Bölüm şarkısı:Alexander Rybak-Fairytale
"Lixie~"
Felix'in duyduğu tanıdık ses uyandırdı onu tekrardan.Yumuşak sesli zarif oğlanın koynundaydı yine.Hareleri değdi siyah-beyaz olanınkilere.Dudaklarını gevşeten minik bir gülümseme sundu ona."Günaydın Hyunnie"
Minik ellerini saçlarına daldırdı.Eline gelen başka bir şey ile durdu ve avuçladı onu.Bir balık?
"Hadi a strawberry,bir kere olsun saçlarımda uyumasan"
"Strawberry?"
"Sürekli ben uyurken saçlarımın içinde uyuyakalan minik arkadaşıma merhaba de Hyunnie! Adı Strawberry."
"O da konuşabiliyor mu?"
"Hayır daha yavru.Büyüdükçe konuşmayı da kavrayacak.Şuan sadece küçük şirin mırıltılar çıkartabiliyor,değil mi strawberry?"
"Mim,guyrr"
"Çok şirin,merhaba srawberry!"
"Mriw"
"Git ve yemek ye Strawberry.Sidny teyze seni merak etmesin."
"Grwry"
"Aferin,hoşçakal!"
"Hyuwki!"
"Çok şirin bir balık o Lixie!"
"Evet,bazenleri onu yemek istiyorum ama olmuyor."
"Yemek mi?!"
Bir kuyruk geriledi Hyunjin.Felix gülerek karşılık verdi.
"Şaka yapıyorum Hyunnie,hadi kahvaltı yapalım!"
"Hmhmm"
Siyah-Beyaz onayladığında altın kuyruk heyecanla küçük parmaklarını oğlanınkilere geçirdi ve peşinden sürükledi.
"Babacıım!"
"Felix?"
"Günaydın!"
"Günaydın tatlım."
"Dün akşam uyuyordun tanıştıramadım,bu Hyunjin.Ben ona Hyunnie diyorum."
"Merhaba Hyunjin oğlum benim adım Seungmin,seni hiç buralarda görmemiştim.Başka okyanustan mısın?"
"Yok ben insanım."
"Buraya nasıl geldin?"
"Umm Lixie beni ö-"
"Onu öptüm babacığım."
"nE"
"Evet hayatım,düşündüğünden."
Chan arkadan narin kocasının belini sararken konuştu.
"Ah Tanrım! Oğlumuz büyüdü!"
"Büyüdü bebeğim büyüdü."
Chan kocasının boynuna sıkı bir öpücük bırakıp tazgâhta yemek yapmasına yardım etti.
~
"Elinize sağlık Bay Bang,kahvaltı çok güzeldi."
"Ne demek Hyunjin oğlum,sen iste ben her zaman yaparım.Chan,hadi hayatım,toparlayalım buraları."
"Babacığım,biz Hyunnie ile geziye çıkabilir miyiz?"
"Çıkın tabii oğlum,iyi eğlenceler size."
"Teşekkürler babacığım! Hadi gidelim Hyunnie!"
"Hmhm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Siren, Hyunlix'
FanficHyunjin kumsalda oturmuş gözyaşlarına boğulurken denizde sarı ve bir kuyruk görür fakat,bunun sıradan bir balık kuyruğuna benzemediğini farkeder... !Müzik sanatı fazlalıkla kullanılmıştır!