Güzel Portakal Çiçeğim : Ay Ereeeeeeeeen
Güzel Portakal Çiçeğim : Bir çizim yapmışım mükemmel, hemen hocama atmak istedim.Helalim : Hocam diyeceksiniz Efnan Hanım. Ay Ereeeeeeeeen değil.
Helalim : Atın bakayim fotoğraflaraGüzel Portakal Çiçeğim : En son sen bana hocam deme Efnan diyordun? Ne oldu?
Helalim : O başkaydı bu başka. At bakayim çizimi.
Güzel Portakal Çiçeğim :
Güzel Portakal Çiçeğim : Şu ayrıntıların mükemmelliğine, harikalığına, kusursuzluğuna bakar mısın?
Helalim : Perspektif eksikliğin var bebeğim senin.
Güzel Portakal Çiçeğim : Öğrencinize bebeğim diyemezsiniz Hocam! Kim oluyorsunuz siz ya?
Güzel Portakal Çiçeğim : Dinen evli bir kadınım ben!Helalim : Ya sen var ya benim lafımı bana mı satıyorsun lqndçqjfçwjdd
Güzel Portakal Çiçeğim : Ya şaka bir yana bana perspektif dersi verir misin? Morelimi bozmaya başladı artık bu iş.
Helalim : Morelini bozmanı gerektiren bir şey yok çiçeğim . Gerçekten şu an ciddiyim mükemmel çizimlerin var. Bazılarını şahsen ben yapamam.
Helalim : Hadi bize gel de beraber çalışalım.Güzel Portakal Çiçeğim : Şimdi mi? Nasıl çıkayim evden şimdi ben?
Helalim : Bakkala çıkıyorum diye gel bize. Ne olacak ya karımsın aidkşakfşajflsjff
Güzel Portakal Çiçeğim : Ay Eren şaka mısın? Liseli aşıklar gibi flajfödmg
*******
" Bunu yaptığımıza inanamıyorum. Şaka gibi evden kaçtım ağabeyim uyurken!"
Eren kahkaha atarak eskiz defterini masaya koydu,
" Ağabeyin dün akşam nöbette değil miydi zaten uyanmaz daha. Hem kocaman kızsın, o ev aile evi değil senin şahsi evin. Çok sıkıntı olmaaaaz. "Aslında haklıydı, sıkıntı olmazdı fakat yine de heyecanlanmıştım ben...
Eren in balkonunda önümüzde kocaman masa ve çizim eşyalarıyla beraber oturuyorduk. Eren den daha önce ders almıştım ama şahsi olarak ilk kez alacaktım...
" Şimdi çiçeğim, persfektifi doğru hesaplama için açıyı..........."Evet, anlatıyordu... Ne kadar güzel anlatıyordu ama benim beynim şu an için onu dinliyor muydu?
Asla! Beynim onu dinlemeyi reddediyordu. Neden peki? Çünkü şu an onun yüzünü izlemekle meşguldü. Bütün organlarımı kendi çıkarları için ayartmış kalbimle harika bir bağ kurmuştu sağolsun canım beynim..." Sen beni dinliyor musun?"
Eren in burnuma dokunmasıyla gözlerimi kırpıştırdım,
" Evet evet."
Eren arkasına yaslanarak kollarını birleştirdi ve tek kaşını kaldırarak " hadi ya!" dercesine baktı,
" Beni dinliyorsun yani sen şimdi?"
Hipnotize olmuşçasına Eren e bakıyordum,
" Hı hı"
Eren büyük bir kahkaha patlatarak aniden yanağımdan öptü,
" Özür dilerim çok şirin duruyordun dayanamadım hanımım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Portakal Çiçeği /Yarı Texting
RomanceTAMAMLANDI /10.08.2023 05** *** 89 02 : Selamın Aleyküm, Aleyküm selam sevgili çizer Beyefendi... Çılgın Ressam : Efendim? 05** *** 89 02 : Efendin değil, kölenim Şamfiqkfiajdşajdşekd 05** *** 89 02 : Ay neyse şaka. 05** *** 89 02 : Bugün anlattığı...