By Felix;
"Strawberry çık hadi saçlarımdan,minik tatlı balıkcık"
Bu sabahta her zaman olduğu gibi saçlarımda okyanus kokusunu sevdiği bahanesiyle yatan -ki zaten okyanusta yaşıyoruz- minik balığım Strawberry'yi saçlarımdan çıkarıp annesine teslim etmeye çalışıyordum.
"lütfen ama Strawberry,hep böyle yapıyorsun"
"Mrrgg!"(çıkmayacağım!)
Dediğiyle yalandan dudaklarımı büzdüm ve sözde mutsuz bir şekilde "sen beni sevmiyorsun demek ki..." Dedim.Strawberry dediğimi duymuş olacak ki hemen çıktı.
"Grrmm.."(özür dilerim..)
"Grrmeow.."(ama ben seni çok seviyorum..)
"Gel bakalım avucuma"
Strawberry dediğimi ikilemek istemeden minik yumuşak göbeğini elime yerleştirdi.Ona gülümseyerek minik yanağına olabildiğince ona uygun bir öpücük kondurdum.
"Akıllı minik tatlı balıkcık"
Parmağımı ona uzattığımda minik yumuşak göbeğini parmağıma sürtüp tebessüm etti küçük dudaklarıyla.Annesinin yanına gitti ve bana bakıp uzaklaştı.
Ben de yatağımdan kalktım ve kalktığım gibi ayağım soğuk bir deniz kabuğuna battı.
"Ağh!"
Acıyla inlememi duymuş olacak ki Seungmin babam koşarak geldi.
"Felix! Birşey mi oldu birtanem?" Endişe ile sorduğunda tebessüm ederek cevap verdim.
"Yok birşey babacığım sadece ayağıma kabuk battı." Ayağımın yanındaki az önce batan kabuğu alıp pencereden yosun tarlasının yanına attım.
Ardından gözlerimi kaşıyarak mutfağa gittim ve yemek yapan Chan babama seslendim.
"Baba,kahvaltıda ne var?" Kapıdan babamın yanına yaklaşarak boynuna arkadan sarıldım.
"Bugün menümüzde;Ton balığı,kestane yumurtası ve ahtapot soslu yosun salatası var aşçı Bay Felix." Kıkırdıyarak söylediğinde karşılıklı gülümsedim ardından,"günaydın" dedim.
Karşılığımı aldığımda ise sandalyeye oturdum ve masaya göz gezdirdim.Bir deniz insanına göre oldukça 'haşmetli' bir masaydı.
"Ooo yine döktürmüşsünüz aşçı Bay Chan" dediklerimle kıkırdadım."Döktürdüm tabii,siz ve değerli eşim tadımcı Bay Seungmin için döktürdüm." Cevabını aldığımda 'ooooo'layarak Seungmin babama döndüm.
"Değerli eşiniz tadımcı Bay Seungmin sadece sizin yemeklerinizi tatmayı seviyor değerli eşim aşçı Bay Chan." Diyerek arkadan sarıldı babam,babama.
İkilinin flörtleşmesini izleyip;dinleyip kıkırdarken odamdan telefonumun çalış sesini duydum.Odama adımladım ve telefonumdaki aramaya baktım.Hyunjin arıyordu.
"Bebeğim"
"Sevgilim?"
"Annem izin verdi,istediğim kadar seninle kalabilirmişim."
"Cidden miiii???"
"Cidden bebeğim,cidden"
"Yeees!"
"*Kıkırdar* bu akşam saat 20:00'de geliyorum o zaman?"
"Hmhm!"
"Peki,hoşçakal meleğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Siren, Hyunlix'
FanficHyunjin kumsalda oturmuş gözyaşlarına boğulurken denizde sarı ve bir kuyruk görür fakat,bunun sıradan bir balık kuyruğuna benzemediğini farkeder... !Müzik sanatı fazlalıkla kullanılmıştır!