Helalim : Çıkmadan hızlıca odana bir kutu bıraktım çiçeğim gördün mü onu?
Güzel Portakal Çiçeğim : Ay hayır hemen bakıyorum!
*****
Erenle imam nikahını kıydıktan sonra çok kalmadan yarın buluşmak için sözleşmiş ve ayrılmıştık. Eren son dakika abdesthaneye gitmek isteyerek ortadan kaybolmuştu. Sanırsam o zaman odama kutu bırakmıştı.Erenle nikahı kıydığımız o ilk an çok güzeldi...
Eymen Allah kartında karı koca olduğumuzu söylediği zaman aynı anda birbirimize baktık. Eren in gözlerini ilk defa böyle yakından görüyordum. Kısık bakan gözlerinin içinde hayat vardı. Farklı bir ışık geliyordu sanki, kalbimi delip geçen, içine işleyen...Elini uzatarak bacaklarımın üstündeki avuçlarımı tuttu ve dudaklarına götürdü. Ardından ellerimiz kilitli bir vaziyette ayaklandık ve babamın yüzüklerimizi takmasını izledik...
Kızların saatlerce bizi pozdan poza sokup çektikleri fotoğraflardan inşallah düzgün şeyler çıkıyor diye umuyordum.Odama gelince Eren in bıraktığı kutuyu aldım ve ilk olarak notu okudum.
Çiçeğim, helalim, ruhum...
Seni sana anlatan güzellikte bir şey almak istedim sana, ama senin güzelliğine denk, hiç bir şey bulamadım güzelim...
İnşallah aldığım bu basit hediyeyi beğenirsin.
Seni seviyorum,
Kocan...Ay bide sonuna Kocan yazmış yaaaa şapşik!
Ne kısmeti kızmışım ben ya maşallah!Böyle nahif bir adamı karşıma çıkardığın için sonsuz şükürler olsun Rabb'im...
Notu bir kenara koyarak kutunun içindeki kolyeyi aldım ve gözlerimin dolmasına engel olamadım. Bu adam nimetti...( Piyasada Portakal Çiçekli bir ürün tövbe billah yok! Sinirim bozuldu araya araya anca bunu buldum. Valla idare edin fiajdşsjdşskd)
Kolyeyi büyük bir özenle boynuma takıp soğuk metalin vücuduma bıraktığı hoş hissiyat la gözlerimi kapattım .
Yatağıma uzanarak bir süre o güzel hisle öylece uzandım ...*****
FALAN FİLAN AŞKLAR BİZE YALAN
Efnan : Grubun adını kim değiştirdi ya?
Şüheda : Artık senin için aşk yalan olmadığından mütevellit bu hale getirdik.
Efnan : Seni de göreceğiz şüheda hanım.
Efnan : " İzninizle Eflah bey ben kapının önüne geçeyim..."Şüheda : Öyle demedim!
Canan : Hayatımda senin gibi cilveli insan görmedim ben o dakikaya kadar şajdşandls
Hüdâ : Eflah ağabeyin sıfatı çok komikti fşajdşsjdlf
Elif : Ay ben Eymen e ne yaptım öyle yaa! Rezillik. İmam ın ağzını tuzla yaktık nasıl vaaz verecek şimdiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Portakal Çiçeği /Yarı Texting
RomanceTAMAMLANDI /10.08.2023 05** *** 89 02 : Selamın Aleyküm, Aleyküm selam sevgili çizer Beyefendi... Çılgın Ressam : Efendim? 05** *** 89 02 : Efendin değil, kölenim Şamfiqkfiajdşajdşekd 05** *** 89 02 : Ay neyse şaka. 05** *** 89 02 : Bugün anlattığı...