~Respiro~

112 11 29
                                    


Sabah olmuştu, Felix çoktan uyanmıştı. Sevgilisinin yanağını hafifçe öpüp onu da sevgiyle uyandırdı. Uyandıklarında yaklaşık yarım saat birbirleri ile seviştiler. Ardından Felix kalkıp annesi ile babasına günaydın dedi. Hyunjin ile birlikte kahvaltıya yardımcı oldular ve sonrasında yemeklerini güle eğlene yediler. En son birlikte mutfağı toparladılar.

Felix, Hyunjin'in kucağına çıktı. "Hyunjnnie..." Hyunjin bebeğine baktı merakla. "Efendim meleğim?" Dedi. Alnını öptü. Felix başını Hyunjin'in koynuna soktu. "Ben..." Hyunjin şüpelendi. "Evet bebeğim, sen?" Bir anda çıkardı ağzından Felix. "Ben suyun dışında nefes almak ve seninle yaşamak istiyorum!"

Hyunjin öylece kalakaldı. "A-ama bebeğim ailen? Balık arkadaşların? Ya evin? Onlar üzülmeyecek mi?" Felix başını eğdi. "Ama ben seni istiyorum..." Hyunjin iç çekti. "Peki ailenle konuştun mu?"

Dün akşam~

"Baba ben karada yaşamak istiyorum." Seungmin ve Chan şokla baktı Felix'e. "Neden?"

"Çünkü Hyunjin bir insan ve...ve suda yaşamaya alışık değil.." Seungmin gülümsedi. "Tabii oğluşum, bizi ziyarete gelirsen neden olmasın. Hem, nasıl yapacaksın?" Felix korktuğu soruyu duyduğumda boğazını temizledi. "Soyeon.. ondan isteyeceğim." Chan bağırıverdi istemeden. "Olmaz! O sana zarar verir! Gitmiyorsu-" "baba." Seungmin omzunu tuttu Chan'ın. "Hayatım, sakinleş."

Felix Chan'a baktı. "Dikkatli davranacağım baba. Söz veriyorum." Chan iç çekti. Seungmin konuştu. "Çok dikkatli ol oğlum, okyanus taşın yanında olsun." Felix başını salladı ve sarıldı ailesine.
~~~

"Konuştum." Hyunjin düşündü. "Peki, nasıl yapacaksın bunu?" Felix iç çekti. "Eski sevgilim Soyeon büyücü. Ondan isteyeceğim." Hyunjin hafif kıskandı fakat belli etmedi. "Peki. Ne zaman?"

"Şimdi." Diyerek sürükledi Felix Hyunjin'i. Çıkardı evden. Soyeon'un evine gittiler. Soyeon kapıyı garip elbiseli açtı, büyücü olduğu oldukça belliydi.

"Ne istiyorsun sevgilim?~" dedi. Hyunjin kıskandı fakat sesini çıkarmadı. Fekix iç çekip bir an önce buradan gitmeyi umdu. "Nefes almak istiyorum. Karada yaşayabilmek için." Soyeon'un sırıtışı büyüdü. "Oh, Felix.. neden böyle birşey istiyorsun peki?" Hyunjin'i bir parmağîyla işaret etti Felix. "Sevgilim, o bir insan. Onunla yaşayabilmek için istiyorum."

Soyeon kahkaha attı. "Cidden mi, beni bırakıp böyle bir salağı mı aldın? Soyumuzu bunlar tüketti be!" "SOYEON KES SESİNİ!" Felix'in de kızdığında her deniz erkeğine olduğu gibi gözlerinin rengi kırmızıya döndü, dişleri sivrileşti ve sesi sanki bir canavarcasına vahşi çıktı. Hırlarcasına.

Hyunjin Felix'in kolunu tuttu. "Aşkım, sakin ol." Felix sakinlemeye çalışırken Soyeon, büyünün kitaptaki halini araştırdı. "Nefes alman için bir insanla veya büyücüyle DNA'nın karışması gerekiyor."

Felix'in gözleri genişledi. DNA'nın birbirine karışmasının en kolay yollarından biri tükrüktü. Felix bunu asla istemiyordu çünkü kimseyle temasta bulunmak istemiyordu. DNA'm karışacaksa Hyunjin'e karışsın, diye düşünüyordu.

Hyunjin'e baktı. "İnsan olsan...olur mu meleğim?" Hyunjin tebessüm etti. "İstediğin zaman hayatım." Soyeon öğürdü. "Çok vıcıksınız! Herneyse, ne yapıyorsanız yapın sonra DNA'larınızın karıştığı sıvıyı bana getirin."

Hyunjin karaya çıktı hızlıca. Önceden yaptığı birkaç şey ile hızlıca insan oldu. Fekix arkasından geldiği gibi dudağına yapıştı. Dudakları birbirinin üzerinde dans etti, alta bie kap tuttu ve birbirine karışan tükrüğü içine akıttı Felix. Uzun öpüşme bittiğinde kabın kapağını kapattı ve Soyeon'a götürdü.

Soyeon onu bir kazanda karışıma döktü, birkaç şey daha döktü, karıştırdı, sözcüklee söyledi ve kazanı Felix'e uzattı. "Buradan iki bardak iç." Felix kazanı kokladı, öğürdü. İğrenç bir kokusu vardı. Burnunu tıkadı ve iğrenerek o iki bardağı içti.

Soyeon güldü. "Çok komiksin! Herneyse, bir saate etkisini gösterecek ve su seni boğmaya başlayacak, sabret." Dedi ve bir anda ortadan puf oldu.

Felix neye uğradığını şaşırdı ve karada kendisini bekleyen sevgilisinin yanına döndü. "Bir saate etkisini gösterirmiş hayatım." Dedi ve tekrar Hyunjin'inin dudağını öptü. Bir saati sevişip koklaşarak geçirdiler.

Bidahaki bolum final ve cok uzun olacak
Kisa oldu bolum ama affedin beni
Umarim keyif almissinizdirr

The Siren, Hyunlix'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin