izliyor sonra kaşla göz arasında mutfağa gidip yemekleri hazırlıyordu...
Nimet adam...
Teheccüt namazını alışkanlık haline getirmiştik. O kadar hoştu ki bu. Teheccüt kalkıyor sabah vaktine kadar Kur 'an - ı Kerim okuyor ve ya sohpet yapıyorduk. Vakit girdiğinde namazlarımızı eda edip tekrar uyuyor, iş saati geldiğinde kalkıp kahvaltı yaparak güne başlıyorduk.

Eren bazen uykuculuk yapabiliyordu tabiki ama genel olarak öyleydi fşakşfsjödmfmf

*Şüheda Kişisinden Bir Yeni Mesaj *

Telefona gelen bildirimle hayallerimden sıyrılarak Şüheda nın mesajına girdim...

Şüheda : Efnan, Eflah süt ağabeyimi dövdü!
Şüheda : İzmir den gelecek demiştim ya size. Geldi işte karşıladım onu sarıldık ettik falan o da bana şaka yapmayı sever kafamdan tutup beni yere bastırdı. Ama bu şaka maksadı yani küçüklükten beri yaparız
Şüheda : Eflah nereden çıktıysa birden üstüne atladı Arif in ve Arif le bana sevgili iması yaptı
Şüheda : Şimdi karakoldayız. Ne yapacağım yardım et sen tanıyorsun ağabeyini. Sana haber verdiğimi bilmesin gelme sakın sadece ne yapmam gerektiğini söyle...

Şok içinde mesajlara bakıyordum....
Ağabeyim bu kadar ileri gitmiş olamazdı! Artık bu kadarı cidden sınırdı...

Efnan : Tek mesajda direkt anlatacağım. Bak şimdi, polislerle konuşurken müdahale etme. Kendisi de polis zaten çok sıkıntı olmaz halleder o. Sizden ifade alacakları zaman zaten süt ağabeyim dersin o anda zaten Eflah a kal gelir yani. Sen daha fazla birşey söyleme o zaten sana gelecektir...

Güzel Portakal Çiçeği /Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin